v kostce...

...z víkendu.

Přeji krásný a pohodový nedělní večer!

Doufám, že jste si řádně užili jarní sobotu.
Nad tím počasím jsem žasla, tady v údolí, přes den ani moc nefoukalo a protože občas vysvitlo i sluníčko, bylo úplně cítit jaro ve vzduchu.
Po dlouhé době jsme byli skoro celý den venku, nádhera.



Večer to ale v údolí hodně hučelo, ve větvích stromů vítr a v potoce voda.
Koukali jsme s mužem na film a díky dešti jsme skoro nic neslyšeli, ještě že máme ty titulky :-))).
Dnes, už jsme zase dali přednost hrátkám doma a domácím úkolům (to tedy bez nadšení :-))) ).

A dnes, nám taky tatínek namontoval překážku na schodiště, pro Maxe...
...je po Adamovi a já jsem si hned po prvním pokusu sejít schody dolů s plnýma rukama, vzpomněla, jak jsem jásala, když jsme ta vrátka, dali kdysi pryč...tak teď už jen myslet na to, že když jdu ze zdola, musím si nechat jednu ruku volnou :-))).

Mějte pěkný večer !








Komentáře

Honza píše…
opět krásné fotky - Adam má skvělou barvu trička!
Mirka píše…
Krásný kulíšek :-)
discoveringglam píše…
krásne fotky, nádherný chlapček :) u nás celý víkend pršalo abo snežilo abo mrzlo a nakoniec sa všade šmýkalo tak sme boli doma. je to drina zabaviť dvoch chlapcov doma :)

http://maddestfashion.blogspot.sk/
Hana píše…
Moc pěkné fotky Lucko, to je dobře,že jste si všichni užili prima víkend.... kluci jsou fešáci a Maxík ve vaně je skvělej lumpík.... Hanka
Monika píše…
jéééé, já koukám, že jsem byla přihlášena pod manželem, takže aby bylo jasné, příspěvek jsem psala já - Monika :-D

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...