PO ROCE

Hezký den, přeju!



Po roce jsem vytáhla šicí stroj a doslova ho oprášila a pustila se zase do šití.
Nejprve jsem spíchla Andulce nový obleček do teplého počasí.
Ale taky jsem vytáhla rozešitý overálek z loňska, který už samozřejmě Aničce nebude, další miminko si kvůli tomu pořizovat nebudu:-))) a tak jsem se rozhodla , že ho zkusím nějak dodělat a nastavit, tak jsem sama zvědavá jestli se mi to povede.

Díky svojí netrpělivosti šiji jen samé rychlovky, žádné velké měření , hlavně co nejvýhodnější střih, kde se toho hodně schová a nejlíp aby bylo rychle hotovo.


Loni měla Andulka několikero kalhotek tohoto typu a docela se nám osvědčili, ale ze všech buď vyrostla a nebo u nich prošoupala kolena, tak je čas na něco nového.


Šáteček asi moc neunosí, protože na hlavě dlouho nic nesnese, ale snaha byla:-).


Už mám v plánu nějaké další kousky, sukni, kalhotky i pro Maxe a šatičky, sama doufám, že nebudou odsunuty zase na přesrok:-))).



Mějte krásný jarní pátek a pohodový víkend!

Komentáře

Anonymní píše…
...šátek neunosí, ale jako modelka je skvělá...jste šikovné obě :-)
jarka
Anonymní píše…
Ta už je velká, cácorka ! Moc jí to sluší a Vy jste taky moc šikovná ! Šá
Marie píše…
Jste holky šikulky a parádnice.
Mirka píše…
krásná modelka i oblečení :-)))
Zuzana píše…
Tak tohle je podle mě vrchol ženského umění na rodičovské:)), pro mě je to velká výzva, naučit se šít a být schopná ušít dětem kalhoty nebo triko ze své staré košile, jste šikovná Luci!
Jarča píše…
Krásné a originální i já jsem jako malá měla stejné kalhoty na šňůrky(jen růžové) na ramenách a šila mi je babička,mám je doteď schované( mám dva syny takže se dědit nebudou škoda)Aničce moc sluší.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...