z terasy...

...zase!


Krásný večer ve středu přeji!

Dnes opět několik obrázků z terasy, venku je nádherně a tak jich asi bude víc a víc :-)))

Musím uznat, že moje energie rapidně ubývá a mám pocit, že moje břicho snad stále roste a je den ode dne větší a větší.
Tak třeba běžný nákup mi zabere mnohem víc času a to nejen, že musím chodit pomalu, protože rychlejší pohyby mi moje tělo nedovolí :-))), ale navíc se několikrát vracím protože mám problém udržet myšlenku...
... zato mimi zatím drží pevně :-)))

A co nového na terase?

Už minulý rok jsem nastříkala kovový stojan s dřevotřískovou deskou, který tady kdysi k něčemu sloužil, ale k čemu - to nevím, jako podstavec na mísy s květinami slouží dobře :-))), jen té desce nátěr moc nevydržel a tak jsem letos zkusila něco jiného...


...mramor...
...tedy tapetu :-)))...
... stojan je dvoupatrový ale dole nechávám mísu na zemi a ty mísy bych si taky představovala jiné, ale prozatím stačí tyhle...
...teď už jen doplnit obsah :-)))...


... vpravo s obsahem z minulého roku :-).

Kytky na terase pomalu , ale jistě přibývají...






...a já se musím opět pohlédnout po těch pravých, které vydrží slunce na jižní straně, kde pálí na terasu celý den.

Přeji pohodový večer!




Komentáře

Luci, krááása! Také musím začít sázet truhlíky :-) Měj se krásně a užívej bříška :-) pa Eva
Lucie Living píše…
Evi moc díky...a osázení truhlíků by to už chtělo , počasí si o to říká :-). Krásné dny!
Tina píše…
Jeeej, dalsi(e) prispevky z terasy, tesim sa :) Ta vasa je vskutku jedinecna, sala z nej uplna pohodicka ... a velmi sa mi paci okrem novych kvietkov aj polica na boty ;)
Krasny den a opatrujte sa s miminkom :)
Lucie Living píše…
Tino díky:-), no vždyť ji taky natíral Adam :-))) Přeji krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023