tak nálakalo...

...nás to včera moc pěkně :-)


Přeji krásné úterý!

Doufám, že jste stihli načerpat nějakou tu energii během včerejšího krásného dne?

My jsme sice část dne strávili s Maxem u lékaře, ale i to sluníčko jsme stihli.
Maxovi se udělalo pod bradou před pár měsíci znaménko a protože je hodně živé /aktivní, asi mu ho odstraní, za 14 dní se na to podívá paní primářka a uvidí se.

Já jsem neodolala a šla okouknout trávník jestli nenajdu nějaké ty krokusy...


... a ono jo!

Hurá jaro je tu!


Kolem potoka se to zelená...


...záhony sice ještě zejí prázdnotou, ale už přemýšlím co do nich...


...a kolem krokusů se už maká ostošet :-).

Podivné kolíky , co se válí na terase, jsou první vlaštovkou naznačující , že by snad letos mohl být plůtek pro větší bezpečnost dětí ... snad to klapne:-).


Chvíli jsem váhala jestli se nepustím do jarního úklidu terasy, která by to potřebovala jako sůl, protože je na ní dost pozůstatků z budování patra, ale vzhledem k předpovědi počasí jsem to odložila.

Tak alespoň žehlení, které už jsem odkládat nemohla...



...jsem si vytáhla ven za sluníčkem:-).

Škoda, předpověď vyšla, dnes ráno to už zase nijak moc jarně nevypadalo, u nás přešel déšť se sněhem ve sněžení a teploty jsou už zase na zatopení v kamnech.


Tak snad letos to opravdové jaro přijde brzy.

Mějte prima týden!

Komentáře

Nina píše…
Dobry den Lucie,jaro a slunicko na me pres vase krasne fotky dopadlo i v dnesnim posmournem dni. Z vaseho psani na me dychne takova pohoda!!:) Nenechte si ten vas klid a radost z deti nikym pokazit. Vas blog je nej!! Krasne dny. Nina
Andrejak diary píše…
Snad už jaro brzy přijde. Cejtim to na sobě, že jsem už úplně KO, nedostatek sluníčka je znát. Navíc když je člověk v jednom zápřahu, tak už fakt moc sil nezbývá.
Musíme doufat, že se už brzy dočkáme více slunečných dní :)
Anonymní píše…
Luci, jsem ráda za každý příspěvek, ať už dáte cokoli, vždy si ráda počtu, pokochám fotkami a cítím z z něj pohodu a Váš nadhled. Počasí parádní, to u nás v Orlických tedy opravdu ještě není, včera sluníčko, ale studený vítr z hor, všude bláto a o zeleni si můžeme nechat ještě zdát :-) Ale přijde, až bude jeho čas. Krásné dny! Katka
Martina BARABASCA píše…
Tak to je parada..to by se zehlilo..ja taky zehlila aspon u umyteho okna..taky jsem se kochala vyhledem na Jested. Uz tu bude brezen a jaro je tu ;-).
Káťa píše…
Luci sím máte někde článek o výrobě těch záhonů, nenašla jsem a chtěla bych je taky nechat udělat:) moc mě potěšily fotky jak se u krokusů maká:)
Káťa píše…
Luci sím máte někde článek o výrobě těch záhonů, nenašla jsem a chtěla bych je taky nechat udělat:) moc mě potěšily fotky jak se u krokusů maká:)
To slunicko je uzasne, fotky krasne, jak si nekdo dokaze uzit i to zehleni, ktere ja tak nesnasim.. A podobne zahony mam letos v planu:-), snad na ne konecne dojde. Hezke dny preje M.
Anonymní píše…
Fotky krásné, ale já bych si tak moc přála aspoň v lednu a únoru tu pravou zimu - jakože budem po škole řešit, jestli půjdem na boby nebo bruslit na rybník... a to sluníčko by nám k tomu samozřejmě mohlo svítit taky :-)
Hana
Anonymní píše…
Úžasné. Moc bych uvítala samostatný článek o zahradním domku. O nějakém také uvažujeme a ten Váš je moc krásný.
Anonymní píše…
Moc krásné fotky :-). Každá mi vyloudí úsměv na tváři. Za to Vám, Lucie, děkuji. Mějte pohodové dny. Jolana
Anonymní píše…
Lucko, to je taková nádhera, že nemám slov! Váš blog je úžasný, každý nový příspěvek mi zpříjemní den... ať už je to článek o bydlení, vaření, nebo "běžných mateřských povinnostech" - ty mám nejraději, protože - ač s jedním dítětem, se v nich poznávám :-)
Přeji jen to dobré. Lucka z Vysočiny
DanaOlga píše…
Lucko, díky že jste. Při Vašem počteníčku odpadnout starosti a začínám přemýšlet čím so to tu doma také vepšit. Záhony jspou super, asi si je také udělám, protože na zahrádce máme strašně nekvalitní hlínu (dříve to byl dvorek) a nic se tam nerodí. Takto by nemuselo být tolik kvalitní hlíny potřeba... ukážu mladým, co oni na to.... pěkný den. DanaOlga
Akinoma píše…
Já sem chodím relaxovat...kdykoliv, ať už doma nebo v práci se mi nedaří, mám splín, otevřu tento blog a hned je mi líp...kochám se fotkami, pročítám...Luci tvůj blog je fakt balzám na duši, klid pohoda...přeji krásný den Monika
Anonymní píše…
Milá Luci,jen tiše závidím, u nás leží sníh a když vidím ty včelky nemůžu se dočkat až to začne i u nás bzučet a kvést.Přeji ať to Maxíkovi dobře dopadne a jste všichni zdraví.Ty záhony teď ukazuji manželovi a hned jak sleze sníh jdeme na to.Marie
Unknown píše…
Luci opet krásný příspěvek.Jsem moc ráda že si i při mimi na nás a blog uděláš čas když ja vim jak je to tezke. Ale zas vim ze snad i pro tebe je blog ování relax.Mam moc ráda i tvůj Insta.Klido vkládej na IG častěji.
InkaFej píše…
Ach, jak já to jaro miluji! Nádherné fotky, navnadily mě na jarní vlnu...díky..Přeji krásné dny.. Inka
Svatava V píše…
To by se žehlilo! krásné fotky, jako vždy! :-) S.
Anonymní píše…
Milá Lucie,dnešní i minulý článek s fotkama mě moc potěšil,židle jsou pěkné,jistě se v nich dobře sedí a jaro už u Vás opravdu klepe na dveře,myslím na Maxíka,ať je vše dobré ! Hodně zdraví a pohody Vaší krásné rodince přeje občas dopisující Zdena
Anonymní píše…
Milá Lucie,
fotky jsou nádherné a žehlení na terase by mě snad i bavilo:)
Držím pěsti ať je znamínko v pořádku a opatrujte se.
Na závistivé slepice se vykašlete, každý svého štěstí strůjcem.
Hezký den,
Petra
Mirka píše…
Je to jako na houpačce,v úterý sluníčko,včera sníh,dneska zas od rána svítí slunce...snad už se dočkáme jara...
Žehlení je jediná práce,kterou opravdu nesnáším,bojím se,že by mě to nebavilo ani venku...
Krásný den,Mirka
Unknown píše…
Dobrý deň Lucko, zadívala som sa na Vaše sedenie v jedálni a čo tak dať pod stol a sedienie koberec ? Prajem pekný deň.Dom máte v nádhernom prostredí.Adriana
Anonymní píše…
Já to tu u vás mám tak rááááda! Milka
Anonymní píše…
Ahoj Lucko,
vždycky se těším na tvůj nový článek a hl.nové fotečky.Já sama bych na svůj blog neměla vůbec čas.Chodím k tobě na inspiraci a tak vůbec.U kávičky se to krásně čte a taky se chci přidat.... z těch závistivek si vůbec nic nedělej,holt se člověk nezavděčí všem a ty slepice ať si to nečtou....mějte se krásně a hodně zdravíčka přeju.Jitka Olomouc
Lucie Living píše…
Káťo myslím, že v historii blogu to někde je, ale jsou to jen pokaždé dvě ohrádky na euro paletu postavené jen tak na sobě, dají se sehnat tam kde prodávají palety. Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...