19 července 2017

HOLČIČÍ

Přeji krásnou středu!



Dolaďuji Andulky pokojík a užívám si ty vyloženě holčičí záležitosti:-)

Díky mému nedávno začatému kamarádství z akvarelem mám vyřešeno  co k Anince na stěny, předpokládám do doby než se i ona začne víc kamarádit s vodovkama :-))).


A protože jsem objevila v H&M HOME pěkný koberec, trochu jsem se s objednávkou rozšoupla a kromě věcí do pokojíku má Andulka i nějaké nové šaty a boty.


Růýové botky jsou zatím trochu větší, ale ona to snad brzo dožene.


Koukám, že na jedné stěně se mi nějak moc hromadí králíci, tak je asi trochu rozeženu po pokoji.


A dokonce jsem koupila i jinou barvu než jen růžovou.



Z H&M má Andy věšák na zeď, mini dózu s králičí hlavičkou, polštář s růžemi a koberec.


Z koberce mám opravdu velkou radost, nebyl tak drahý a myslím že k Andulce do pokoje se moc hodí.

Mějte krásné dny a užívejte prázdnin a dovolené !

17 komentářů:

  1. Krásné Luci. A ty tvoje malůvky. Achhhh !

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné a Andulka je skvělá modelka moc jí to sluší- i modrá je skvělá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrá je taky moje blíbená barva, hlavně na oblečení :-). Krásné dny!

      Vymazat
  3. Luci, nádhera !!!! Moc krásně to ladíš .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki moc děkuji. Krásné prázdninové dny!

      Vymazat
  4. Nádherné ;-) mohu se zeptat, jak jste dělala ten 'věneček'? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to kroužek , kterých jsem koupila několik před Vánoci v obi a na něm je tenkým zahradnickým drátkem přiděláno několik kytiček. krásné dny!

      Vymazat
  5. Jste opravdu inspirující. Můžu se zeptat, odkud je ta bílá skříňka? A jak to máte s ukládáním oblečení. Moc se mi líbí jen takové komody, ale všechno oblečení syna by tam asi nevešlo... Ráda bych nakoukla do pokojíku kluků pro inspiraci:-) přeji krásné léto a hodně času na akvarel. Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro , moc děkuji! Bílá skříňka je z IKEA, ale máme ji už hodně dlouho, nevím jestli ji ještě mají. Krásné dny!

      Vymazat
  6. Holčičí pokojíček jedna báseň. Vkusně laděné.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc děkuji. Krásné letní dny!

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Ano , jsem z něj nadšená! Krásné dny!

      Vymazat
  8. Veľmi vkusný pokojíček. Ja som pre moju dcéru vybrala tiež z HM koberec, avšak s detským dizajnom mesta :-).
    častokrát končím s plným košom tovaru, podobne ako vy, hoci mojim zámerom je kúpiť len jednu konkrétnu vec. Ale v období zliav sa to nedáááá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no to je ta "výhoda" nakupování z domu :-). Krásné dny!

      Vymazat
  9. překrásné, decentní, vkusné, jemné.....děkuji Vám za inspiraci Lucko, Zuzana

    OdpovědětVymazat