14 listopadu 2014

mlha přede mnou...

...mlha za mnou.


Krásný pátek přeji!

Snad jsou vaše noci lepší a hlavně delší než ty moje :-))), ale věděla jsem do čeho jdu,
tak to beru statečně:-).

Dnešní ráno bylo zase jako z pohádky...





















...je tu krásně snad za každého počasí a i když jsem nevyspalá, bolí mě hlava  tak stačí uvařit si kafe, rozhlédnout se kolem a jsem spokojená :-).

Školní týdny mí dávají zabrat, náš Adam absolutně vypíná ve chvíli, kdy opustí školu a  i přesto, že se ho ptám a že ví že s tím má problém si pamatovat jestli má domácí úkol, tak prostě vždy tvrdí, že ne...
...to že mu musím překontrolovat tašku a většinou nějaký najdu (pokud si ho poznamenal) je skoro pravidlo ...
...naštěstí,  už je pak jde dělat celkem dobrovolně a někdy ho to i baví, ale chybí mu ta zodpovědnost za své povinnosti.
I když možná se to lepší, dnes si vzpomněl na to, že mají jít ven a má mít kalhoty na ven, ještě než dojeli s tátou ke škole, tak se včas vrátili a kalhoty má, co nemá, zjistím odpoledne v notýsku :-)))

Takže hurá víkend!

Mějte krásný pátek a prima prodloužený víkend!



7 komentářů:

  1. hezký den, váš blog si pročítám téměř pravidelně, ale až dneska jsem se rozhodla, že Vám prostě musím napsat...... V dnešním příspěvku jsem poznala svého syna Metoděje. Byť je už ve druhé třídě a měl by si umět nachystat učení podle rozvrhu, napsat sám úkoly, popřípadě si je alespoň srozumitelně poznamenat .... nečiní tak. A já jsem chvílema zoufalá, chvílema cholerická, chvílema flegmatická ... v poslední době snad nejčastěji tiše odevzdaná, že lepší už to nebude, že jsem to vlastně tušila od jeho ranného dětství a co stím nadělám.... Každé ráno odchází k autu bez aktovky a až na moje upozornění se pro ni vrací. Vzhledem k tomu že současně vypravuju do školky i mladšího syna a z domu odjíždíme po šesté hodině, nemám už sil ho kontrolovat. Včera jsem si ho odpoledne vyzvedla ze školy a koukám, že má každou botu jinou. Na mou otázku odpověděl, že ví, že to tak má už od rána a že co chcu, že jsou obě šedý .... to že jedna byla teniska a druhá zimní sněhule bylo zřejmně jedno .... Ach jo, ale (nebo právě proto) stejně ho miluju ..... Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simono, je mi jasný, že to s Metodějem nemáte lehký, no ale těma botama jste mě pobavila. :-)

      Vymazat
  2. Krásné fotky, krásná atmosféra... Vždy, když fotím na zahradě, tak si říkám, jak jsou ty plastové hračky našich dětí nefotogenické :-). Ale ta fotka, s pískovištěm, okrasnou trávou a hračkama - tam to sedne super... Krásný den, Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Lucko,
    snad Tě potěší , že u nás je to stejné !
    V noci toho také moc ještě nenaspíme, a to Šímovi bude příští týden rok.
    Momentálně se budí častěji než když byl maličké mimi a bez mého mlíčka neusne.
    A s dcerou to mám podobné jako s ty s Adamem a to už chodí do 5.třídy a škola jí nechává naprosto v klidu, narozdíl odemne.
    Víkend bude prodloužený!

    OdpovědětVymazat
  4. Lucka, tie fotky su prekrasne, naozaj ako v rozpravke :-) A co sa tyka Adama, "hlavu vzhuru", to prejde :-) ...my sme to tiez zazivali a postupne to prechadzalo, ale aj teraz sa obcas stane, ze do skoly odídeme bez vetrovky a zistim to az aute, ze je aj nejaka domaca uloha (pripadne projekt) a pritom je devat hodin vecer...a to ma moja babulka 11 rokov :-) Nastastie sa to uz nestava casto...Pekny vikend :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucka, nádhera ...

    Silvia

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Lucko, sleduju Tvůj blog už dluho, nicméně tyto fotky mě dostaly.. jsou naprosto dokonalé, úžasné, geniálné... Tvoje bydlení a vůbec všechno kolem je tak krásné, moc ráda to sleduju. Přeji Ti krásné dny!

    OdpovědětVymazat