02 dubna 2014

z terasy...

...zase!


Krásný večer ve středu přeji!

Dnes opět několik obrázků z terasy, venku je nádherně a tak jich asi bude víc a víc :-)))

Musím uznat, že moje energie rapidně ubývá a mám pocit, že moje břicho snad stále roste a je den ode dne větší a větší.
Tak třeba běžný nákup mi zabere mnohem víc času a to nejen, že musím chodit pomalu, protože rychlejší pohyby mi moje tělo nedovolí :-))), ale navíc se několikrát vracím protože mám problém udržet myšlenku...
... zato mimi zatím drží pevně :-)))

A co nového na terase?

Už minulý rok jsem nastříkala kovový stojan s dřevotřískovou deskou, který tady kdysi k něčemu sloužil, ale k čemu - to nevím, jako podstavec na mísy s květinami slouží dobře :-))), jen té desce nátěr moc nevydržel a tak jsem letos zkusila něco jiného...


...mramor...
...tedy tapetu :-)))...
... stojan je dvoupatrový ale dole nechávám mísu na zemi a ty mísy bych si taky představovala jiné, ale prozatím stačí tyhle...
...teď už jen doplnit obsah :-)))...


... vpravo s obsahem z minulého roku :-).

Kytky na terase pomalu , ale jistě přibývají...






...a já se musím opět pohlédnout po těch pravých, které vydrží slunce na jižní straně, kde pálí na terasu celý den.

Přeji pohodový večer!




4 komentáře:

  1. Luci, krááása! Také musím začít sázet truhlíky :-) Měj se krásně a užívej bříška :-) pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc díky...a osázení truhlíků by to už chtělo , počasí si o to říká :-). Krásné dny!

      Vymazat
  2. Jeeej, dalsi(e) prispevky z terasy, tesim sa :) Ta vasa je vskutku jedinecna, sala z nej uplna pohodicka ... a velmi sa mi paci okrem novych kvietkov aj polica na boty ;)
    Krasny den a opatrujte sa s miminkom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tino díky:-), no vždyť ji taky natíral Adam :-))) Přeji krásné dny!

      Vymazat