01 března 2014

cross...

...kříže jsou "in"!



Krásné sobotní dopoledne blogerky!

Nedávno jsem si koupila pár kousků samolepicí tapety, mramorové. 
Pokud dnes vyjde meteorologům předpověď a bude teplo a slunečno, tak se mi snad podaří tapetu aplikovat přesně tam, kam jsem potřebovala, ale z menšího kousku jsem už stihla vyzkoušet krabičku a teď jsem si ozdobila černý květináč...



...vzorem jednoduchého kříže.

Samozřejmě i já pokukuji po dece z NORDIC DAY , která by se mi moc hodila:-), ale znáte to...
... k nakupování radostí musí být příznivá situace...
...hlavně v peněžence :-)))...
...a tak v současné době dostávají přednost DIY projekty :-)...


...protože radost si je potřeba dělat tak jako tak :-)!

Byla jsem mile překvapena, jak dobře se mi se samolepicí tapetou pracovalo, kdysi jsem podobnou, tapetovala celou kuchyňskou linku a tapeta na všem držela až moc dobře, takže to bylo tenkrát dost náročné, nalepit ji správně hned na první pokus a pokud se to nepovedlo, tak snaha o odlepení většinou znamenala, že se tapeta do nějaké strany trochu víc vytáhla a pak už nešlo srovnat ji téměř vůbec.


Tahle tapeta jde i krásně odlepit a přesto dobře drží  (je z Obi  - značka d-c-fix) a dokonce pokud se vám slepí někde kousek
 k sobě, myslím tou lepivou částí, tak to jde zase celkem dobře oddělit :-).

Tak je pravda,  že moje zkušenosti dělí 18 let  (brrr to mi ani nepřijde :-))) )


A nakonec je pravda, že oblepit pár malých kousků a celou linku je taky rozdíl :-))).

Takže tolik moje zkušenost se samolepicí tapetou :-)!

Nový květináč si zasloužil nějakou pěknou jarní kytičku...


...a tahle se mi líbí moc a díky tomu,  že je v květináči, tak i déle vydrží!


Mějte krásný víkend!

15 komentářů:

  1. Krásně nafoceno, fialová kytička to nádherně rozzářila :-) Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, já osobně motiv kříže nemusím, ale není to špatné... ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  3. NO TEDA!!!!!!ČEKÁTE MIMINKO-NOVÝ ŽIVOT,A TOTO VYPADÁ,JAK URNA NA STOLE...TAK TOTO TEDA NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!PA ZUZKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, nemyslím si že by se vám urna líbila v případě , že bych nebyla těhotná , že. Mě by tohle ani nenapadlo. Ale díky za názor.

      Vymazat
  4. Milá Luci, dle mého názoru a soudu, moc pěkný nápad. Nenechej se otrávit negativními názory lidí, kteří nemají v sobě kousek citu a a taktu se k Tobě těhulce chovat hezky, ač se Tvým těhotenstvím ohánějí. Ono všechno má v životě meze, i upřímnost. Někteří věci si člověk může myslet, ale když je řekne v nepravou chvíli je to drzost. A tak to cítím od anonymní Zuzky. Neuvědomuje si, že její komentář ti může ublížit a mrzet. Nápad s květináčem máš skvělý a upřimně, do tvého interiéru si neumím představit lepší barvu. Luci, úsměv a krásnou neděli... Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))) Že někdo nejde pochvalně s davem a řekne svůj názor, tak je hned zle????????
      Že má někdo jiný vkus a nelíbí se mu to, tak "logicky" nemá cit a takt a vkus? No to snad ne...
      Ale ono to fakt jako urna vypadá!!! Nezlobte se, ale opravdu to má dost zavádějící vzhled.
      A když se to napíše netěhotné tvůrkyni, tak je to ok?
      Miriam

      Vymazat
    2. Milá Miriam, ono tu nejde vůbec o květináč, ale o způsob vyjádření. Jelikož mi bude skoro půl století, mám nárok už mít tzv. odhad. A dovolím si odhadnout, že takto nekultivovaně reagují buď nevyzrálé osobnosti nebo anonymové, kteří prostě a jednoduše závidí. Vůbec nejde o to, že jak to píšete, má někdo jiný názor, ale jde o to, že tisíc É ve slově ne, mluví za vše, resp. potvrzuje můj názor. A myslíte, že Lucku, která je v pokročilém těhotenství tento názor potěší? Vzhledem k tomu, že mám více dětí a prožila jsem více těhotenství, mohu říci na rovinu, že ne. Jsem slušný člověk, tak se chovám i ve světe imaginárna. Proč si milá Miriam nezaložíte svůj blog? Abychom mohli zhlédnout Vaši kreativitu a hodnotit ji. Ono, až by Vám někdo napsal takovýto komentář ( a to ať jste těhulka či nikoli) neměla by jste dobrou náladu. To z mé strany vše, na obranu skvělé Lucky. Krásný týden a v něm alespoň chvilku na zamyšlenou. Věrka

      Vymazat
    3. PS: a vzhledem k stejnému stylu psaní ( viz.nespočet vykřičníků a otazníků) se domnívám, že odpověď pochází od totožného člověka, popř. totožně smýšlejícího :-) Pá Věrka

      Vymazat
    4. Věrko moc díky, chápu co jsi tím chtěla říct.

      Miriam, díky za názor a myslím , že Věrka chtěla vyjádřit to, že není nutné aby se všem vše líbilo, ale to jestli jsem v jiném stavu s tím nemá nic společného...komentář Zuzky vyzněl trochu jako , že urna NE, protože jsem "v tom"... ale předpokládám, že by se jí nelíbila ani kdybych v očekávání nebyla.



      Mějte krásné dny!

      Vymazat
  5. Moc hezký nápad a ještě k tomu krásně nafocený :o).
    K nám domů by se bohužel nehodil, ale u Tebe Luci vypadá květináček moc krásně :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Je vidět, že co člověk to názor, mně to třeba od Zuzky vůbec nevyznělo negativně, spíš úsměvně. Také to není moje gusto, ale oceňuji nápad. S jiným motivem by se mi to líbilo víc ;-)
    Luci, krásné dny a jak koukám na nový příspěvek, užíváš jarního počasí. Dnešek se opravdu vydařil ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo...taky mě zamrazilo z komentáře Zuzky!! Myslet si každý můžeme co chceme..ale jak tu některá z vás říká...všechno má své meze....jedno je vyjádřit svůj názor.....druhé je takt a míra slušnosti kterou má každý v nás..
    Mě třeba napadlo, když jsem viděla deku tip Lucky...bílá s malými černými křížky..udělat bílý květináč černou tapetou posázet malilinkatýmy černými..a super dekorace..téměř zadarmo. Sama jsem si tak pomohla doma..mám ráda dekoraci písmem..na dvě bílé vázy..a návštěvy žasnou:-)
    Chtěla jsem Lucce poradit..při tapetování větších ploch dcfix...natřete plochu co tapetujete mokrým hadříkem a nakapaným jarem na nádobí...pak se to dělá lépe..tapeta klouže hladce po ploše..dá se v pohodě posunout kam chcete, odlepit v případě špatného nasazení hrany atd.
    Přeji vám do mlýna krásné jarní dny..a pohodu..těšení se na miminko co přijde!! Moc Vás zdravím Lucko..již tři týdny stávající babička Monika..původem z Kolína..vnučka Dominička..co vnesla do mého života za tak krátký čas tolik štěstí, radosti a lásky že se to nedá popsat:-)

    OdpovědětVymazat