a je tady...

...pátek!

Krásný večer blogerky!

Dnes to opravdu hřálo, ale většinu dne jsem pracovala...


...na pracovním stole mám obrázek , který nám poslal Adík ze školky v přírodě...


...dnes mi objasnil, že to není medvěd v lese, jak jsme se domnívali, ale opice na opičí dráze :-)



Moje šperky ...


...Adam si hned všiml a moc se mu to líbí , že prý se to krásně třpytí, jako zlato:-)

Já jsem zase ráda, že už mám to moje zlato doma...


...má trochu vyřvaný hlasivky (ale to paní učitelky taky :-) ), ale přijel nadšený ve výletnickém triku!

Na víkend máme tentokrát dost plánů , tak snad nám to všechno pěkně klapne, v sobotu jdeme na oslavu narozenin a v neděli se pojedeme podívat na miminko mojí sestřenice...
...narodilo se už v lednu a pořád jsme návštěvu odkládali, tak už musíme , nebo místo bodýček, budeme moci, jako dárek, dovézt školní brašnu!

Mějte pěkný večer a moc pohodový víkend!



Komentáře

Monika píše…
Ahoj Lucko, Adik si to jiste nalezite uzil, a obrazek se mu moc povedl...medved nebo opice,na to prece nesejde :))) Krasny vikend take vam, zdravim, Monika
Unknown píše…
Krasne ranko Luci,to se nedivim,ze jsi stastna,ze uz mas Adama doma,me by se taky siilene po tydnu styskalo.Jinak my jdeme taky na oslavu a nejak se to podle blogerek v Maji oslavami jen hemzi,tak to je dobre,ze si to vsichni pekne uzijem.Libi se me Adikovo triko a sperky se do nadoby krasne ladi.Uzij si vikend.Katka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023