naše mrazivé...

...ráno





Přeji pěkný a pohodový den!

Moc vám všem děkuji za přání, gratulace Andulce a taky za pochvalu oslavy.

Dnes mám pár fotek z rána, když jsem odvezla Adama do školy, Maxe do školky a Anička si dává svůj dopolení spánek na terase.
Nanosila jsem si dřevo na topení a nemohla jsem odolat udělat pár kroků směrem k lesu.
Sluníčko společně s námrazou dokáže vytvořit krásnou atmosféru.
Takovou uklidňující.





 V krbu praská dříví, na stole stojí čerstvá káva a venku i když svítí slunce na schovaných místech je ještě krásná ranní námraza.






Jsem tak vděčná za tohle okolí v místě kde žijeme, myslím, že je tady podstatně snažší na chvíli se zastavit, zadívat se mezi stromy a utéct všedním starostem, shonu a povinostem.




Je to jen na chvíli, ale i tak to člověku dodá energii.





Mějte pěkný den!

Komentáře

Martina píše…
Jsou to krásná kouzla té naší paní přírody.
M.
Martina BARABASCA píše…
A udelat si svuj krasny svet...ano je to dar byt soucasti prirody. :)
Janet píše…
...to vám strašně závidím, taky doufám, že mě něco takovýho potká, být v přírodě <3 užívejte si to!
Andrejak diary píše…
Teďka jsem dorazila z 2hodinové procházky z lesa a jsem naprosto nadšená :). Všude je ještě rosa a mlha a vypadá to tak nádherně. Já prostě miluju podzim! :)
Mám to u vás moc ráda!
Anonymní píše…
Moc krásné fotky.Děkuji,že se můžu těšit z Vašeho blogu.Radka S. Ostrava
Mamazavodou píše…
Tak tohle je přesně ten podzim, který mi tady u náš už tolik let chybí..ten nostalgický, mlhavý a mrazivý! Barvy jsou super, ale když člověk vyroste s tímhle, tak by to prostě někdy chtěl zase zažít, někdy musím ukázat mini chlapíkovi českej pozdim
Unknown píše…
nádhera, miluju přírodu a je neuvěřitelné kolik má podob :)
Anonymní píše…
Lucie to vaše krásné údolí ti závidím.My jako důchodci jsme v lese pořád.Alibabka
U Karly píše…
Bydlite na krásném místě, tiše závidím :-) Krásný večer, Karla
Unknown píše…
Tak to je nádhera...závidím:)
Anonymní píše…
Milá Lucie, děkuji za potěšení, které nám, čtenářkám, přinášíte svým psaním i fotkami. Maximálně mi Váš styl sedne. Okolí Vašeho obydlí je kouzelné v každém ročním období. Podzimní fotky jsou také přenádherné. Hodně zdraví nejen malé princezně, ale celé rodině přeje DášaV.
Jana píše…
Krásné fotky, mám první mrazíky moc ráda. O to víc si to člověk užívá doma v teple. Hezký den, Jana
Unknown píše…
No to kapradí je naprosto úžasný!!!!

www.jdeocestu.blogspot.cz
Arwen píše…
Parádní fotky a prostředí vůbec!
Amelie píše…
Máte to tam krásné.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...