v kuchyni...

...v podzimní náladě...


...sedávám s čajem a probírám se vánočními časopisy...


...vím, že nám opět na vánoce nesmí chybět červená barva...


...Adamova oblíbená :-)...


...červenou Adam může v jakémkoli ročním období...
...a taky je to pastelka, která mu v penále ubývá nejvíc :-)))...
...ořezávám ji nejčastěji a už má od začátku roku třetí :-)


Přeji pěkné úterý!

Dnes jsme měli trochu hektické ráno, každý den vozím do školy Adama,
na to už jsme si zvykli a jsme sehraní (občas:-) ), ale na dnešek potřebovala zavést sestra do nemocnice a včera mi ještě oznámil muž, že potřebuje odvézt na nádraží...
...samozřejmě, že všichni téměř ve stejný čas:-)
Ale všechny jsem zdárně dopravila tam, kam potřebovali a ...
...teď uvidíme jestli se taky sejdou s termínem vyzvednutí :-)))

Takže teď si dávám svoji porci kávy, tu jsem si tedy alespoň jednu denně neodpustila...
...s Adamem jsem pila kafe bez kofeinu, prý aby nebylo dítě hyperaktivní :-)))...
...no... 
...Adam je dítko opravdu živé a nevím, nevím jak by to vypadalo, kdybych tenkrát to kafe pila :-)))
Tentokrát jsem ale díky totálnímu útlumu, to kafe nevynechala, tak snad to nebude mít žádné neblahé dopady:-)

S blížícím se koncem roku se naše domácnost rozhodla, že bude asi trochu stávkovat...
... horkovzdušná trouba je při nastavení na horkovzduch  pouze "vzdušná"...
...pračka se rozhodla , že bude nejhlučnějším členem domácnosti a protože Adina na ni občas štěká...
...včera při ždímání štěkala taky...
...takže konec povídání...
...jdu volat opraváře!

Mějte pohodové úterý!








Komentáře

Maja píše…
:) Snáď nemá Adam červenú natoľko rád, aby robil naschvál chyby, nech má zošity ako červené more...ak sa teda ešte aj dnes opravuje červenou. :)
Stávkujúca domácnosť je dosť na nervy. Tak dúfam, že sa podarí všetko opraviť a jediným štekajúcim príslušníkom bude Adina.
Unknown píše…
Mila Lucie,
fotografie jsou krasne, takove nezne, nevinne...ale asi to dela ta kombinace bile a cervene, kterou muzu i ja :)
Gratuluji Vam opozdene k tehotenstvi a preji, at jsou dalsi a dalsi mesice mene a mene narocnejsi, nez tomu bylo na zacatku.. ikdyz to bude asi trochu vice narocnejsi.

At se Vam dari a pekny den.
Moc Vas zdravim.

Marketa

Anonymní píše…
Luci krásné podzimní ČERVENÉ deko. Vzpomenu si každé ráno na vás, když odvádím Kubíka do té "naší" MŠ.
Mějte se v údolíčku krásně....Vokopka
Marie píše…
Máš to moc hezky naaranžované a červená je dobrá ,taková veselá a rozzáří.Spotřebiče jsou potvory,zklamou,když to nejmíň čekám.Jsi čiperná maminka.
Andrea píše…
Máte nádherné bydlení! Chvíli mi bude asi trvat, než pročtu všechny příspěvky zpátky, jelikož jsem Vás objevila teprve nyní, ale už teď se na to těším. Jinak gratulace k těhotenství. Já jsem o nějaký ten týden před Vámi :).
Anonymní píše…
Lucka, blahoželám k tehotenstvu!
Vidím, že aj tak všetko zvládaš ľavou zadnou, teeeeda.... klobúk dole!
Dekorácie sú nádherné a ja stále, pozerajúc na Tvoje fotky, mám chuť naučiť sa fotiť :-))).... Dá sa to vôbec?

Amy
Unknown píše…
Lucko, i ja ti gratuji k tehotenstvi, a preji at jde vse tak jak ma! Vasi kuchyni to moc slusi! Mej se prima, Katerina
Unknown píše…
Luci,
tak je super,ze mas alespon nejak cas a nemusis se honit jeste kazde rano do prace a snad si po rozvozech muzes doma treba oddychnout.Mas to s podzimnimi naznaky doma utulne,na to,ze seversky chladny design je spise pro mne neosobni,u tebe je to naopak.No ja jsem moc zvedava,jak se my s dvojcatky budem za rok rano vypravovat do skolky,nastesti ji mam za rohem,tedy skoro.
Pohodove utery a at z spotrebice nezlobi,ja nesnasim kdyz neco nejde,na co jsem tak zvykla.
Anonymní píše…
Dobrý den Lucie,
krásné fotky, moc se mi líbí Vaše nová lampa. Je vidět, že jste už zase plná energie :-) To Vám přeju. A moc gratuluji k budoucímu miminku. Bude to bezva, taková velká rodina :-)
Krásné dny
Olga
Lucie Living píše…
Majo, taky doufám:-), ale zatím dostává i jedničky črvěně:-) Díky, krásné dny!
Lucie Living píše…
Markéto, moc díky, no teď to snad bude pár měsíců pohoda a pak se budu hodně těšit až přestanu být "dva v jednom" :-) Moc díky a krásný den!
Lucie Living píše…
Zdravím! Moc děkuju...to je hezký! Přeju taky krásný dny!
Lucie Living píše…
Marie děkuju, jojo spotřebiče...no snad se dočkám rychlé opravy:-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Andeo moc děkuji, tak prima čtení...už je toho hodně :-))). A tedy také gratulace k těhotenství...myslím, že se tohle léto celkem zadařilo, miminek bude zase habaděj :-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Amy moc díky! No teď už je to pohoda ale první tři měsíce byly náročné. Moc díky za pochvalu, jí se nikde fotit neučila a myslím, že bych se měla hodně co učit:-), ale moc mě to těší, že se moje fotky líbí! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Katko, zdravím! Moc díky a taky přeji prima dny!
Lucie Living píše…
Katko, toje pravda, kdybych musela do práce ...tak včera bych to nestihla :-))), ale naštěstí termíny vyzvednutí už si rodinka naplánovala celkem rozumně:-). Moc díky :-). vypravování se s dětma je vždycky dobrodružství s Adamem už je to celkem pohoda...musím jen popohánět a připomínat, ale od dubna to zase začne:-))). No taky mám pořád cuky dát prádlo do pračky:-))), snad bude oprava brzo . Měj se krásně!
Lucie Living píše…
Olgo, moc děkuji, lampa není nová, jen obšas stojí jinde a s jiným obsahem :-) . Za enrgii jsem fakt moc ráda a moc díky! Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...