15 ledna 2013

problémová...

...lucerna!

Přeji krásný večer!




Před vánocemi jsem si koupila tuhle lucernu na svíčku...



...ale každá svíčka se v ní nakonec roztekla a dalo velkou práci vydolovat vosk ven a lucernu vyčistit...
...dokonce i svíčka, která měla být prý z nějakého materiálu, ze kterého by neměl stékat vosk, to dokázala...




...a tak po tom co jsem uklidila vánoce, sundala jsem světýlka - hvěždy ze suché větve a srolovala jsem je jen tak do lucerny...






...no a je po problému !




Konečně nám zima přeje a venku je krásně bílo...



...dnes jsme dokonce jezdili chvíli na saních!

Užívejte zimní dny!



16 komentářů:

  1. Luci parádně jsi to zmákla,jak řkáš-je po problému:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, vymyslela si to dôvtipne a pritom krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Luci moc dobrý nápad s lucerničkou. Máte to okolí moc krásné, je to samota ? asi bych se trochu bála, ale ta příroda to je nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Jarko, děkuju. No trochu se dá říct samota, ale naštěstí ne moc daleko od civilizace :-)...je tu krásně! Měj se!

      Vymazat
  4. Krásně jsi to vyřešila :-) A ještě navíc máš i uklizeno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Ivano, díky ...jo dvě mouchy jednou ranou !

      Vymazat
  5. Lucko, dobre jsi to vyresila! Bile zarovicky nevypadaji vanocne, (ja je pouzivam take) a tak muze lampicka slouzit cely rok. Uzivejte snehu, zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, přesně tak! Moc díky, sněhu užíváme...hlavně Adam. Krásné dny !

      Vymazat
  6. Ano Luci a po zime ,kdy ti jen preci hvezdicky evokuji spise vanoce tam muzes dat i jiny tvar svetylek,jen me je divne,ze by tam nesla klasicka a vdecna cajovka??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko,
      přesně tak! Čajovka by se sice neroztekla, ale je malinká...připomíná mi to pak moc lucernu na hřbitov :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  7. Luci, lucerna je překrásná a se světýlky jí to skvěle ladí*** Máš krásný koutek... a líbí se mi polštáře dané nahoře knihovny .-) skvělé deko .-)
    krásné zimní dny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí moc děkuju, no vidíš a polštáře jsou nahoře protože zrovna neladí se zimní dekorací a i tak dělají parádu :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  8. Milá Luci, kromě poklony nad příspěvkem ještě info, na emailu jsem odeslalavzkaz. Děkuji. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko , moc děkuji a na mail už jsem odepsala, ještě jednou se omlouvám za pozdní odpověď! Krásné dny!

      Vymazat