OBRÁZEK PRO VÁS

Přeji pěkný večer!

Konečně se mi povedlo připravit další obrázky na prodej.
Všem moc děkuji za zájem a milé maily, těší mě , že obrázky dělají radost:-).

A tak v odkaze SHOP vlevo nahoře a nebo TADY najdete v nabídce tyto:




Tak tam mrkněte, jsou tam ceny i rozměry.

A když mi necháte v komentáři zprávu, který z obrázků by jste rádi měli doma, vylosuji jednoho (no spíš asi jednu :-) )z vás a obrázek vám pošlu zdarma.
Klidně připište jaké obrázky jsou vaše oblíbené, nějaký tip na to co mám malovat:-).
Ale hlavně na sebe nechte kontakt !!!!

Komentujte do neděle 18.3.2018 do půlnoci.

Děkuji a přeji prima dny!



Komentáře

Ta červená karkulka je nádherná... Krásné jsou všechny, ale kdybych měla vybrat jeden, je to právě červená karkulka. michaela.kankova@centrum.cz
Ilona Ř. píše…
Luci tvé obrázky jsou nádherné! Už se moc těším na knihu,v které budou:-)A za mě jednoznačně rozkvetlá louka:-)Ilona.Rezaninova@seznam.cz
Jaroslava píše…
Všechny jsou krásné,ale nejkrásnější je želva.
Sladkova.jaroslava@seznam.cz
Anonymní píše…
Já bych si vybrala rozkvetlou louku! Ale úplně nejvíc obdivuji Vaši schopnost najít si čas pro sebe. Já se pořád ztrácím mezi běžným chodem domácnosti, prokrastinací, únavou, a už vlastně ani nevím, jestli se dokážu pro něco nadchnout. Snad jen etapa...Hodně zdaru, L.
statekhorenice@centrum.cz
Anonymní píše…
Pěkný den, u mě teda jednoznačně vede líbající se pár :o) malujete krásně. Petra vond@centrum.cz
siskulin píše…
Všechny jsou krásné,nechápu,jak to stíháte,za mě želva.Dáša,siskulin@seznam.cz
birillinak píše…
Dobrý den, je těžké vybrat, všechny jsou krásné a každý má nápad, ale za mě - ta rozkvetlá louka nemá chybu :-) kkuzelova@seznam.cz
magenta píše…
mate moj obdiv, za tolku kreativitu pri 3 detoch a domacnosti :-) ak sa stastie usmeje, potesim sa dvom kvietkom... inora02@gmail.com pozdravujem zo slovenska #allforjan
Anonymní píše…
Všechny jsou nádherné. Kdybych si měla vybrat, tak by zvítězila rozkvetlá louka. Vy umíte namalovat všechno, líbí se mi třeba i podzimní sestry ( nebo tak nějak byl ten název :)) Opravdu smekám, jak všechno zvládáte. Veronika veronikablahakova@seznam.cz
Zběsilá píše…
Luční kvítí.....je jako živé, jste vážně sikovna. Já bych ráda dělala květiny, ale už je asi pozdě......
Anonymní píše…
Dobrý večer, i já obdivuji Vaše malířské nadání. Mně se rovněž moc líbí obrázek želvy s malým chlapcem a pak následuje obrázek SUMMER, je také moc hezký. Mějte se moc hezky . Miluše. milusebw@seznam.cz
Anonymní píše…
Lucia, maľujete krásne.Najviac ma zaujal obrázok Dlhý, široký, bystrozraký. Želám vám pekné dni.
ridzonovam@gmail.com
Marta♥
D_žejn píše…
Modrá ryba! Ta mi padla do oka už když jsem jí viděla na instagramu v procesu malby. Děkuji za krásnou GA a přeji co nejvíce času na malování

Jana
janazdvihalova1()gmail.com
Péťa K. píše…
Já jsem pro louku a kytičky na ní :) líbil by se mi i tématicky nějaký zajíček ušáček, kočičky (jak ty z rostlinné říše, tak ze dvorku) anebo třeba rašící příroda a děti s hrkačkami zastavující se před boží mukou/křížkem před Velikonocemi na malé obci (vzpomínka na dětství) hezké jarní dny
Péťa K. píše…
+ littlesmitka@yahoo.com
Len píše…
Luci jsou fakt nádherné! A že to vůbec stíháš! Smekám!
Líbí se mi všechny tvé rostlinky, květinky, ale pro kluky bych brala modrou rybu ;). I když i dlouhý, široký, bystrozraký jsou moc pěkní :).

lenworld@email.cz
Všednodennosti píše…
Všechny jsou Lucie krásné, nevím, zda se mohu zúčastnit, když jsem v tom Irsku, ale za moc se mi líbí čtenářka! Dala bych si ji nad postel... ale i krokus a hyacint jsou nádherné! Přeji spoustu krásných chvil se štětci.... Marcela macekie@email.cz
Unknown píše…
dlohý, široký a bystrozraký. a pak se mi ještě líbí ten pár nad kuchyňským stolem - je to takový opravdový! moc hezké. gebin@centrum.cz
Anonymní píše…
Vaše obrázky jsou úžasné všechny. Nejvíce mě ale zaujala rozkvetlá louka. Asi na mě leze to jaro. Krásný den. Zuzana (Zuzana.D@seznam.cz)
Anonymní píše…
Milá paní Lucie, jste úžasná...Péče o dům,děti....stíháte tolik věcí a k tomu krásně malujete!Obrázky všechny krásné, ale pro mě nej letní louka.Ať Vás kreslení,šití, rodina atd.stále baví.Zdraví celé rodině přeji.Miluše miluska.u@centrum.cz
Anonymní píše…
Těžko se rozhodnout, Vaše obrázky jsou všechny krásné, milé a optimistické. Rozhodovala jsem se mezi Čtenářkou, Podzimními sestrami a Rozkvetlou loukou. Jsem na kytičky - takže ta Rozkvetlá louka.
Hodně zdraví a hodně príma nápadů.
Lida (LMeluzinova@seznam.cz)
Anonymní píše…
Syn má od Vás modrou rybu a mně by moc potěšil obrázek s růžovým a žlutým květem.
Lucie, ať se Vám daří!
Veronika, v.veronika25@seznam.cz
Anonymní píše…
Zdravím Vás Lucie a obdivuji Vaše krásné obrázky, nej jsou pro mně kytičky - rozkvetlá louka, jste šikulka. Ráda nahlížím na Váš blog a přeji ať se Vám daří ve všem Vašem konání a hodně zdraví Vaší milé rodince. HelenaK
Anonymní píše…
Milá Lucko.Všechny obrázky jsou krásné,těžko se vybírá.Ale u mě vede rozkvetlá louka.Přeji hodně tvůrčích nápadů.Papa Lenka.K
kozlovska.lenka@seznam.cz
Anonymní píše…
Dobrý den, obdivuji Vaše krásné obrázky, vybrala bych si růže. Ráda prohlížím Váš blog. Lenka
l.bartakova36@seznam.cz
Renáta píše…
Lucie, já s neteří malujeme na taková ta zarámovaná plátna, které kupuji v Kiku nebo Jysku a pak rozdáváme obrázky, babičkám, dědečkům... Malujeme ale akrylovými barvami, nevím, jak by chytaly jiné a jak trvalé by byly.
A právě pro tuhle malou neteř bych si vybrala červenou karkulku :-)
Renáta (renna08@seznam.cz)
Plihalova píše…
Za me rozkvetla louka,jinak Andilci,krajinky.
Mejte se sedmikrasne. JP
Padula píše…
Zdraví Vás pravidelná dlouholetá čtenářka... jsou krásné, každý má atmosféru, prostě "ducha", neumím se rozhodnout, který na mě působí nejvíc... protože každý jinak. Do nové ložnice by potěšil: summer! padula@seznam.cz
Daniela píše…
Krásné jsou všechny obrázky.Za mě líbající se pár.Přeji příjemné malování.
Danča RakovaD@seznam.cz
Renata Nahlikova píše…
Jeden hezci nez druhy. Kdybych si jeden mela vybrat vyhralo by lucni kviti. Mejte se krasne, at se vam hezky maluje:) Renata r.nahlikova@seznam.cz
Anonymní píše…
Mně se moc líbí Pár, to je můj zamilovaný obrázek od té doby co jsem ho viděla poprvé... frale@seznam.cz
Lulu píše…
Ste veľmi šikovná!Mne sa páči Lúka...
Lucia
janickova.lulu@gmail.com
Anonymní píše…
Lucinko, maluješ krásně ;).
sestřička Janička
Unknown píše…
Máte to moc krásné ty obrázky. Od začátku miluji tu rozkvetlou louku, je překrásná. Jste moc šikovná a hlavně si dokážete najít čas, to velmi obdivuji s vaši velkou rodinou. Ať se daří. Kamča
kamkasparova@seznam.cz
P. píše…
Budu se opakovat, ale jednoznačně rozkvetla louka, nadhera ☺️ Petra enous@centrum.cz
Anonymní píše…
Lucie, děkuji za skvělou soutěž. Velmi by mne potěšil Dlouhý, Široký a Bystrozraký, dětem do venkovského pokojíčku. Jitka
vykoukalova.jitka@centrum.cz
Lucko, vaše obrázky obdivuji od začátku, jste moc šikovná. Líbí se mi všechny, ale jelikož jsem knihomol, vítězí u mě čtenářka. Nepřemýšlela jste třeba o nějaké černobílé kolekci? Já bych něco takového chtěla do pokoje, ještě nemám úplně představu, ale něco v čb by se mi líbilo. Konkrétní motivy mě zatím nenapadají. Každopádně budu vaši tvorbu nabídku sledovat :) Mějte se krásně, Lucko :)
sarkabooks@seznam.cz
Jana píše…
Lucie, Vy jste renesanční žena :-). Obrázky jsou moc hezké všechny, těžko vybírat jeden. Nejvíc by mě asi potěšily růže, ten už úplně vidím v našem obýváku.
novakojana@seznam.cz
Anonymní píše…
Milá Lucie, jste neskutečně šikovná, na co sáhnete to se Vám daří. Vaše rodina má velké štěstí, že Vás má :-) Pro mě je nejkrásnější obrázek s kvítím...mějte se krásně! haliva@seznam.cz
Anonymní píše…
Zdravím, všechny jsou krásné, ale teď jasně vede luční kvítí. :-) Moc by se mi líbila nějaká sada k ročním obdobím. ;-) Katka (smidova.kat@seznam.cz)
Anonymní píše…
Dobrý den, mně se nejvíce líbí luční kvítí. Ostatní obrázky jsou také moc povedené. Krásný den Vendula (vendulahk@centrum.cz)
Anonymní píše…
Lucie, mě se nejvíce líbí obrázek, kterému jste nedala nejspíš omylem název. Jsou to ty dva květy, žlutý a červený. Zdravím, Monika j-nov@seznam.cz
Anonymní píše…
Lucie krasně malujete,libil by se mi obrazek rozkvetle louky.
patikova.vlasta@seznam.cz
Anonymní píše…
Pěkný den! Teda ty obrázky jsou fakt parádní! Mě se nejvíce líbí mamka pekařka s taťkou romantikem:) a luční kvítí a Bystrozraký jsou taky super. Tak kdyby to vyšlo, budu moc ráda. Přeji krásný den plný inspirace:)Petra P., malavelka@atlas.cz
Jitka píše…
Krásné jsou všechny, nejvíce mě se mi líbí luční kvítí.
Krásný víkend, Jitka (judith@seznam.cz)
Anonymní píše…
Pěkný den, obrázky jsou všechny nádherné, mně by se nejvíc líbila Rozkvetlá louka do obýváku a dětem do pokojíčku Dlouhý, Široký a Bystrozraký. Krásný víkend Veronika (vero.nikka@post.cz)
Vencinka píše…
Milá Lucie, jste ohromně šikovná. Já jsem taková romantická duše a nejvíce se mi líbí obrázek beze jména - ty dva květy, růžový a zelený, anebo obrázek louky.
Přeji Vám co nejvíce času na krásné tvoření. Jana (janina.vencova@seznam.cz)
Anonymní píše…
Mě padnul do oka obr.lucniho kvítí, ale každý má neco do sebe. Je to proste nádhera.luciepoulova@seznam.cz
Anonymní píše…
Jsou všechny hezké,ale luční kvítí je pro mě nejhezčí. Jindra.014011@seznam.cz
Anonymní píše…
mrzí mě,že jsem vás objevila až teď...ale já to nějak vymyslím a obrázky v pokojíčku postupně vyměním;-) Teď zkusím vyhrát obrázek s želvou a příště si objednám další. Jsou nádherné <3 jajade@seznam.cz
Anonymní píše…
Ahoj Lucie, vsechny obrazky jsou keasne, ske Rozkvetla louka je nej! Zkousim stesti...
Krasne dny preje Eva e.fiserova@seznam.cz
Anonymní píše…
Dobrý večer Lucie. Obrázky jsou krásné a nejkrásnější je rozkvetla louka. Ten bych si povesila v kuchyni. Martina martinavan @email.cz
Anonymní píše…
Urcite rozkvetla louka,mam rada lucni kviti.jste moc sikovna.
Lucy885@seznam.cz
Anonymní píše…
Lucie dobrý večer, všechny obrázky jsou nádherné. Nejvíce se mi líbí Podzimní sestry. m.mory@seznam.cz
Yveta píše…
Dobrý večer, obrázky jsou úžasné, máte skvělý postřeh zachytit detail či situaci. Ty pohádky a květiny Vám jdou parádně. Tak co třeba princezna na hrášku? Mně velmi oslovil bílý hyacint.
yveta.mahnertova@gmail.com
Anonymní píše…
Dobrý večer,Lucie,
všechny obrázky jsou krásné, za mě nejhezčí Rozkvetlá louka .
Petra
petra.kodlova@seznam.cz
Olga Ch. píše…
Obrázky jsou moc krásné, jste velice šikovná. Líbil by se mi obrázek se želvou pro vnoučka. Přeji krásné a pohodové dny. O. Chalupníková
Anonymní píše…
Dobrý den, Lucie.
Obrázky jsou jeden hezčí než druhý. Je dobře, že jste začala malovat. Myslím, že kalendář 2019 by byl skvělý - 2 varianty: třeba jeden s tématikou příroda a jeden dětský :-)
Mně by se momentálně nejvíc hodila LOUKA. Dík za příležitost soutěžit.
Krásné dny!
Broňa, broscho@seznam.cz
Anonymní píše…
PÁR!
lebo z neho prýšti emócia...
andreacerna3@gmail.com
Martina píše…
Ahoj Lucka, najviac sa mi páči Červená čiapočka... 😊 martina.betakova@gmail.com
Anonymní píše…
Obrázek pro mě je ta lyžařka. Ne že bych lyžovala, ale ona valí ten ruksak do velkého kopce jako já valím svůj těžký život ze všech sil a možná i s úsměvem. lipri@centrum.cz
Unknown píše…
Všechny jsou krásné :-* a luční kvítí obzvlášť :-) plzoch@centrum.cz
Unknown píše…
Líbí se mi dlouhý, široký, bystrozraký a také pár. Možná by byl fajn tip tématické obrázky do místností, pár se hodí do kuchyně, máte velkou fantazii určitě do každé ístnosti byste něco namalovala, do koupelny uplně vidim ženu ve vaně s plno bublinami.
vondrackova.jana@centrum.cz
marecka píše…
Su to nadherne obrazky, klobuk dolu. Rada by som mala bozk :)
Anonymní píše…
Dobrý den, všechny jsou nádherné, moc Vás obdivuji:)Nejvíc se mi líbí červená karkulka. Přeji spoustu dalších nápadů:))) michaela.gajdova@centrum.cz
Iva píše…
.krása nesmírná, červená Karkulka, ale jste talent, jednoznačně, asi jt relax, ale jak to proboha zvládáte:-) Ifka
Anonymní píše…
Dobrý den, ta louka je balzám, děkuji petra.lans@seznam.cz
Anonymní píše…
Nádhera,jste nesmírně šikovná za syna určitě Dlouhý ,široký je to jeho oblíbená pohádka přeji hooooodně zdraví do mlýna Gábina.
Anonymní píše…
Pekny den, vsechny obrazky jsou puvabne, takze vybiram dle motivu - a v tom pripade je memu srdci nejblizsi obrazek lucniho kviti. Lucie, jste obdivuhodna a inspirujici zena!
Moc vas zdravim, K.
Mail malaura@seznam.cz
Lucie Living píše…
Gábino, prosím přidejte ještě kontakt na sebe.Děkuju.
Anonymní píše…
Milá Lucko, malujete neskutečně krásné obrázky. Trochu mně připomínají ilustrace p. Jiřího Trnky. Vůbec se nedivím, že budete ilustrovat knížku.Líbí se mně úplně všechny a jestli Vám mohu poradit, malujte pohádkové motivy. A kdybych náhodou vyhrála, přála bych si obrázek Dlouhého, Širokého a Bystrozrakého, dala bych ho jako dárek vnoučkovi do pojíčku. Přeji Vám ještě hodně nápadů a hlavně tvořivého nadšení. Zdravím do Mlýna. Staňka
Anonymní píše…
Tak za mě určitě Pár. To je moc hezký obrázek. Ony jsou všechny pěkné, ale když holt musím vybrat jeden. :-) Moc díky. Mirka, mirka.stop@seznam.cz
Spolu u stolu píše…
Jsou úžasné všechny. Ale nejvíc na mě volá Summer. Úplně ho vidím u nás doma. Je tak lehounký a laskavý jako vánek za krásného letního rána. Úplně mě dostal.
Přeji krásné dny a spoustu inspirace a času na realizaci :-)
Klárka.
karlikovaklara@seznam.cz
Anonymní píše…
Děkuji za soutěž a děkuji za úžasný blog. Mně se líbí obrázky všechny, ale vzala jsem to z pohledu toho,abych mohla obrázek dobře využít, když už nemám malé děti, pokud bych v soutěži měla štěstí,tak by to bylo luční kvítí. Ale ty pohádkové motivy jsou skutečně luxusní, všechno je nádherné.
Srdečně zdraví Lu z Moravy, orangena@seznam.cz
JaNe píše…
všechny jsou krásné, ale rozkvetlá louka je můj favorit. jananechodomova@seznam.cz
Anonymní píše…
Dobrý den, já bych si moc přála dvě něžné květinky - bez názvu, moc děkuji isapakova@centrum.cz
Anonymní píše…
Dobrý večer, všechny obrázky jsou krásné, ale přiznám se, že by se mi na zeď nejvíc hodily ty květiny, už ať je jaro...

Jana

jenynkak@seznam.cz
Anonymní píše…
Hezký večer, luční květiny vítězí. Všechny obrázky jsou ale tak něžné.Zuzana
brabcovacb@seznam.cz
Anonymní píše…
Milá Lucie,na Váš blog chodím moc ráda pro jeho bezprostřednost a moc se mi líbí, že svým ětem dopřejete si vše vyzkoušet na vlastní kůži.Obrázky jsou krásné všechny, ale asi nejvíce mě zaujala želva s prckem.Inspirovala jsemse u Vás i s kožešinami a díky vám dostaly naše děti od Ježíška ovčí kožešinu a měly z ní dokonce i radost. Zdraví Lenka stockovalenka@seznam.cz
Anonymní píše…
Veľmi sa mi páčia tie dve nežné kvetinky, obrázok nie je pomenovaný. A veľmi by sa mi páčili vlčie maky, tie milujem.
dana.kiralova@gmail.com
Anonymní píše…
Krasny vecer, ja uplne vidim Dlouheho, Sirokeho a Bystrozrakeho na zdi prave vznikajiciho pokojicku pro naseho maleho synka. Jste moc sikovna! At se dari �� Alena F. alena.fabik@gmail.com
Marcela píše…
Do půlnoci jeste stíhám, ze?;) Nejvíce me zaujal obrázek PÁR, ale krásné jsou všechny...
Jana píše…
Krasny vecer, me zaujal kratjky, siroky, b
Janku80@seznam.cz
Anonymní píše…
Za mě TOP jednoznačně louka. Jinak krásné jsou všechny, smekám. Zdraví Hanulen
Renata píše…
Milá Lucko,
já je obdivuji všechny od prvního kreslení,od první zkoušky a zdají se mi lepší a lepší ,vždycky si říkám,že by to byly úžasné ilustrace do knížek.Líbí se mi opravdu všechny,je těžké si vybrat nějaký ten nej ,ale kaktus s růžovým kvítkem je mi asi nejbližší.Tipy na kreslení nemám,sama to znám,že člověk má najednou nápad a hodí to na papír a tak to je asi nejlepší.Krásný den.Renča
renca.03@seznam.cz
Unknown píše…
Opravdu jsou všechny moc pěkné, ale asi by jsem si vybrala obrázek PÁR.Tenhle mě oslovil nejvíc. pppekarkova@seznam.cz
Anonymní píše…
Luci, malujete náhderně jemně.
Mě se líbí vaše kytičky, od kaktusů počínaje po louku konče a pak ryby. Co zkusit i něco abstraktního. Líbí se mi jak barvy přechází do sebe, vybrat nějaký tvar a jen doplnit barvami. :-)
Miluška (etulka@seznam.cz)
Anonymní píše…
Luci pardon, špatně jsem si přečetla konec soutěžení a tak se omlouvám, že jsem ještě psala. Miluška (etulka@seznam.cz)
Vaše obrázky jsou nádherné. Kaktusy už zdobí naši domácnost, těmi jsem si udělala radost, a tak by se mi líbily tulipánky. Ty jsou pro mě nej. Přeji krásné dny, snad už to jaro přijde. Nejen kalendářně:-). Ida kramekulevandule@gmail.com
Anonymní píše…
Dobrý večer, Lucie. Všechny obrázky jsou krásné, ale LOUKA, to je nádhera. Díky za možnost soutěžit. Adéla, adela.scholasterova@seznam.cz

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...