23 dubna 2014

z Velikonoc...

...trochu pozdě, ale přece :-)!



Krásný večer blogerky!


Letos to byl fofr!
Podařilo se mi nabarvit pár vajíček , naší tradiční metodou , ale než jsem si stihla udělat ráno na stole trochu Velikonoční atmosféru, byli u nás koledníci a vajíčka nezbyla:-)

Celkem dost se na mně podepisuje noční vstávání, nedostatek spánku je pro mě zabiják.
Snažím se kojit, ale Max to bere spíš jako souboj,
zatím vyhrává, hlavně v noci.
 Přes den většinou zajásám, že už by nám to mohlo jít, ale v nočních hodinách se mu můj nápad s kojením nelíbí a dožaduje se rychlého přísunu mléka ze stříkačky.
Zatím to ale nevzdávám, samozřejmě hlavně kvůli Maxovi, ale trochu i kvůli sobě...
...nemuset půl roku připravovat žádné extra jídla pro mimi a mít baštu po ruce kdykoliv, to je luxus o který bych nerada přišla:-).


Dneska "staronová" dekorace na komodě, testuju co umí ten můj nový parťák, ale zatím na něj moc času nemám ...































...ale když se najde volná chvilka, tak zkouším :-))).

Naštěstí muž si na Velikonoční tradice v Čechách rychle zvykl a tak byli kluci na koledě...


...a o vajíčka tedy není nouze...


... musím je zpracovat, asi to bude něco "netradičního" ...
...třeba vajíčková pomazánka :-)))!

A náš nejmenší, se má prý vystavovat na sluníčko...


...tak poctivě vystavujeme. Maxovi se to hodně líbí, ale asi to bude nudista, protože i když ho položím do kočárku jen v plínce, tak za chvíli se jí dokáže zbavit, jak to dělá jsem zatím nezpozorovala, ale jde mu to :-))).


Mějte krásný večer a pohodové dny!

14 komentářů:

  1. Luci, věřím, že Maxíka" přesvědčíš" , že od maminky je to nejlepší mlíčko . Je to opravdu pohoda nemuset nic chystat. Výzdobu jako vždy jsi měla krásnou ....zachycenou novým objektivem ....však budete kámoši . A přeji všem hodně sluníčka - hlavně Maxíkovi, když ho tak miluje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, taky doufám!Moc díky a krásné dny!

      Vymazat
  2. Ještě jsem nestačila pochválit miminko - Max je nádherný, má krásnou bradičku :). Mám taky dva kluky se stejným věkovým rozestupem (ač teda už o dost let starší), tak jsem si hezky zavzpomínala jak to tehdá bylo u nás...S kojením držím palce, někdy je to opravdu boj... ale zase, pokud to nepůjde, netřeba si nic vyčítat.
    Přeju, ať se s Maxíkem co nejrychleji "domluvíte" na nějakém přijatelném režimu a pěkně si užijete jaro a léto ne terase :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, moc děkujeme, na režimu budeme muset ještě zapracovat :-), ale zdá se, že moje tělo už si trochu zvyklo na to, že si celonoční spánek nějaký ten pátek nedá :-). Krásné dny!

      Vymazat
  3. Milá Lucie, fotky novým foťákem jsou nádherné, střibrné deko na komodě je perfektní, ale nejkrásnější ze všech je stejně fotka Vašeho maličkého zlatíčka! Nožička k zulíbání! :) Tak ať na to kojení spolu brzy vyzrajete, krásné dny, Veronika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko moc díky! Maxe se nemůžu nabažit, musím se krotit abych sem nedávala jen a jen fotky Maxe :-))) S kojením se stále pereme,moc díky! Krásné dny!

      Vymazat
  4. Milá Lucka,po príchode z veľkonočnej dovolenky moja prvá cesta smerovala k PC - či už uvidím konečne foto Luckinho miminka! Malý Max nádherné zlatíčko, je to poklad....má tak krásnu tváričku - ja v ňom vidím Adamkove očká.... A Lucka, k tebe človek chodí pre dávku optimizmu - píšeš s takou ľahkosťou, nadhľadom...smekám Ti teda opäť veľkú poklonu - si úžasná maminka!!!!! Prajem celej novej rodinke veľa veľa spoločne prežitého šťastia a lásky
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo , moc děkujeme! Max je zlatíčko a moc si ho užíváme! Přeji krásné dny!

      Vymazat
  5. Překrásné miminko, moc podobný malému Adámkovi. Krásné jméno Max, i Adam.Přejeme Vám mnoho štěstí rodinko.Pozdrav do mlýna. Dae

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dae, moc velký dík!!! Krásné dny!

      Vymazat
  6. Opět krásné fotky, chodím se sem vždycky pokochat :) To se teď bude fotit jedna báseň s novým foťáčkem :) Já se s nastavováním přítelovy zrcadlovky pořád nějak nemůžu skamarádit, tak přeju, ať ti to jde lépe než mě :) www.themonica.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, moc díky, doufám, že já se se svou zrcadlovkou skamarádím brzo :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  7. Krásný den Lucko, dlouho jsem na blogu nebyla a až teď jsem objevila tu úžasnou novinku, že máte mimčo :) tak gratuluji , Max je krásný chlapeček a Adámek je šikulka velkej hodnej bráška. Mějte se krásně. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino , moc díky! Adam se moc snaží :-) Krásné dny!

      Vymazat