a teď z toho...

...něco vytvořit!

Krásné čtvrteční odpoledne blogerky!





Při poslední návštěvě obchodu s látkami, jsem si dokoupila zbytek šedého lnu, který jim zbyl po mém posledním nákupu :-) a taky béžovou látku s bílým puntíkem...





...dnes došlo na rozhodování...
...co s tím ? :-)

Ale už je rozhodnuto!
 A dokonce i nastřiženo...
... na povlečení pro mimi...

pinterest

...a z šedého lnu mám nápad na něco pro sebe, ale musím to ještě promyslet, 
ono u šití se opravdu vyplatí řídit se pořekadlem:
"dvakrát měř a jednou řež", 
což ale nám netrpělivcům dělá značné problémy :-)))

Ale i z šedé, by mělo zbýt ještě na nějaké polštářky zajímavých tvarů...

pinterest

pinterest

pinterest

... mráčky a hvězdy vedou :-)

Ovšem už teď vím, že budu muset ušít povlečení i Adámkovi, hned po příchodu ze školy se zajímal jestli bude ta látka  i na "peřinku" pro něj :-)


No jo, teď si ho budu muset předcházet...
aby si nezbalil kufry a neodstěhoval se :-)))

Mějte krásné čtvrteční odpoledne!





Komentáře

Bára píše…
Nj, říkal, jak se mu ve školce líbí...ale ty polštářky jsou krásné, i ta látka na povlečení, v tom se bude miminku i Adámkovi pěkně spinkat! bára.kára
Eva píše…
Neobvyklé polštářky jsou úžasné....:-) Eva
tá látka je dokonalé, milujem puntíky a hviezdičky :)
prajem krásne dni
Zuzka
Věrka píše…
Lucko,
ta tvoje obláčková a hvězdná inspirace nemá chybu. A musím říct, že se mi líbí i ty puntíky i když já pro kluky vybírala a šila medvídky :-)
měj se fajn Věrka
Lucko, těším se na výsledek!
Moni píše…
Luci, moc hezké a už teď vím, že se Ti povlečení povede. Doufám, že se pochlubíš. Hezký den, Monča
Magdalena Sobeck píše…
to je krásné, ty obláčky, ..
chci být šikovná, až budu maminka a ušít taky něco takového:)
jazmínna píše…
pozdravujem Luci.velice milá inšpirácia :).tiež som pri tvorení tak trochu nedočkavá.prajem pohodový večer,pa jazmínna
Anonymní píše…
Pro ty, které neumějí šít, mrkněte na www.sanstel.cz, včera jsem je objevila a asi neodolám...
Lucie B. píše…
Šití krásné Luci, ale to bříško ... ještě krásnější :o)))
Tina píše…
Krasne latky, urcite z nich vykuzlis nieco krasne :) Presne takuto zhanam aj ja, ale nejake velke snazenie to doposial nebolo... Odkladam si ho na fazu "tento rok sa urcite musim zacat ucit sit"...Ale aj vdaka tebe som prudko motivovana, tak snad mi to vyjde :) Majte krasny den a vikend :)
Unknown píše…
To bude krása :o).
Držím palec ať se vše povede podle představ a doufám, že se dočkáme postu s hvězdičkovými a obláčkovými polštářky, ty vypadají nádherně :o)
Lucie Living píše…
Báro díky...tak te'd už jen se do toho pustit :-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Evi díky, taky se mi moc líbí!
Lucie Living píše…
Zuzko děkuji, hvězdičky bych taky ještě brala :-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Věrko díky, tak vzhledem k tomu, že zatím je stále překvapení co to bude, tak puntíky jsou celkem neutrální :-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Báro já taky, ale to já se urřitě pochlubím :-)))
Lucie Living píše…
Mončo...ty víš víc než já, tak doufám, že jo ....a jo jo to já se pochlubím :-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
díky, tak to já taky, sama doufám, že se zadaří :-)
Lucie Living píše…
Jazmíno...díky, ráda slyším, že nejsem "netrpělivec" sama :-))) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Díky...to vypadá moc dobře!
Lucie Living píše…
Lucie ....moc díky:-)))
Lucie Living píše…
Tino, tak to mě moc těší a doufám, že se tedy zadaří ...tento rok! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Deniso, moc díky...já taky doufám :-))), ale pokud se mi to povede tak určitě ! Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...