MALUJU

Krásný den přeji!



Pokud mě sledujete na instagramu, tak už víte jak mě chytil akvarel.
Je to opravdu relax a hlavně se malování můžu věnovat jen co děti zavřou očka, není to nijak náročné na přípravu a sklizení  a navíc děti se někdy přidají.

Moc mě povzbudil kurz s Jitkou Zajíčkovou , kde si to člověk mohl tak nějak napoprvé osahat a od té doby zkouším malovat podle fotek jiných akvarelů, třeba pinterest je dobrá zásobárna , ale i podle fotky.
Někdo dokáže s akvarelem zázraky a obrázky jsou k nerozeznání od fotky, ale já osobně mám ráda obrázky, kde je vidět na první pohled že je to malované a u akvarelu se mi hodně líbí obrázky, které vypadají jakoby někdo udělal jen pár tahů štětcem a on je z toho krásný obraz.

Já jsem opravdu na začátku a sama vidím, že mi ještě dost dlouho potrvá než si budu jistá který tah štětcem udělat aby na papíře vzniklo to co já chci :-).

Ale baví mě to moc a tak jsem už i ty svoje první výtvory zarámovala k Aničce do pokojíčku.
Dětem se moje obrázky líbí všechny a nad každým jásají :-).




A tak zatím jedna stěna patří tak trochu zajícům nebo králíčkům.


A další je ze světa ptactva :-).

Tuhle červenku jsem malovala nakonec podle fotky, ale původně jsem to zkoušela podle jiného akvarelu, ale to mi tak nějak pořád napůl vycházel pták kiwi :-).


Tady je ještě pár dalších pokusů s akvarelem.







Barvy, štětce i papír na akvarel mám z obchodu Tiger .
Pokud se do toho chcete pustit taky, tak určitě můžu doporučit kurz a pak je samozřejmě na netu plno tutoriálů a videií jak na to.

Užívejte prázdninových dnů!

Komentáře

Milena píše…
Lucie, jste moc šikovná...moc se mi váš blog líbi...hezké prázdniny Milena
Anonymní píše…
Nadhera!A ja bych koupila pro dcerku sadu kralicku,co Vy na to,Lucie?Moc dekuji Katka
Anonymní píše…
Chce se mi zvolat "UMÍÍÍ " - jste šikulka !! Šá
Tleskam, za me dokonale. M.
Anonymní píše…
Všechny obrázky se Vám povedly, králičci jsou roztomilí. Do obrázků s peříčkem a ptáčkem jsem se zamilovala. Dejte vědět, až se Vám obrázky omrzí a nebo budete zas někdy měnit dekorace. Pohodové léto, Věra z FM.
Anonymní píše…
Úžasný, jste strašně šikovná!!! Klidně bych si nějaký koupila :-)
Ilona Ř. píše…
Lucko,
myslím, že ty na rozdíl odemne máš výtvarný talent!
Mě by totiž ani kurz nepomohl ;-)
Já mám problém nakreslit Šímovi i osobák a co teprve bagry, finishery,...ještě,že tohle dává můj muž.
Dáša F. píše…
Lucko, na co sáhnete, to se vám daří, moc hezké obrázky. Opravdu.
Krásné prázdninové dny přeji.
VERONIKA (MIAUK) píše…
To je taková nádhera:-) Je vůbec něco, co neumíte? :-)
Sistershoods píše…
Neskutečně talentovaná, miluju malování, ale vždycky to nějak zpackám - mě by vyšel retardovaný kiwi :D
Anonymní píše…
Jste moc šikovná, je to nádhera...
Lenka B.
Anonymní píše…
Luci moc pěkné,koupila bych si hned od Vás králíčka,přeji krásné prázdniny,dae
InkaFej píše…
Luci, krása!! Obdiv a smekám. Teď už i v malování! Krásné dny plné inspirací Inka
rêve de vivre píše…
Lucka, to snáď nemyslíš vážne. Tak ešte aj krásne maľuješ. Si super žena. Klobúk dolu, obrázky sú prekrásne. Môj sen, vedieť maľovať, snívam už dávno. Kurz by sa hodil, musím to u nás v okolí preskúmať. Prosím Ťa maľuj viac, nech sa môžem pokochať. Krásne letné dni. Andrea
Anonymní píše…
Luci, je vidět, že máte velký talent! Úžasné! Jen tak dál :-) .
Zdenka
Anonymní píše…
Lucie,ty máš talent na všechno.Máš to v sobě.Alibabka
Anonymní píše…
Krásné obrázky! A jinak akvarel není až tak těžký, jak vypadá, pokud máte správné vybavení, tj. barvy s dostatkem pigmentu, štětce se špičkou (které barvu/vodu dobře drží) a dostatečně silný papír. Obyčejné školní vodovky, štětec s bambulí na konci a školní čtvrtka bez struktury - to je cesta do pekel. To si pak lidi úplně zbytečně namlouvají, že nemají talent - přitom malování je do značné míry věc cviku.
Jarča píše…
Jste šikovná,malování mě dřív taky bavilo a stále mé výtvory zdobí bydlení moje i rodičů.Jen tak dál,je potřeba mít koníčka.
Ten hnedy kralik je nej! Dari se ;)
Jitka píše…
Zdravím, Lucko! Už na kurzu bylo vidět, že se s akvarelem budete kamarádit :). Je to čím dál lepší. Ale abych neodradila případné akvarelové nadšence, všechno se dá naučit. Je potřeba mít vhodné vybavení - jak zaznělo výše - pochytit základní postupy a pak hlavně trénovat a trénovat... Kdybyste někdo potřebovali radu, klidně napište, akvareluju přes 15 let :) ♥ Jitka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...