A JÁ SPÁT NEBUDU

Krásnou svěží neděli!

Užíváte prázdniny?


Já jsem si dnes dala za úkol udělat seznam co vše musím dokoupit a připravit na Adamův tábor, kam odjíždí příští sobotu na celé 3 týdny. 
Už teď mu to závidím :-).

Jen doufám, že dnes bude naše čertice trochu spinkat přes den a nejlíp společně s Maxem, protože včera sice vypadala ve svou obvyklou hodinu na spaní, ale najednou do ní vjelo tolik energie a rozhodla se že spát nebude ani ve své posteli  ani v mámině  ani sama ani s mámou a tak zatímco Max si dával svého obvyklého šlofíčka, Andulka řádila a usnula hned jak se Max probudil :-).
Synchronizace se mi moc nedaří :-).


Dnes pár fotek z našeho podkrovního pelíšku.








Mějte pohodovou neděli!



Komentáře

Anonymní píše…
Tri tydny!To bych bez nej nevydrzela�� Staci tri noci a uz je fakt dlouhe,i pro segru.At si tabor uzije a Andulka spinka.Krasne leto.Katka
Plihalova píše…
Zavidim A.tri nedele...je to na dn.dobu velmi neobvykle.A urcite se mu bude libit.Hezke leto.
Šárka S. píše…
Pelíšek je boží, já bych tam zalehla hned ;)...
A skřítkovský spánek?... vždycky když mamka potřebuje, tak zrovna ten den se jim nechce co ;)...Křemílek mi hlavně přes den přestal spát minulý rok v létě... stýská se mi po těch dvou hoďkách, které jsem měla jenom "pro sebe" .... na dobití baterek, na resty a vůbec :D... musím holt dohánět v noci...
Pozdrav posílám ;)
Lucie píše…
To je panečku pelíšek!!! Andulka to jednou pochopí, že odpolední spánek je zdravý - ale jestli už nebude pozdě ;-)
Krásnou neděli, Luci!
Jarča píše…
Kouzelné podkroví,já bych si schrupla hned ale po mě už to nikdo nechce, bohužel.Tři týdny je fakt dlouho,syn byl na týden se školou v přírodě a stačilo,nejdřív slzy (moje samo sebou)a pak jsem si užívala ten klid s jedním dítětem ale moc mi chyběl a tři týdny bych nedala.Tak ať se mu tam líbí a vy si užijte "pohodu" jen se dvěma rarášky.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...