14 února 2015

kytice z louky...

... v zimě..
...proč ne :-).

Přeji krásnou sobotu!

Když Max spinká venku, tak
se procházím kolem a koukám co bych kde utrhla do vázy, během zimy toho moc není, ale dnes jsem si přeci jen něco natrhala :-).




Kytice suchého lučního kvítí a trávy jsem dala do okna v kuchyni...




...tohle okno nemá závěsy a to se mi líbí, pořád zvažuji jestli nezruším závěsy i v ostatních oknech...






...v kytici je opravdu mišmaš toho co se mi na louce zdálo pěkný, včetně bodláku :-)))...






...a aby kytice v okně vynikla, musela jsem okno  vyklidit. 
Kuchyň je totiž malá a já mám tendenci neustále plnit okno vším možným. Vždycky když ho vyprázdním, tak si slíbím, že už tam nic odkládat nebudu, ale to nehrozí, asi bychom vážně potřebovali víc úložného prostoru :-))).




Kytici si tedy chvíli nechám tam, ale později půjde na terasu, protože téhle na počasí nezáleží.





Mějte pohodovou sobotu a celý víkend!




A pokud slavíte dnešní svátek, tak přeji taky krásného Valentýna, užijte si ho!


27 komentářů:

  1. Lucko krásně sis okno vyšňořila a máš moc příjemnou kuchyň - líbí se mi vše otevřené jo to se Max bude mít,až tam zavítá.......na té předposlední fotce máš olivovník????? Na tom kmínku????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano olivovník už ho mám třetí rok a přežil i období, kdy jsem myslela, že je poněm, byl bez listí, dostal zástřih a on se vzpamatoval:-). Krásné dny!

      Vymazat
  2. Jéé, to je krásná kuchyňka a to okno!! Miluju okna bez záclone, ale u nás v ulici to, bohužel, nejde.. Sousedi by nám viděli až do talíře.. :) Krásný víkend přeji

    Silva

    OdpovědětVymazat
  3. V jednoduchosti je krása...Hezký den...Ilona

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná kuchyň-krásná dekorace v podobě "lučního kvíti"
    Já si ráno pro změnu koupila tulipány :-)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, to je krásné polní kvítí, přestože je už jaksi odkvetlé! Krásně se hodí no vaší kuchyně a navzdory zemitým barvám to tam pěkně oživí ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  6. Lucko, já mám tyto dekorace v tomto období mnohem raději než všechny cibuloviny, které si teď skoro všichni z květinářství tahají domů... Ne že bych neměla ráda narcisy, tulipánky, krokusky... jen si myslím, že náleží k jaru a na to si ještě chvíli počkáme. Toto je pro mě velmi příjemná změna. Krásný zbytek soboty Anička

    OdpovědětVymazat
  7. Lucko,dobrý nápad ! Gratuluji k němu.Tohle přechodné období mezi Vánocemi a pravým jarem je dost
    dlouhé a málo inspirativní.Snad už bude líp.Hezkého Valentý a přeje Věra z Litoměřicka

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle suche kviti je v tomto čase opravdu kouzelne.
    Hezky večer.Vlasta

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké okénko, také mám ráda kytice - co louka či les dá ... Hezký zamilovaný večer přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím do mlýna,příroda ví co je krásné:)))Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. Luci,
    tak zrovna takhle naaranžovanou konev mám také, ale venku. Na tom okně u vás doma je to moc hezké. Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  12. Lucí, vaše kuchyń je kouzelná.
    Moc se mi líbí to prolnutí bílé barvy a dřeva.
    pa a mějte krásnou neděli, M.

    OdpovědětVymazat
  13. Lucko to jsou krásné obrázky . A to sem si říkala ,, krásné fotky z pinterestu " než sem se dočetla , že je to vlastně u vás . Kytice je krásná i když svým způsobem smutná . Vždycky se moc těším na každý příspěvek od vás . Je u vás moc fajn :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. Moc zdravím Luci, konev je krásná spolu se suchým kvítím. Já včera dostala "jaro", kočičky s větvičkami špěndlíků, které snad vykvetou. Zdravím a sleduji....pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  15. Luci, kytice v konvi je nádherná, krásně Ti to doma oživila :o).
    Celá kuchyň se mi moc líbí, všechno ladí, úplné pohlazení pro oči :o)
    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím Lucie,,moc pěkné,,všechno ladí ,,krásně je u Vás,,dae

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná kytice:)
    Asi se teda taky dneska vrhnu na louku;)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná kuchyň, kytice, "váza", fotky perfektní:). Díky za inspiraci! A hezký zbytek víkendu... Lucka

    OdpovědětVymazat
  19. To je moc pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Vidim olivovnik? Mne skomira..zadny listek..nejak se mu v interieru nelibi...nemate radu, jak se o nej postarat? Jinak kraasne fotky...porad si lamu hlavu nad pudorysem vaseho domu...fascinuji me ty zdi...to je oblozene drevem nebo jsou drevene? Nechci byt vlezla...jen me fascinuji neotrele interiery ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko, jeden rok jsem taky myslela, že je po něm, pak jsem dala na jaře ven a hodně ošmikala a nechala jsem ho napospas. ani nevím jestli jsem ho nějak zalévala, možná měl vodu jen za seště a on najednou obrazil listím. Jádro domu, kde je schodiště a koupelna je z palubek. Dřevěná konstrukce uvnitř cca 10cm izolace a zvenku palubky, v koupelně je místo palubek sádrokarton a na něm dlaždičky. Díky a krásné dny!

      Vymazat
  21. Luci, prosím, co to je za rostlinu na té bílé komodě v bílém květináči co vypadá jako malý stromeček? Je to náročné? Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Blahočet ztepilý - Araukárie (Araucaria), nenáročné a vydrží i občasnou žízeň. Krásné dny.

      Vymazat
    2. Mockrát děkuji! Krásný večer L.

      Vymazat
  22. Moc všem díky za pochvalu naší provizorní kuchyně a mých dekorací :-))). Krásné dny!

    OdpovědětVymazat