15 listopadu 2014

nemáte doma někdo ...

...miminko, které bude na Vánoce velké asi 80cm?



Krásný večer!

Tak. když jsem před nějakým tím pátkem, kupovala v sekáči tenhle vánoční obleček, myslela jsem si, že Max má oblečení na Štědrý den vyřešené a ještě by nám k těm Vánocům tak ladil :-))).

Ale obleček je už teď těsný, protože i přes informaci že má být na dítě 9-12 měsíců, Max se rozhodl, že prostě tímhle se tedy maminka řídit rozhodně nemůže.

Je mu tedy malý už teď v 7 měsících a to že to fakt bere vážně dokazuje i váha , která je 10,32 kg a 80 cm už má taky za sebou.
Pokud člověk nemá kolem sebe zrovna mimi, tak mu tahle čísla asi nic moc neřeknou, ale Adam měl tolik kilo v jednom roce :-).

A tak jsem si říkala, že by se třeba "vánoční obleček" hodil někomu z mých čtenářů.
Je to 50% bavlna, 50% polyester a značka NEXT, velikost 9-12 měsíců , 80cm.
Rozepínací u krku a v sedu na patentky.



No a když budou ty Vánoce, tak bych to udělala formou GIVEAWAY.
Stačí mi napsat komentík níže a napsat do něj  jasně: mám zájem.
Toť vše :-).
Nejpozději do 20.11.2014, pak vylosujeme jednoho zájemce a pošleme vám tenhle "Vánoční obleček" i s malým překvapením :-).

Tak doufám, že se někdo najde, protože by byla škoda obleček nevyužít:-).


Z fotek to vypadá, že to moje velké dítě už obstojně samo sedí...



  ...ale povedla se náhoda, že na jednom záběru sedí sám a kouká do objektivu :-)))

Mějte krásné volné dny!

P.S: pokud máte zájem jako anonymní, prosím doplňte ke svému komentíku email! Díky!

33 komentářů:

  1. Jůů ten je úžasný a našemu Honzíčkovi by byl akorát o těch Vánocích, takže mám zájem :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Max je Lucko obřík ,však má být po kom.... náš má ve 13 měsících 11kg a 86cm
    jistě se někdo najde komu uděláš radost, byla by škoda, aby zůstal overálek ležet

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, ahoj! Jsem v šoku - váha Maxe mě teda nechala chladnou, to je oukej (jsem zvyklá na váhově netabulkové miminko), ale on už má 80 čísel???????? Hustýýýýýýýýýýýýýýýý!!! Ale hlásím, že MÁM ZÁJEM, páč naše Juli překročila hranici 70 cm, takže na Vánoce by mohla být do overálku akorát - pokud teda nebude Max proti, že by jeho overal nosila holka.
    Přeju prima večer, a spokojené sny dětem! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko,
    tak jsem si myslela, že mám doma velké mimi, protože skoro v roce / 18.11./ má nejvíce kg skoro 10 a cm, asi 76 z mých třech dětí, ale koukám, že Max je ještě větší kus chlapa!
    Takže nám by se tento overal na Vánoce asi hodil, mám zájem ;-)
    Na oplátku mohu po svátcích nabídnou velkou dřevěnou ohrádku.Jak jsme už psala v předešlém komentáři.
    Hodila by se Vám pro Maxe?

    OdpovědětVymazat
  5. Jéjda :D tak to určitě mám zájem ;) Křemílkovi by se určo líbil a koukám, že ikdyž jsme o měsíc starší, tak máme co dohánět :DDD
    Ty kamna jsou super!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, překrásné fotečky.Naší malé bude za tři týdny rok a má 8,4 kg:-) a obleček je super,a jestli nabídka platí i pro anonymní, tak MAM ZAJEM:-) KatKa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko platí, jen mi prosím doplňte email! Díky.

      Vymazat
  7. To je jako u nás :-D Koupila jsem naší Nelince krásný šatičky na Vánoce a ona mi nějak rychle vyrostla, budu muset sehnat jinačí :-D Dneska je jí 5 měsíců a už začíná nosit 74 (7600g a nějakých 68 cm) :-) No na holčičku docela slušný skóre :-D A o overálek mám taky zájem, nemáme žádný pěkný na Válení u stromečku po Štědrým dni :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám zájem :-) Náš Ondra má teď 69 cm, takže to by mu měl na Vánoce být. Krásný večer, Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. Dobré ráno Lucie, Max je krásné dítě a ještě k tomu má jméno přímo šité na něj :) O overálek nemám zájem :) Krásnou pohodovou neděli u krbu plného svíček :) Jupí zítra je ještě volno!

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Lucia, Váš blog je pre mňa skutočná pastva pre dušu aj oči - ako všetko s láskou robíte, Váš domov dýcha harmóniou a pohodou...Som hrdá babička úžasného Nikolaska a v januári čakáme ďalší prírastok - Benjamínka. Takže ano - mám záujem o overalik - Nikolaskovi by mohol byť na Vianoce dobrý. Maxík je krásne a spokojné bábätko a vy ste fantastická maminka.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Lucka MAM ZAUJEM :) Max je velky fesak nasa Mia je presne o mesiac mladsia a ma len 7,5kg ale vysoka je dost...volame ju spagetka :)

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Lucie, Max je fešák a pěkný cvalík, ale vždycky lepší než dostat u dr.vyhubováno, že mimčo nepřibývá :-)..Naší Verunce by určitě byl také roste jako z vody takže MÁM ZÁJEM..
    Přeji hlavně zdravíčko Bára (Pinosova.B@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. To je rozkošný ježíšek...MÁM ZÁJEM pro mého synovce ;-)
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Už je to kus pořádného chlapa :o) ....... MÁM ZÁJEM ......... pro syna neteřinky
    hana.ulrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den Lucie...taky mám zájem o tento krásný vánoční obleček...mimochodem Maxík je opravdu fešák...Štěpánka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko díky, prosím doplňte mi kontaktní email! Děkuji.

      Vymazat
    2. No jasně...na tohle jsem úplně zapomněla...step13kral@seznam.cz
      krásný večer...

      Vymazat
  16. Mám zájem :-D Tak jsem si bláhově myslela, jakého máme doma obříka, díky tomu, že kolem nás jsou samá prťata a ejhle, našel se větší :-D Ondrovi bude na konci listopadu rok a nosí už 80tku, myslím, že by mu do Vánoc měla ještě vydržet. Maxovi to ale moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Lucka, rada citam tvoj blog a pisem napriek tomu ci prave preto ze my mame opacny problem. Uz dva tyzdne som hrdou mamou maleho Jarka. Vsetci my hovorili ze staci par 56tiek ze babo rychlo rastie. No a nam je aj 46 velka. Takze vianocne oblecenie so sobikmi nam bude dobre asi tak na velku noc:) Ale mozno drobec prekvapi a rychlo priberie. Pozdravujem :) Lubka lpitekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý večer,Lucie,
    MÁM ZÁJEM :) pro svého synovce Šimonka .
    Max je tedy kus chlapa :) moc mu to sluší a koukám jak blázen,že už takhle sedí.. šikulka..
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý večer, tedy Maxík je pořádný chlapák, taky šikovný, naše Amy ještě taky sama nesedí, ale moc moc by chtěla,..... o obleček MÁM ZÁJEM, ještě na vánoce by Amálce byl a moc slušel. renata.ulrychova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Lucie, MÁM ZÁJEM :-) Marečkovi by byl na vánoce krásně, je sice taky veliký, ale pořád o 8 týdnů mladší než Maxík. Dneska jste nás inspirovala a taky tvoříme ze samotvrdnoucí hmoty. :-)
    Hezký volný den, Iveta
    medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den Luci, ráda bych pokusila štěstí a o obleček mám také zájem:-) ..pro svojí holčičku Lindu.
    Hezký den. Zuzka. zuzana.dobesova@atlas.cz
    PS: Máte opravdu moc krásné bydlení.

    OdpovědětVymazat
  22. Milá Lucie,
    Maxík je krásný chlapík! Myslela jsem si, že je náš Tomík s 9,5 kg v šesti měsících rekordman...no vidím, že nejsme sami:-) Obleček je nádherný, ráda bych zkusila štěstí, slušel by mojí neteřince:-)
    Kamila
    kamilamikel@seznam

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den Lucie, máte opravdu krásné děti - všechny. Mají jiskru v očích... o obleček mám zájem. S pozdravem Alena
    alena.lemperova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Taky mám zájem. Já bych ho sice asi neoblíkla ale mému třetímu bejbátku by pod stromeškem slušel.Maxík je fakt fešák. Škoda, že už máme ženicha vybranýho. Krásný den Monika, lejnik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Krásný den přeji, i když dnes trochu upršený, kluci jsou nádherní oba a už teď jsou si hodně podobní. My máme zatím jednoho a i když jsem si vždycky přála holčičku, tak jsem z něj moc nadšená a každý mi říká, jak jsou kluci lehčí na výchovu, no tak uvidíme, zatím mu bude teprve půl roku :-) Zkusím štěstí a o overálek mám zájem. Přeji pohodové dny a spoustu předvánoční pohody. Už se nemůžu dočkat článku o fungování nových kamen ;-) Peťa
    enous@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý večer, tak taky zkusím štěstí a MÁM ZÁJEM o overal pro naši Aňu. Ta sice netrhá rekord v délce, ani váze, ale zase nám v 7 měsících chodí kolem ohrádky. :o) Hezký večer. Lucie (luciepa@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  27. dobrý večer, skúšam šťastíčko pre moju Zuzanku, máte krásne bývanie. Katka (katarina.kameniarova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  28. Luci Maxicek je proste kus chlapa, je uzasny! A moc mu to slusi... Taky by se mi pro Julinku hodil pod stromecek- tak tedy mam zajem:-) Viola
    viola.sekaninova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Ty miminka jsou v tom vánočním tak krásné =)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj,

    Hledáte podnikatelský úvěr, osobní půjčky, domácí úvěr, auto úvěr, studentské půjčky, půjčky konsolidaci dluhu, nezajištěné úvěry, rizikového kapitálu, atd. .. Nebo jste byl odmítnut úvěr u banky nebo finanční uspořádání jednoho nebo několika důvodů. Jste spíše jejich úvěrové řešení! Jsem Pastor, soukromé věřitele, úvěrů pro firmy a jednotlivce v nízké a cenově úrokovou sazbou ve výši 2%. Máte zájem? Kontaktujte nás a léčit úvěru následovat převod do 48 hodin. KONTAKT: pastorossasben@gmail.com
             Podrobnosti Aplikace

    Jméno:
    Datum narození:
    Pohlaví:
    Stav:
    Adresa:
    Umístění
    Postavení:
    PSČ:
    Země:
    Telefon:
    E-mail:
    Státní Účel úvěru:
    Částka půjčky:
    Půjčka Doba trvání:
    Čistý měsíční příjem.

    Zpět ke mně co nejdříve s výše uvedené informace pro více informací.
    Doufám, že to slyším od vás.
    Díky a Bůh vám žehnej,
    Pastor OSAS Ben

    OdpovědětVymazat