pohodička...

...trochu závidím!

Krásnou středu blogerky!

Náš Adík se má...



...ten má pohodičku ráno...



...a pohodičku odpoledne :-)



Nevím jak vy, ale jsem ráda , že se trochu ochladilo, nemuselo by teda pršet (jen občas, třeba v noci,  na tu naší trávu :-) ), ale jinak je to trochu uvolňující pocit...doufám, že vyjde předpověď a vydrží nám příjemných 20 stupňů hodně dlouho! 



Pohled z okna , kde je možné zahlídnout trávník, si náramně užívám..



...a věřím, že se dočkáme ještě letos toho, že uvidíme trávník i z jiných oken :-) 


Moc děkuji za tipy ohledně nákupů přes net, už jsem vyzkoušela , teď mám někde na cestě ke mně, jedny vycházkové sportovní botky a hlavně jedny holínky za super cenu od Bati!

Mějte krásné dny i když trochu uplakané!


Komentáře

Reia Aria píše…
S Adíkem měním, to jsem neměla ani nepamatuju! A máš krásné deko na okně - pořádné kousky, né drobné serepetičky, to se cení;-). Hezký večer Luci
Unknown píše…
Jak říkáš-pohodička:-)))Jů k Baťovi jsem teď dlouho nemrkla,tak to musím!
Susie píše…
ááááááááách taky bych si nechala líbit takovou pohodičku, obzvláště v tom vašem úžasném okně*** to pro změnu závidím já vám.. :-)) v tom nej smyslu, samozřejmě :-)Trávník je super a věřím, že se dočkáš celého zatravnění .-) Je u vás nádherně, Luci***

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...