08 listopadu 2014

krásné bydlení...

...Ylvy Skarp.

Přeji krásné sobotní odpoledne!

Vypadá to, že se mi konečně podařilo dospat to, co mi chybělo:-).

Na pinterestu jsem poslední dobou hledala obrázky s kamny, ale znáte to...
...pinterest...
...ono je tam těch obrázků tolik  :-))).

A tak jsem narazila na pár krásných interiérů...



...a náhodou se dozvěděla komu patří.

Ylva Skarp je designerka ze Švédska a určitě spousta z vás zná její plakáty...


...ale já bych se klidně hned zbalila a nastěhovala k ní domů :-)...


...líbí se mi zajímavé členění místností...



...a i barevně je to přesně podle mého gusta...



...otevřené prostory a přírodní barvy a zajímavé detaily...



...a nechybí paroží, kožešiny, jehličnany...


...a krb!

Tady ještě pár fotek Ylvy s rodinou...




...no a co bych si vybrala já od Ylvy na stěnu...




...a nebo ke stolu...


...ale takovouhle židli by jsme si mohli snadno udělat, že :-).


Tak  a já jdu zase hledat inspiraci na umístění těch kamen a samozřejmě i místa na dříví a místa pro posezení a relax u nich !
Mám pár minut, než se probudí Max, který si chrupká na terase a my se spakujeme a jedeme na oslavu narozeni Adamova kamaráda. Adam už by rád jel a tak přes dveře na terasu hypnotizuje kočárek a snaží se telepatií Maxe probudit (obávám se že kdybych se vzdálila, použije i jiné metody než je telepatie :-))) ).

Mějte pohodovou sobotu!






10 komentářů:

  1. Luci, bílá, kožešiny, rostliny, dřevo to je na věčnost! :)) Hezký víkend. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky, pravda , pravda! Krásné dny!

      Vymazat
  2. Luci, krásny inteiér, stolička je na zváženie:))palety, inak mám 4 v pivnici:))a ten veľký priestor je bomba...maj krásny víkend, Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, tak s chutí do toho :-). krásné dny!

      Vymazat
  3. Ahoj Lucko, interiéry jsou to zajímavé, ale já se přiznám, že ten Tvůj je mi takový bližší, takový "náš". Jinak moc gratuluju k 7 místu a jsem ráda, že jste si notovaly s Mončou. Vaše blogy si nikdy nenechám ujít a sleduji Vás pravidelně. Tak mnoho úspěchů a krásnou oslavu, ať si jí Adam užije. Ahoj Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě - mně se to u Vás doma líbí víc! Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jé...moc díky!!! Krásné dny!

      Vymazat
  5. U Vás doma je to ještě hezčí a útulnější, ale máme projekt na víkend - připevníme paletě kolečka a konečně budeme mít kde hrát Sázky a dostihy:)
    www.sedmipihata.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky a super...ať se podaří!!! Krásné dny!

      Vymazat