z lesa...

...a tentokrát, ne z našeho :-)))!



Krásný víkend!

Tak strašidelná noc je za námi. Včera jsme spálili asi všechny čajové svíčky, 
které jsme doma měli :-)))

Ale včera mi taky přišla zásilka ...
...z lesa!!!

Už je to dlouho, co jsem objevila blog z lesa a tam obrázky a další výtvory designérky a ilustrátorky Jany Kloučkové Kudrnové a asi jsem se zamilovala do jejích medvědů...


...a vlků!

Jenže, pro ně zatím nemám to správné místo, protože podkroví na rekonstrukci stále čeká.
Ale nedávno mi to nedalo a objednala jsem je.


Zatím mají místo nad pracovním stolem :-).

Adamovi se obrázky z lesa taky moc líbí a tak máme ještě abecedu...


...ta se teď hodí :-))).



Mám z nich velkou radost!
Nakupovala jsem TADY , ale všechny výtvory z lesa můžete sehnat taky ZDE .

Tak teď hurá na snídani, po dlouhé době máme palačinky :-), tak naberu sílu na zdolávání hor prádla.
Zase je tu období bláta a muž s Adamem, často pracují venku a tak i když peru každý den a to dokonce několik várek, tak to neubývá. Max je taky zdárný přispěvatel k velehorám, protože poslední dobou  nevydrží ani chvíli na zádech a  tak si leží na tom svém věčně plném břiše a pak sem tam něco vyhodí :-))). 
A dnes večer nás čeká další strašidelná akce ve vedlejší vesnici.

Mějte prima víkend!

Komentáře

DIVNÉ TICHO píše…
Z lesa je super, popout neznám, ale vypadá dobře, hned se tam jdu zkusit přihlásit taky. :)
Bára píše…
Já si myslím, že obrázky z lesa skvěle nahradily tvé slamáky. Moc se mi ty obrázky líbí a krásně zapadají do tvého koutku. Hordy prádla jsou typickým znakem víkendu, já jsem ovšem měla v týdnu krizi a neměla jsem, co na sebe, a tak jsem musela stereotyp praní uspíšit :-D Pěkný den a užijte si víkend! bára.kára blog
Z lesa taky sleduji a pokoukávám po plakátech :-)
Reia Aria píše…
Luci jsou krásné a opravdu elegantně jsi je zakomponovala do mlýna! posílám pozdravy, papa
Lucie Living píše…
Taky jsem popout objevila nedávno. Tak hodně štěstí, třeba budu jednou zákaznice:-).
Lucie Living píše…
Báro díky, no jo slamáky nechám až zase na léto :-). No u nás jsou hordy prádla typickým znakem...tečka...myslím každého dne :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Doporučuji, jsou krásný.
Lucie Living píše…
Šárko moc děkuji :-) a taky zdravím , dík za návštěvu!
Iri píše…
Je to krásné a do vašeho lesa se to víc než hodí. A my taky nedávno měly palačinky ke snídani, došly rohlíky:) Jenom jsem neměla jahodovu marmošku, se kterou je Domi exkluzivně jí, tak jsem jí nabídla fíkovou, ale ohrnula nosík a nasypala si na cukr a kakao:)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...