19 listopadu 2013

osvětlení...

...v obýváku, řešíme...
...od podzimu do jara ...
...lampičkama, svíčkama a světýlkama!




Krásné odpoeledne v úterý!

Nestíhám a neodpovídám, ale polepším se :-)...
...včera, jsem hned po přečtení pohádky Adamovi, usnula...
...tuším dřív než on :-)


V obýváku nemáme osvětlení...
... a tak nám podzimní a zimní večery ...
... svítí nad hlavou lustr na svíčky...
...několik lapiček a svícnů...
...a různě navěšená světýlka...
...ta už nemám ani tak spojená s vánocemi, jako s podzimem :-)))...
...a tak tentokrát další světýlka ...


...na pracovním stole:-)

A protože se těšíme na vánoce...
...a na sníh...
...nad stolem  už mám ...
...zasněžený stromek:-)...


...přesněji další z našich DIY...
...washi páskou stromek ...
...a ze samotvrdnoucí hmoty vločky:-)



To se mi to zase bude hned líp pracovat... 


...musím si to tu užít...
...než se začne budovat schodiště ...
...a já budu muset vymyset...
...kam s pracovním koutem :-)

Mějte krásné odpoledne a tentokrát ...
...opravdu večer!


14 komentářů:

  1. Zdravím, veľmi vkusné, pôsobí to príjemne...Super nápady. Svetielka sú perfektné. Ostávam s pozdravom a prianím nových nápadov Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto moc děkuju:-) Přeji krásné dny!

      Vymazat
  2. Luci, to jsou samé krásné nápady- na washi pásky se už rychtuji delší dobu- zatím na ně nedošlo....stále se chystám je objednat . Je u tebe moc příjemně - zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko děkuju, washi pásky doporučuju, je super že dobře drží, ale jdou i odbře s čehokoliv odlepit :-). Krásné dny!

      Vymazat
  3. Krásný stromeček!
    Na podobný se chystám u dětí na bílou skříň...Od jara jsou tam stále washi kytičky, podzim jsme nějak prošvihli, tak teď rovnou hupnem na Vánoce :-)
    A s tím usínáním a únavou...mám to podobně :-) Holt těhotenství a tohle melancholické počasí mě stále vyloženě láká do peřin :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Báro, no já mám s washi páskou u Adama smůlu, jednou jsem mu udělala v pokoji větev než jsem se stihla otočit byla větev z pádek pryč a na akvárku byla pirátská loď :-))) Přeji pohodové těhotensví a krásné dny!

      Vymazat
  4. wow tak taky krasny stol som este nevidela! uzasne!

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný koutek,ten stromeček se ti Lucko povedl.Jak si udělala ty vločky?máš na to formičku?jsou moc krásný.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto moc díky, na vločky jsem si koupila formičky, dají se objednat přes net v cukrářských potřebách, zadala jsem do vyhledavače "vykrajovátko na vločky" je to fakt super:-) Krásné dny!

      Vymazat