21 listopadu 2013

napečeno...

...tedy tradičně první perníčky...
...máme!



Krásný den blogerky!

Včera jsme stihli s Adamem udělat první várku cukroví...

já sám!!!


...perníčky, které u nás sice skoro nikdo nejí...
...tedy trocha se jich sní hned po upečení...
...a pak ještě po sezoně:-)...


...ale Adama baví ze všeho cukroví nejvíc...
...hlavně pokud si může vykrajovat to co chce on (letos mě překvapil, nechtěl auta, jen lištičky:-))...
...a pak ho taky moc baví zdobit cukrem, toho má ovšem on v žaludku potom víc než je na cukroví!


Ale jsem ráda, že ho to se mnou zatím baví:-)

Jak jste na tom s plány na cukroví vy? 
Už jste začali?
A pečete s dětma, přemýšlím jak dlouho, ho to asi ještě bude bavit :-) ?


Užijte si pěkný čtvrtek!

P.S.  A moc moc díky za další fotečky do SOUTĚŽE!

14 komentářů:

  1. Luci, užívej si to dokud ho to baví, je jedno jak dlouho to bude. Na takové chvilky se dlouho vzpomíná jak ty ,tak on ...uvidíš až vyroste bude vyprávět jak pěkl s mamkou perníčky. Já pekla často s vnoučkem , ale nyní už peče spíš doma s mamkou- pomáhá jí už je mu 13let. Pečení ho moc baví - peče sám i perník a třené koláče a závin.Jen nech Adama tvořit. Taky je spolu jistě nazdobíte - těším se na dokumentaci... přeji pěkné odpoledne Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, no právě si tu užívám, je pravda, že jeden ze synů mého muže taky od mala rád vařil a taky mu to zůstalo , dnes je mu 17 a nedávno si říkal o recept na FB ...tak doufím, že Adama to taky bude bavit :-). Jojo zdobení bude:-) krásný víkend!

      Vymazat
  2. Jestli má Adámek tak rád lišky, tak doufám, že zná tuhle písničku :-D
    http://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

    OdpovědětVymazat
  3. Joo lištičky mám také ráda, zatím jsem ale vykrajovala pouze z moduritu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze samotvrdnoucí hmoty už je taky máme :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  4. Já plánuji taky perníčky, ale zatím na adventní dobu, protože mám k tomu 2 důvody. První důvod čekám na kurýra, který mi má donést razítka a druhý důvod, aby podnos na adventní čas nebyl prázdný:) L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na podnose jim to bude slušet :-) Krásné dny!

      Vymazat
  5. Šikulky! My začneme s perníčkama asi příští víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro, tak ať se zadaří:-) Přeji krásný víkend!

      Vymazat
  6. Parada Luci,
    my to sice planujem se segrou a jejima a nasema detma ve vetsi skvadre,bude urco i vetsi bordylek,ale myslim,ze i velka sranda,tak se tesim.Dekuji,ze ukazujes,jak hezke to je.Ada je sikula a urco z nej vychovavas i super chlapa pro budoucnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, tak to bude teprv o zábavu postaráno :-) No snažím se...ale uvidíme :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  7. Je úžasné vidět na fotkách, jak je do té práce zapálen, myslím, že mu to i vydrží motat se v kuchyni. ... už se taky těším, jak u nás budeme péct, teda asi jen s holkama, Honzík teď ujíždí na hasičích :-)
    Krásné dny
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olgo díky, jsem ráda, že i přes to, že máme plný dům kluků, najdou si tací , které to baví:-))) Krásný den!

      Vymazat