U ANIČKY

Krásný den přeji!



Konečně jsem se rozhoupala a udělala jednu zásadní změnu.
Garderóbu naší slečny jsem přesunula do jejího pokojíčku.
Chystám se i na Maxovu, ale tam musím ještě dokoupit jeden díl nábytku.

Díky přesunu jsem se zároveň pustila do nějakých změn v pokojíčku jako takovém.


Jedna změna přišla už na začátku léta a to sítě do střešních oken.
Fungují super, ale je to taková docela velká konstrukce, která okna v interieru dost zmohutní. Ale člověk si zvykne :-).

Postýlku jsem přesunula, takže Andulku teď nemůžu pozorovat klíčovou dírkou :-).
A na jejím místě je teď DIY věšák na Andulčiny šaty.


Díky trámům je opravdu jednoduché cokoli jen tak zavěsit do prostoru.


A větev je místní z lesa :-).


A ani u Andy nechybí kytička ve váze, levandule je vděčná kytice, která vypadá dobře jak čerstvá tak i usušená.


V Tchibo jsem nedávno koupila sice modré , ale holčičí povlečení a ladí k tomu i dvě taštičky na drobnosti a dokonce má v podobném stylu Andulka i pyžamko :-)



Teď vybírám koberec.


A i když jsem původně chtěla růžový asi bude nakonec v neutrálních barvách a pasuje tam i tenhle se světle modrou.

A taky pořád vybírám nějaké obrázky, plakáty nebo fotky  na zeď a líbí se mi toho tolik, ale nejsem schopná si vybrat.
Tak zatím jsem se inspirovala u Radky a Andulka má na stěně několik fotek na provázku.


Tak teď si jen rychle zvyknout, že musím ráno Andy obléknout nahoře a nebo trénovat neustálé běhání do schodů :-))).


Užívejte krásné letní dny!





Komentáře

rasimda píše…
V takovém pokojíčku musí být šťastná každá holčička! Je krásný !!!
Hezké léto přeji všem ve mlýně !!! Radka
Nedůtklivá píše…
Žasnu. Absolutní nádhera! Větve jsou nejlepší dekorace, kdybych mohla, dělám z nich úplně všechno. Bohužel máme byt plný starého nábytku, a když se to ve větším množství zasadí do tak "nedesignového" prostředí, vypadá to tu spíš jak na lesní chatě.

Máte to moc krásné, mějte se tam všichni fajn!
Luci, nadherny pokojicek, moc se mi libi a verim, ze i Anicce. Prijemne barvicky i hodne svetla. Pekny den. M.
Anna píše…
Lucko, krásný, něžný, holčičí pokojíček :-) A.
Hana píše…
Krásný pokojík - je fajn, když spí Andulka sama ♥
Moooc povedený pokojíček :) Nádhera :)
Anonymní píše…
Luci, som zvedavá, či si Anička na tých vetvách ,,nepocvičí,, , ako ju poznám:-)
Alena V.
Lucie píše…
Pokojíček se moc povedl, Luci!
M.A.R.K.I píše…
Luci, parádní pokojíček .... Marki
Anonymní píše…
To je nádhery.Alibabka
Anonymní píše…
Dokonal� petra
Jarča píše…
Ten se vám moc povedl,věšák-větev super nápad tleskám.
To je nádherný pokojíček, takový musí být snem každé malé holčičky. Už dlouho sleduji váš blog, a máte krásné bydlení :o)
piece.of.north píše…
Lucko, můžu se zeptat, jaké má pokojíček rozměry? Už pomalu přemýšlím o pokojíčkách u nás, nejradši bych to vyřešila stejně jako to máte vy - v části patra nechat galerii a vzadu dva pokojíčky. Ale pořád si neumím představit, jestli by nebyly moc miniaturní, ještě s tou zkosenou střechou... Ty naše by měly jen 3x3 m.
Lucie Living píše…
Tak naše pokojíky jsou 3,5 x 3,5 a zkosení je takové, že já si stoupnu pohodlně jen max. 2m od prostředka a mám cca 167 cm , pro představu :-), ale musím hodně rozmýšlet co do pokojíku dát a co ne a trochu uvažuju jak udělat později třeba spaní nahoře, ale uvidíme jak se to bude vyvíjet, tatím jsou pokojíky v pohodě.
piece.of.north píše…
Děkuju moc! Tak to máme rozměrově podobné. Je mi jasný, že na zařizování to bude oříšek, taky už mě napadlo nějaké patýrko na spaní, no uvidíme 😊 Ale když si vzpomenu na svoje dětství/pubertu, byla jsem nejšťastnější na světě, když jsem dostala vlastní pokoj, i když měl jen 2x4 m. Tak snad se nám napodruhý nenaroděj trojčata, to už fakt nevim, kam bysme nacpali 😂

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...