08 června 2016

39...

...dnes 


Slavit narozeniny jsem na dovolené sice neplánovala, ale náhodou to není špatný.


Adamovi se naskytla příležitost vyrobit mi dárek (to má po mně, taky jsme na poslední chvíli běhala  po sídlišti trhala kytky a rámovala je pod sklo  mámě k narozkám, nebo rychle malovala na prkýnko tátovi k svátku kravatu a motýlka :-)  ) 
Našel děravé kameny, došel si do restaurace vyškemrat provázek a já mám nový náhrdelník.



Ty nej dárečky tu mám s sebou...



...a slavíme každý den :-).

Mějte fajn den!

34 komentářů:

  1. ...gratuluji k narozeninám, dětem a vůbec, mějte se pěkně...
    jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko,všechno Nejlepsi! A uzivejte náplno stále tak jako dosud se svojí velkou rodinou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji krásné narozeniny! Děkuji, že s námi sdílíte vaše radosti a starosti! Váš blog je bezvadný. Ať se vám daří a krásnou dovču :-) Kristýna

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné narozeniny! Adámkův dárek je moc pěkný. Hana M.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si užij ten dnešní narozeninový den a čtyřicítce vykroč naproti s úsměvem ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný narozeninový den Lucko - náhrdelník je parádní-jistě ti udělal Adam velkou radost a ti tvý dárečci jsou skvělý- jste báječná parta......pěkné dny přeji Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Luci a já jsem přemýšlela, kdo to se mnou slaví na Medarda. Tak všechno nejlepší, hlavně zdravíčko a dárečky máš nejkrásnější ;-) Užívej si ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Lucie přeji jen to nejlepší.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné narozeniny a hlavně hodně zdraví. Krásný "trojlístek".

    OdpovědětVymazat
  10. Luci,taky se připojuji s gratulací.Vše nej nej.Poslední fotka je nádherná.Pa Lenka.k

    OdpovědětVymazat
  11. Lucinko, vsechno nej!!! Mas nadhernou fotku s detmi a je fantasticke, jak ta vase trojka je podle jedne formicky:-)
    Budte zdravi a uzivejte si kazdicky den.
    Pa od more T.

    OdpovědětVymazat
  12. tá posledná fotka....DREAMová!!! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Lucie, připojuji se ke gratulantům, přeji všechno nejlepší Vám a celé rodině a díky-Jiřina

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji! K narozeninám i k těm krásným dárečkům :-) Mě se letos podařilo také slavit za hranicemi u vnuka v Notthinghamu. Obdaroval mě ráno palačinkami rovnou do postele ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Moniko, přeji vše nejlepší k narozeninám. Přeji Vám i celé rodině hlavně zdraví, taky štěstí a ať se Vám vše daří. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím,přeji krásné narozeniny......dárečky♥ máte nádherné....Užijte si zbytek dovolené)))))).Šárka

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Lucinko.přeji ti hodně takových šťastných dnů jako je ten dnešní.Máš úžasnou rodinu.

    OdpovědětVymazat
  18. Extra blog, extra ženská, extra máma! Přeji ještě spoustu krásných let s těmi dárečky ve zdraví:-)))!

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Lucie, přeji jen to nej..ale to už máš-ty nejkrásnější dárky, své děti, i ty instantní, co Tě také mají rádi , svého muže a nádherný domov! Tak přeji zdraví jako skála pevné... Marcela

    OdpovědětVymazat
  20. Luci, všechno NEEEJ! užívej severu... dárečci jsou úžasní :) papa i.

    OdpovědětVymazat
  21. Luci,přeji Vám všechno nejlepší...užívejte dovolenou :) máte nádherný dětičky...Marcela

    OdpovědětVymazat
  22. Vše nejlepší, hlavně zdraví Tobě Lucko i celé rodině přeje Vokopka

    OdpovědětVymazat
  23. Gratuluji k narozeninám,jste úžasná,i celá vaše rodina.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  24. Přeji vše nejlepší,a zároveň děkuji za to,ze se s námi delite o fotky a zážitky z míst,k am se třeba nikdy nepodivam osobně,ale jsem moc ráda,ze alespoň takto zprostředkovaně😀

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Lucko, přeji všechno nejlepší k narozeninám, to předně, abych nezapomněla ;-)

    A ta fotka Vašich dárečků mi doslova vehnala slzy do očí! Jste šťastná žena!

    Vaše čtenářka Hanka

    OdpovědětVymazat