20 listopadu 2016

věnce a věnečky...

...plus nenechavé ručičky :-)



Přeji prima neděli!


Letos mě baví věnečky :-).
Za chvíli vyrazím na akci naší vesnice, dělat ty klasické adventní, snad i něco vyfotím.
Ale doma už nějaké máme.

Náhodou jsem v OBI narazila na kovové základy na věnečky  a hned jsem jich několik koupila, venku před domem jsem lehce ostříhala jehličnatý keř a ještě jsme to doplnili o věnečky z korálků.





Do výroby se zapojil i Max , ale trochu se obávám, že se zapojí i do destrukce , pořád ho to hrozně láká na věnečky sahat a kroutit s nimi :-))).




Moc se mi líbí ta kombinace jehličí a přírodního dřeva.
Jen možná dostanou během příprav na Vánoce ještě nějaký ten červený detail.


Mějte pěkný den!

22 komentářů:

  1. Lovely inspiration and lovely pictures...
    Have a great sunday!
    Titti

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, fakt velika nadhera:-). Cervenou bych tam snad ani nedavala:-), no mluvit do toho nebudu;-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné. Skvělý nápad zavěsit několik věnečků na větev! Tleskám. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super asi budu muset do Obi ty zaklady jsou skvely ty omotany jeste skvelejsi hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Dráty už mám taky doma, jenom ten keř musím nějaký sehnat, hezké odpoledne D.

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne Luci :) ... u vas doma je taka neuveritelna pohoda, rada nakukujem :) peknu nedelu, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Skvely napad, Luci. Vypada to uzasne !

    OdpovědětVymazat
  8. Luci, jednoduché a přitom tak kouzelné. Moc se mi Tvé předadventní dekorování líbí! A.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné a k tomu šikovné děti.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí,šikulka...dae

    OdpovědětVymazat
  11. Jednoduché a krásné..tk příští rok :)

    OdpovědětVymazat
  12. Luci, parádní věnečky. Asi navštívím OBI :-) Kombinace korálků a zeleného jehličí působí přirozeně, prostě jako v lese :-)

    OdpovědětVymazat
  13. máte asi skvělou vesnici, už jste několikrát psala o akcích u vás, to není až tak běžné:) a ty věnečky jsou nádherný:)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné! Působí to vzdušně, čistě a jednoduše. Moc povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Lucie, kroužky jsem v OBI náhodně objevila také a už mám spoustu nápadů, co by z nich šlo. Věnečky jsou krásně jednoduché a přitom milé. Krásná advent!

    OdpovědětVymazat
  16. No to je překrásné jednoduché a přitom kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné, elegantní...Kde se dají prosím sehnat dřevěné korále?

    OdpovědětVymazat
  18. Naozaj jednoduché a krásne...

    OdpovědětVymazat