skoro...

...hotovo!

Přeji krásnou středu!

Sníh nám vydržel pár hodin.
Mám obavu, že podobný osud čeká i pořádek v pokoji u Adama :-))).



Hraček je spousta a většina jich má velikost a tvar, který není zrovna moc "ukliditelný" :-))).


Hrad a loď od playmobilu, jsou hračka opravdu vděčná, velká a trvanlivá, ale zrovna hrad je hodně velký a i když má Adam celkem velký pokoj, tak jakmile zůstával delší dobu postavený, přestával si s ním hrát, stačilo hrad uklidit do šuplíku a nechat venku jen dvě věže a hra je opět v plném proudu:-).



Málo místa.
Tuším, že to je problém pokojíčků všech velikostí:-).
Takže potřebujeme nějaké vybavení, když Adam zahlédl v nabídce IKEA tuhle plechovou skříňku, byla volba jasná. Splňuje nejdůležitější kritérium, je červená!
Tuším že výstavka z lega byla na skříňce snad dřív než jsme jí přidělali dvířka :-))).




Adam řekl, že námořnické pruhy ještě snese, ale prý už bych chtěl mít pokoj...
... jako "uberťák"...
...tuším , že měl na mysli "puberťáka", ale s tím já bych ráda ještě počkala :-)))


Konečně ho taky začaly trochu zajímat knížky po tatínkovi a bratrech z Holandska.
Ty já mu ale opravdu číst nezvládnu...




...tak třeba se do toho čtení konečně pořádně pustí sám !!! 

Zbývá ještě uklidit psací stůl, kde musíme roztřídit několik posledních krabic a pak nějaké papíry, učení, časopisy a tak...
...ale přijde mi to nejnáročnější :-).
Doufám, že to zvládnu dřív, než začne v tomhle uklizeném koutě pokoje zase vystrkovat drápy chaos!

Určitě máte dítka pořádná, že jo ? :-)))


Mějte se moc krásně!


Komentáře

Anonymní píše…
my teprv budem pokojček zařizovat, tak uvítám jakékoli rady, inspirace....zatím máme vše v obýváku:-)
NESTO píše…
Parádní klučičí pokoj!
Hana píše…
Luci s těma hračkama je to všude stejné- Adam si vybral moc pěknou skřínku ...to chválím.... pokoj je moc pěkný , a´t si ho užívá než mu tam Max přijde pomáhat dělat "pořádek " - moc zdravím Hanka
Anonymní píše…
Moc krásný pokojicek.Já mam tři děti v jednom pokoji a to dcera 21 a pak dva kluci16 a 11.Panuje u nás neustále boj...já chci svůj pokojicek!! Ale bohužel i když máme rodinný dum mista na zbýt bohužel nemáme.Ale myslím ze jednou na to společné táboření budou vzpomínat.
Jiřina píše…
Pořádná dítka? ty se rodí? :-)). Mám holčičku a to je tak nehorázný bordelář..................... nyní máme prázdniny a tak dostala za úkol si uklidit šuplíky u psacího stolku. Byla hotová za 15 minut, raději jsem se nebyla ani dívat.Nyní má učení v jednom a i v tom je nepořádek, co až bude mít učení ve všech? To nechci vidět. Ale je pravda, že když si vzpomenu na sebe........... taky jsem asi moc poořádná nebyla. K tomu se asi musí zestárnout, ne? ;-).
Mějte se krásně
i n n a i a píše…
nejdříve ve moc moc děkuji za komentář k mému blogu, to asi oslavím, protože je prvnííí, tedy první český... a zrovna od vás... mě je v tom vašem ůdolí tak dobře, že tam lezu přes blog na návštěvu každý den...ten pokojík má dokonalý strop, s tímto stropem bude zařizování skvěle pro každý věk... a s tím pořádkem to u nás byl marný boj a tak do dneška, když už to přeroste přes hlavu děláme sem tam společný mega úklid, třídíme, vyhazujeme nebo někomu darujeme hromadu věcí, protože čím méně věcí tím se lépe udržuje pořádek.... mě teď čeká podobná akce dětský pokoj předělat na pokoj puberťáka... ještě jednou vám Lucko moc děkuji za koment, tedy tobě, v blogování se asi může tykat, jsem začátečník a moc v tom ještě neumím chodit, zrovna jsem určitě překročila limit na délku komentářů... hezký večer, Ingrid / často mi říkají Inka / ta innaia je taková slátaninka maskovací, ale možná je to blbina nepoužívat své jméno...
Aneta píše…
krásný pokojíček a s uklidem je to asi všude stejný, tak to uklizeno tam mají kluci, jen když uklidím já, ale oni jsou ještě maloši, mají 4,5 a 2 něco.
Renata píše…
Lucko, já vám snad pošlu nafocený pokoj "uberťáků" ( Adámku : super výraz ).
Bára píše…
Adam má nádherný pokojíček ;) a ta skříňka je parádní! Co se týče úklidu, to vždycky byla fatamorgana naší mámy, dětské pokoje jsou neukliditelné :D bára.kára blog
Pokoj je moc prima. Zrovna řeším stejný problém "kam s tím". Ikeu jsme navštívili v neděli - skříňky hned smontili - a teď třídíme. myslím, že s pořádkem mají stejný problém kluci i holky. Pro tu mou je pořád uklizeno a já při tom omdlévám už mezi dveřmi:-)
Monika
Anonymní píše…
Milá Lucie,moc pěkné to u Vás máte,skřínka i pokojík je parádní,zdraví dae
happy mum píše…
Luci pokojiček se mi moc líbí. Hlavně mě nadchl Playmobile loď a hrad. Přemýšlím, že dame duplo pryč, protože si s nim kluci vůbec nehrajou. Playmobile nemáme a teď koukám jaké krásné věci se daji pořídit. Diky za inspiraci.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...