PRÁZDNINOVÝ KOLOTOČ

Krásný pátek přeji!




Ano tak trochu jízda na kolotoči jsou ty naše prázdniny.
Adam odjel na tábor a já si doma užívám ty moje drobečky.
Jsou opravdu sehraná dvojka a jeden po druhém se shání hned jak otevřou kukadla.

A na tom našem kolotoči jen přesedám z dělání palačinek na trampolínu, pak k pračce, na procházku, na nákup, uvařit, do bazénu a k malování ....
asi je toho víc , ale tohle se opakuje nejčastěji  :-))).


Ale prázdniny si užíváme za každého počasí.
















Mějte krásný pátek a celý víkend!

Komentáře

Anonymní píše…
Dobré odpo Luci, z Vašeho reportu je vidět, že je u vás živo a veselo, což je super !! A Anuš už je tak velkááá ! Přeji vesele prožité všechny (i další) prázdninové dny ! Šá
Jarča píše…
Zdravím do mlýna,napadlo mě to samé,Anička je už tak velká,jak to jenom letí.Užívejte léta i prázdnin.
Ano, rozumim:-), ale kdyz to takhle clovek vidi zpetne na fotkach, je to super, ne?:-) Hodne sil a prima dny. M.
Šárka S. píše…
a jak děti objevili kouzlo vodovek, bude se ta pračka plnit o to častěji ;) ... nebo to rovnou házet do bazenu :)... Já vylovila vodovky zrovna včera ze dna toho našeho :D...
Krásné barevné prázdniny! Š.
InkaFej píše…
Krásně ty prázdniny kolotočíte:o))..někdy je to asi pěkný točák, že? o))..pořád obdivuji..Inka
Anonymní píše…
Můžu se zeptat, jak Vám ti malí ve vodě " drží" ? Na fotkách to vypadá, že nemají kruh, ani rukávky ani nic podobného a přitom je voda jistě dost hluboká.. Nebo už umí plavat ??
Díky za odpověď! Majka
Anonymní píše…
Já si myslím, že takhle nějak vypadá štěstí :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...