27 března 2014

jedno ohniště...

... jsem použila na kytky:-)



Krásné odpoledne blogerky!

Moc díky za milé komentáře a dnes večer určitě odpovím !

Dnes jsem v jednom kole...
...ráno kontrola u doktorky, která se teď protahuje, protože musím sedět půl hodiny na monitoru, pak vyzvednout něco pro mého muže převézt to jinam a tam zase vyzvednout další věci a odvézt je jemu...
...alespoň jsme zajeli na oběd :-) ... jídlo potěší :-))).

Pak zase honem pro Adama do školy, na cvičení na rehabilitaci, pak domů napsat úkoly a za chvilku vyrážíme na basket.

Takže dnes jen v rychlosti pár obrázků osázeného "ohniště" na terase...
...muž udělal celkem 3 a opravdu tolik ohňů asi hned tak pálit nebudeme :-)))


Modřence nejen hezky vypadají, ale taky nádherně voní...




...takže nechybí ani ve vázičce doma :-)



Je nad míru jasné jaké barvy hrají na terase prim:-)




Úkoly jsou hotové , takže hurá za sportem!




Přeji vám krásné odpoledne!

20 komentářů:

  1. Vyzerá to úžasne v tom ohništi. Modrice sú moje obľúbené kvietky. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Andreo, taky mám tyhle modré kvítky moc ráda:-) Krásné dny!

      Vymazat
  2. Nádhera!Moc se mi líbí ohnište i květy.Hezký den:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Luci teda v ohništi kvítečka, ale vzhledem k vašemu zdravému stravování chápu, špekáčky si natajno s Adamem opráskneš někde za mlýnem.
    hezký večer Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko naštěstí těch ohnišť máme víc...a buřtíky si teda, i přes snahu o zdravou stravu, dáváme celkem bez tajností :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  4. Lucinko, nádhera♥ zrovna dnes jsem koupila pár macešek.., ale takto krásně pohromadě... ještě s modřencema... to je krása krás♥ a jdu se kochat staršími příspěvky, protože jsem tu dlouho nebyla .-).. takže oprašuji papuče a kráčím k vám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí moc díky!!! Krásné dny přeji!

      Vymazat
  5. To vypadá krásně, umíš skvěle využít možnosti ;o).
    A ty modřence... Aááách :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso díky, použít ta ohniště na kytky mě napadlo hned loni, ale musela jsem chvíli počkat aby muž viděl , že to nám opravdu budou stačit ohniště dvě :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  6. Tolik jarních kytiček!! A ohniště je parádní a nezašpiněné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivano díky, ohniště je taky čerstvě přestříkané :-) Krásné dny!

      Vymazat
  7. Ohniště ti hoří, krásnými modrými plameny:-)!

    OdpovědětVymazat
  8. ...jedním slovem...nádhera...Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jarní květy jsou prostě nádhera! Já jaro miluju, zvlášť to letošní, teplé a slunečné! bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro taky se mi to letošní jaro moc zamlouvá!

      Vymazat
  10. Naprosto dokonalé...ten pastelový mix květin je nepřekonatelný :)

    OdpovědětVymazat