probudili jsme se ...

...do pohádky!


Krásný, zamražený den, přeji!

Moc děkuji za všechny komentáře a emaily, nestíhám odpovídat, ale dělají mi velkou radost!

Musím uznat, že dnes by byla naše mise "výměna kufrů"  na nádraží v Kolíně  opravdu impossible.
Z tepla domova, s rozsvícenými světýlky, hvězdami a svíčkami, horkou ranní kávou, poslouchám zprávy z dopravy...
...a jsem hodně ráda, že dnes nikam nemusím...
...tedy kromě odpolední třídní schůzky, ale to už snad bude situace na silnicích trochu lepší:-).

Já si tu musím udělat trochu bič na sebe...
...protože co je psáno , to je dáno, že :-)))...
...takže...
...dnes připravím seznam cukroví a nákupu na nedělní pečení s kamarádkou...
...taky dnes vylosuji výherce vánočního overalu...
...a taky opravdu složím a uklidím všechno vyprané prádlo ...
...a určitě udělám ještě spoustu jiných věcí, ale tohle fakt musím :-))).

A teď už mlčím, kochejte se se mnou dnešním ránem...



























































...příroda umí zdobit nejlíp:-).


Mějte prima den a nenechte si ho zkazit počasím!

Komentáře

Veronika píše…
Brrrr Luci, mně je z vašeho dnešního příspěvku zima!
Ať to dnes vše zvládnete. Já též skoro nikam nemusím a jsem ráda... Veronika
Ivana V. píše…
Lucie, upřímně tu pohádku závidím :-) Je to nádhera!!!
Ivana V.
Anonymní píše…
áno, rozprávka ... zááávidííím.

Silvia
Monika píše…
Tak tahle výzdoba je dokonalá :-) Sice nepraktická a nebezpečná, co se týče silnic, ale na pokoukání je to nádhera! Taky jsem ráda, že ráno nikam nemusím - teda v poledne nás čeká roční prohlídka s Ondrou, ale to už snad budou podmínky pro cestování mnohem lepší :-D Užívejte si ledovou pohodu v teple domova :-D
Veronika píše…
U nás je takhle zmrzle třetí den a námrazy přibývá a stromy se lámou, ale na pohled je to opravdu pohádka. Děti jsou nadšené, pozorují v ledu skryté lupínky, větvičky, trávu, bláto, kameny. Já mám jen strach, aby na ně nespadla přetížená větev, až půjdou se školkou ven, jsou to rány.
Len píše…
Lucie u nás je to stejně tak krásné dnešní ráno :), jen já místo focení musela na autobus do práce :(a měl zpoždění samozřejmě. Nádhera to je, vážně pohádka. Mám to ráda. A u Vás je krásně, ráda se chodím k Vám dívat.
Magdalena Sobeck píše…
To je nádherný, ale jenom takhle na fotkách:-) to mi stačí, jen na to koukat, :-)
To je proste nadhera- jak jsem psala vcera na IG- mne to tady ted tk chybi, u nas je 20stupnu, na mori jsou snad trimetrove vlny, neskutecne fouka, bouri a prsi... Nevadi mne to, ale kdyz vidim ty fotkyy, tak rada bych si vzala kulicha a snehule a bundu a sla se tou mrazivou nadherou projit... Jo, a moji kluci jeste nikdy nevideli snih...snad se nam to jednou podari... opatrujte se v udoli i mimo nej. Zdravim moc z pobrezi terka
Anonymní píše…
To je nádhera ... u nás nic takového nebylo,ráno pršelo do toho začal padat sníh a pořád je mokro...
hezký den přeji..
Petra
Monika píše…
Lucí, jsi hotová královna ze mlejna:o)
Krása♥
pa a hezký advent vám všem, Monča
Lenka píše…
Fotka s lavičkou, rampouchy a traktorem v pozadí je prostě báječná... :-) Oranžové bobule skvěle kontrastují s bílým sněhem. U nás námraza vypadala obdobně - vše vypadalo jako pod vrstvou skla..
http://ulenkynamoment.blogspot.cz/2014/12/namraza-v-praze.html
InkaFej píše…
Luci, jedním slovem: NÁDHERA! Jinak držím palce, ať se ti všechno podaří splnit..a ta výměna, tak ta by mě zabila:o)). krásný advent Inka
Petra Bílá píše…
Nádhera! Ale jestli budu zítra ráno zase vysekávat auto z ledové glazury, tak už tak nadšená nebudu:)
Anonymní píše…
Dobrý den Lucie, budu trochu mimo téma ale musím se Vás zeptat, když tak koukám na ty fotografie, máte okolo té louky plot, nebo k Vám může z toho lesa kdokoliv přijít až k domu ? My máme totiž na podobném místě chatu, plot nesmíme mít a občas se nám tam motají všelijací lidi, toulaví psi a jednou dokonce i kůň, není mi to moc příjemné, když sedíme před chatou a najednou u nás stojí cizí lidi a ještě jsou drzí že si to teda máme oplotit ! Takže jak je to u Vás ? Máte to tam totiž moc krásné, ale ta představa že za tím francouzským oknem se může zničehonic někdo cizí objevit by mě děsila :-)
Děkuji a mějte se hezky
Lucie
Alča píše…
Lucí, krásné fotky a kouzelná zimní atmosféra
Miska píše…
Velmi pekne, to ja jen tak tady v Anglii nezaziji.

Www.style-and-smile15.blogspot.cz
Petra H. L. píše…
Ta lucerna... ta lavička.... ty šípky ..... já jen óchám :-) krásné fotky, Luci, my motoristi teda tak nadšení nejsme, ale budiž, příroda má na to holt právo .
Amelie píše…
krásné fotky, u nás naštěstí ledovka nebyla.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...