se sluníčkem...

...s tím mým i s tím venku :-).




Přeji krásné, jarní úterý!

Dnes bylo tak nádherně, dokonce jsem si i kafe na terase dala:-).

S Maxem si užíváme jeho pokroky...


...stání u stolu, to už zvládám levou zadní...




...chůze kolem stolu už mi taky celkem jde...



...jen ty zatáčky musím ještě vypilovat :-)))..



...no nic necháme chození a jdeme se juknou na to pěkné zelené...



...hm hm taková hezká věc a píchá, to mi nejde do hlavy...



...a copak to tady zase na mě připravili...


...zkusíme to přelézt...


...a nebo že bych to zvládl otevřít, tady tímhle udělátkem...


...no nic jsem ještě malej, nejde mi to...


...a tak hurááááá na další akce...


...tak jo pes chce sem já chci ven, to musíme promyslet :-)))!

Mějte krásné dny!

Komentáře

Anonymní píše…
Máte to krásně zdokumentováno, úplně jihnu, když to vidím :-). A ta poslední fotka, ta je prostě nádherná!
Hana
Monika píše…
Tak to jsem se zase pobavila, nádherné fotky a ty popisky :-D Úplně to slyším, jak mu to v hlavince šrotuje. Max je opravdu sluníčko, šikula malej!!!!
InkaFej píše…
Teď nevím, které sluníčko je úžasnější:o)Rozhodně to živé je úžasně "živé" a je co hlídat..Ale je kouzelný:o))..Měj se krásně a užívej si sluníčka .. Inka
Lezarts píše…
Přímo roztomilý příspěvek:-)))! Max roste, jako z vody!
Lucie píše…
Lucí, Max je šikovnej! Julča se zatím stále povaluje, a vypadá to, že bude lenošná ještě nějakou chvíli, tak si "užívám" toho "klidu", co zatím mám, a zároveň se těším na další pokroky a vertikalizaci, jak říkají doktoři. Tak Maxovi hodně zdaru a málo úrazů nejen v zatáčkách!
minefelicite píše…
Šikulka, roste jako z vody !!! mějte se moc príma ♥
Ali píše…
Krásné fotky! Max je úžasný šikula. Přeju mu co nejvíce úspěchů při objevování světa a bez karambolů :-).
Miska píše…
Fotky jsou velice povedené! :))

http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/
Janka20 píše…
Luci, Max ti je veľmi podobný :) ... no a tie úsmevné texty pod fotkami sa mi veľmi páčia :)
Ako ten čas letí, že?
Maj sa, Jana
Ľubica píše…
Lucka, Max je veľmi šikovný. Pekné fotografie. Krásna rodinka.
Ľubica
Anonymní píše…
Šikulka, roste jako z vody :) Moc hezké fotky doplněné o trefné komentáře..
A bude hůř, že:)
Krásný i když u nás upršený den.
Petra
Radullin blog píše…
To je šikulka,krásně zdokumentovaný.Krásný den.Radka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...