U NÁS

Přeji pěknou středu!


Pár obrázků od nás.
Myslím, že je čas na trochu jara do domu:-).

Tak snad se mi povede náš living prostor, což je jídelna, kuchyň a obývák trochu "zjarnit" v rámci zvědavých ruček prcků.


V kuchyni je konečně namontován mini kohoutek na pitnou vodu a tak snad už doopravdy a nadobro zmizí všechny zásobníky a barely na pitnou vodu.
V rámci montáže opět došlo na diskusi ohledně nové kuchyně.
Máme vážný problém:-))).
Trochu netradičně , já jsem pro zachování stávajícího stylu a uspořádání včetně velikosti kucyně, ale muž by rád větší linku a prostor na vaření a úložný prostor.
Pokud bych věděla, že pak bude třeba dvakrát týdně vařit večeře, tak klidně :-))).
Ale jsem si téměř jistá (nikdy neříkej nikdy) že ať bude kuchyň jakkoli velká, stejně budu vařit já.
No a taky uklízet, že! 
A proto budu raději uklízet tuhle malou kuchyň a malý pracovní prostor, protože pokud bude pracovní prostor větší, automaticky se z něj stane odkládací prostor a jakousi kuchyňskou linku budeme pod návalem všemožných věcí hledat jen orko těžko :-).

Závěsný koš jsem koupila v Bille v rámci jarní akce, ale měl krátký kovový řetízek, tak jsem na něj udělala provazový závěs podle návodu TADY .
Je to opravdu hodně jednoduché a zvládne o každý.
Dala jsem tam bylinky, které jsou teď jednakl přímo o zdroje vody a jednak po ruce při vaření, tak snad se jim bude dařit.

Tady je ještě jedna verze závěsu na kvetináč.


O víkendu bych ráda vnesla do našeho bydlení trochu velikonoc, tak už pokukuji po inspiraci, jak na dekorace, tak na koledu.
Pokud to budu stíhat, tak se s nějakými tipy podělím:-)



Do obýváku jsem koupila proutěný koš v H&M home .

Primárně je na uložení dek, které děti jinak roztahují hlavně po zemi, ale zatím zlepšení nevidím, Andulka obvykle deky vypakuje a do koše se naloží ona:-).


A na okně zabírá místo naší kočce náš staronový pes.


Uvidíme jak to zvládneme, Adina totiž trpí žíznivkou, nezřízeně pije a pak taky nezřízeně čůrá, takže starost o ni je trochu náročnější než o "normálního" psa a já se jen trochu bojím jak zvládnu situace v niž se budu muset rozhodovat co je větší priorita, jestli to, že mi pes čůrá na koberec a nebo že si děti  dělají samy palačinky :-))).



Díky za návštěvu a
mějte prima první jarní dny!

Komentáře

Marie píše…
Luci máš to pěkné a ta linka stačí jak je.Čím je větší tím víc krámů a bordelu.Už se těším na velikonoční dekorace.Měj hezké dny.
Anonymní píše…
Luci, už delší dobu se chci zeptat - odkud máte ten dřevěný věšák na zdi? Je nádherný a nemůžu něco takového nikde sehnat. Díky. Zuzana
Anonymní píše…
Nedávno jsem četla knihu Domácnost bez odpadu, Bea Johnson, jsou tam praktické rady i ohledně kuchyně. Doporučuji přečíst všem; já bych kuchyň určitě neměnila. Přeji hezký den, Iva.
Anonymní píše…
lucko dobrý den, dle kohoutku v kuchyni soudím, že máte filtr AQUEL, máme ho 14 let a maximální spokojenost, jen nedávno jsme to doladili vod.baterí myslim JANA, je směsná a může z jednoho téct voda z řádu nebo voda filtrovaná.irena
Anonymní píše…
Dobrý den Lucko, odkud máte prosím tu novou baterii?
Len píše…
Lucie máte moc pěknou kuchyň :),tak jsem zvědavá,jak se bude vyvíjet dál;).A závěsy jsem si zrovna také dělala:).A to s dětmi a palačinkami:D...u nás také tak ;)
Magdalena Sobeck píše…
Za mě je to perfektní.) Všechno!
DanaOlga píše…
Chci se zeptat ohledne piti pejska. Nedavno kamaradka take resila, ze jejich pejsek nadmerne pije a pak nestihaji uklizetn louzicky. Pri ockovani u veterinare se o tom zminila, pejsek podstoupil odbery krve a zjistilo se, ze ma taky cukrovky jako lidi. Ted mu davaji prasky a problembokolo piti a curani je odstranen. Nemuze byt neco podobneho i u vas?
Lucie Konečná píše…
Lucie, zdravím, připojuju se k dámě nade mnou - taky jsem chtěla napsat, že tohle můžou být příznaky cukrovky a pejsek dost trpí. Rozhodně bych nechala udělat krevní testy. Jinak přeju krásné jaro všem u vás doma!
Lucie Living píše…
Pěkný den Olgo, taky jsme si mysleli , že by to mohla být cukrovka, rodiče už doma měli jednoho nalezence a ten měl cukrovku a epilepsii.
Hned jsme běželi na veterinu a tam jí diagnostikoval - imočová úplavice(žíznivka), lat. diabetes insipidus.
Její tělo nevytváří nějaký hormon , takže nedokáže hospodařit s vodou, tenkrát jsme řešili možnosti léčby, ale veterinář sám řekl, že léky by nemusely být řešením a navíc by pro ní byly další zátěží, takže ideálně nechat jí co nejčastěji pít menší množství a mít možnost chodit často ven. Chodí třeba 10x , nadruhou stranu pokud se počůrá doma, má moč téměř čirou, takže nezapáchá. Teď nedávno jsem četla na seznamu na novinkách , že tím trpí nějaký muž v Německu , musí dodržovat pitný režim a vypije třeba i 20 l vody za den, Adina má kolem 2kilo a za den vypije kolem 2l vody.
Lucie Living píše…
Lucie zdravím, odpověď je výše. Krásný dny i vám všem!
Anonymní píše…
luci, jestli nechceš řešit počůraný koberec, zkus dát někam do kouta "plenu" pro štěňata, co prodávají ve zverexu. je to takový čtverec asi 40x40 cm - nahoře absorpční vrstva jako u pampersek, dole nepromokavá vrstva. náš hafan byl vždycky vzornej, doma nic neudělal, ale jak stárne a je nemocný, občas už to prostě neudrží. tak jsem mu to dala do haly a naučil se na to chodit. samozřejmě, že normálně chodíme venčit nebo jde na zahrádku, ale tohle je pro ty dny, kdy je sám doma delší dobu...pak to jen vezmeš a vyhodíš. já vím, že to není ideální, ale co je? navíc si ti naši psí důchodci a marodi zaslouží trochu trpělivosti a ohledu z naší strany...krásný jaro ti přeju!ema
Anonymní píše…
Dobrý den, paní Lucie... již delší dobu vybírám velký, široký stůl a padl mi do oka ten váš. Můžu se zeptat, kde jste ho pořídili? Nebo je na zakázku? Děkuji předem za odpověď... a za Vaše postřehy...a fotky... a nápady ;-)...Mějte se krásně! Marie

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...