první adventní neděle...

...v poklusu :-)

Krásný nedělní večer!


Jak jste odstartovali advent?
Ano ptám se odstartovali, protože začíná ten pravý předvánoční šrumec...




...ráno nechyběla zapálená první svíce...




...Max a taťka si tedy odstartovali advent pohodově...
...já zdobila, hledala inspiraci...
...rychle připravila těsto na perníčky..
...a zase zdobila...
...odpoledne a večer jsme stihli rozsvícení vánočního stromu ve vsi u babičky a ještě pak u nás...


...užívám si domečky...


...a ani letos nesmí chybět červená...


...večer nemohl Max zabrat a Adam byl taky dost rozdováděný, ale musela jsem se nad sebou usmívat, jak mi dělá dobře odcházet z pokoje a říkat" tak už ticho kluci a spinkat" :-)...


...ale jinak je Max pohodář :-))).

Mějte pěkný večer a zítra prima start nového týdne!


Komentáře

Radush píše…
Luci hezký a hlavně co možná nejklidnější první adventní večer ;-) Ráďa
Anonymní píše…
ahoj,

ja som sa chcela opytat kde sa dajú kupit tie gulicky (svetla) na okne?
moc sa mi pacia, ale nikde take neviem zohnat :)

Dakujem.
Kay Kay
Unknown píše…
ty domečky jsou super!
rêve de vivre píše…
Luci, prajem Ti krásny adventný čas. Andrea
Anonymní píše…
Lucie ,hlavně klídek. Já startovala advent už od soboty v posteli,teplota,rýma a děsněj kašel a hlasivky skřehotají. To jsem chtěla malovat a stěhovat obývák. Žádný zdobení,žádný pečení...nic.
Vánoce stejně budou :o)))) Máte to moc pěkně nazdobený...Martina
Anonymní píše…
Snad nevadí, že nejsem Lucie :-). Třeba tady http://www.decoled.cz/dekorativni-svetelny-retez%5B5%5D. Zadejte do google "světelný řetěz koule" a vyjedou vám odkazy. Tipuji, že před Vánoci by je mohlo mít Tchibo.

I u nás máme letos pytlíkový adventní kalendář :-). Ponožky po jedné mě pobavily.
L.
Anonymní píše…
jeeeeej strasne moc dakujem, super :)

Kay Kay

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023