ZÁCLONA

Přeji pěkné pondělí!




I letos jsem využila záclony, které do oken neslouží.
Minulý rok nám poskytly trochu klidu před komáry jako moskytiéry. Letos máme jednak sítě a pak  (musím to zaťukat) komáři jsou zatím někde venku v klidu a doufám, že to tak i zůstane :-).

Ale záclona slouží znovu, jako letní sídlo pro prcky.
Začínají tam každé ráno, když se probudí první Anna běží nejprve tam, hledat Maxe :-).


Když něco dělám v patře, mají o zábavu postaráno.
A že si umí užít !



V sobotu jsme zamávali Adámkovi, který radostně odfrčel na třítýdenní tábor.
Od té doby slyším od Maxe, kromě jeho neustávajícího dotazovaní "poč?" na vše co řeknu , taky že už je velký a jede na tábor, zatímco si pakuje svoje věci do některého z batohů :-))).
Kromě toho , že si ty dva užívám teď plnými doušky , taky se přecijen trochu těším až bude ten Max tak velký a bude moci odjet taky na tábor :-))).



Tak a teď se jdu rychle smočit do bazénu, protože zlatíčka mi dopřávají opět chvilku klidu u které nikdy nevíte, jak bude dlouhá ...
...nebo krátká :-).

Užívejte krásné prázdninové dny  (i když třeba musíte do práce ) !

Komentáře

Pancakeheaven píše…
Krásné dny:) tam bych si užila i já:)
Anonymní píše…
Mohla byste mi prosim dat vedet odkud mate ten hezky policko-knihovnovy system?Dekuji,N.
Lenka Hložková píše…
Tohle mám taky moc ráda.Když byl syn menší dávala jsem mu záclony pod strom,bylo to super:)))a vám všem krásné dny přeji.Lenka
Jarča píše…
Kouzelné,vzdušné,moc se mi líbí váš styl bydlení.Užívejte si volna,léta,dětí a krásné přírody okolo vás.
To je bajo, nevyuzite zaclony bych mela, ale ten prostor ne, skoda :/
Lucie Living píše…
Je to policový díl z IKEA
Anonymní píše…
Dekuji! A tesim se na dalsi cteni u vas na blogu.
Vas blog je muj 'salek kavy'.N.
Anonymní píše…
Velmi pěkné a do toho podkroví to padne jako ulité a jak jde vidět na fotkách, tak dětem se tam hodně líbí a to je přece to nejdůležitější. Jelikož my doma používáme provázkové záclony, tak žádné klasické nevyužité záclony nemám, tak bude třeba asi přikoupit nové, protože si mě silně inspirovala :)
Valounek píše…
Super využití staré záclony. Máte to jen tak pověšené nebo jste dávali konzole na záclony? Já bych z toho asi měla strach nechat to tam jen tak viset a tak bych po manželovi chtěla, aby mi to pověsil pořádně. :) Ale tak na tom není nic složitého a je to jen o trochu jiném systému. ;-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...