hned jak trochu vykoukne...

...sluníčko...
...Adam se pakuje ven!


A dnes bylo krásně ...
...takže jsme si to venku užili všichni...

...dopoledne jsme trochu pracovali...
...domek už je ze 3/4 natřený...
...začala jsem z boku , pak zadní stěna a pak další bok...
...přední stranu jsem si nechala nakonec...
...protože vím, že kdyby ne...
...tak se budu z domu dívat na natřenou přední stranu a do té zadní by se mi hned tak nechtělo :-)))...


...po obědě jsme vyrazili s Adamem na procházku...






...domů jsme šli s plnýma rukama větviček ...
...modřínu, borovice...


...a Adam...
... ten měl ještě plné kapsy...


...šípků :-)


Takže zítra...
...budeme mít zase co dělat :-)

Doufám, že jste si dnešní den taky pěkně užili  a hlavně, že jste měli taky tak krásné počasí !?

Užijte si pohodový sobotní večer !

Pssst....taky jsem dnes musela (holt se holka motala moc blízko paničky s barvou) ostříhat Adinku...
...teď se mnou nemluví...
...ale všichni co ji viděli, řekli, že jí to sluší...
...tak možná se mi podaří ji zítra cvaknout v plné kráse :-))) 

Komentáře

Tina píše…
Lucko, vas dnesny den vyzera uplne super podla tvojho prispevku :) My by sme tiez potrebovali taketo vetvicky, asi sa inspirujem a zajtra pre nejake "zabehnem".
Inak, este som nestihla poblahozelat buducej maminke...drzte sa :)A pekny zvysok vikendu prajem(e...)
U nas doma je tvoj blog uzasnou inspiraciu a pre mna osobne stylom mne a mojmu oku lahodiaci :)
Lucie Living píše…
Tino, moc děkuji a jsem ráda, že rádi zajdete na návštěvu z takové dálky:-) Přeji krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023