A OBRÁZEK VYHRÁVÁ...

Přeji krásné úterní odpoledne!

Opravdu moc a moc děkuji za účast v soutěži o můj obrázek!

O losování se postarala Andulka s asistencí Adama.


Poslední platný komentář byl číslo 81.

Musela jsem opět vyřadit některé komentáře, které byly od anonymních čtenářů a bez uvedení kontaktu, to mě moc mrzí.

Ale nezoufejte určitě zase nějakou soutěž o moje obrázky udělám, vůbec jsem nečekala tolik zájemců:-)!

Tak losovací lístky jsou připraveny a vyřazeno je č. 22,67,69,82, které nemají kontakt a 32, což je pozdrav od mojí ségry :-).




A jde se na to, tentokrát to máte ve videu:








Vítězce moc gratuluji a večer posílám email!

Ještě jednou veliké díky vám všem a

mějte prima dny!

Komentáře

Marie píše…
Velká gratulace!Luci obrázky máš nádherné.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...