VÍKEND

Přeji pěkný nedělní večer!


Tak jaký jste měli víkend?

Pokud nejste zrovna někde v teplých krajích, tak se vsadím, že mrazivý:-).

Brr, snad už naposledy.

Já jsem během pátečního večera spíchla Andulce zástěrku alá "minime".


Ptáte se kdy to stíhám, tak zrovna šití mě tak nějak popadlo během uspávání, nebo spíš během doby, kdy už by měly prťata chrnět , ale nechrní a na přeskáčku se otevírají dveře pokojíčků a já chodím a x-krát po sobě znovu a znovu ukládám, než usnou.
Občas se ani dveře neotvírají, ale zaslechnu zvuk , který rozhodně neodpovídá tomu, že je někdo v postýlce a spinká.
Opravdu moc ráda bych docílila toho, že děti budou spát celou noc ve svých pokojících a já si ráno vstanu v klidu se vysprchuji a připravím snídani a pak je začnu postupně budit.
No nic, to jsem se zasnila :-))).
Kolem půlnoci se ke mě kýbluje Max a hned po probuzení Anna.

Andulka se teď probouzí kolem 5:00 a mám takový pocit , že je to možná čím dál tím dřív a dřív.
Nechám se překvapit co s tím provede změna času.

No ovšem, ze soboty na neděli jsem měla možnost se vyspat.
 Nebylo přes noc doma žádné dítě!!!
Dnes jsem vstávala v osm!!!
Ach!
Halelůja!!!!

Ale tomu předcházela trocha stresu, potřebovala jsem volné sobotní odpoledne a večer.
Muž v práci a nikdo nechtěl moje zlatíčka všechny najednou.
Nakonec to odnesla ségra a měla všechny tři od dopoledne až do odpoledne, protože já jsem si s to s druhou tetou špatně domluvila:-).
Ale nakonec to všechno zvládly a já mohla odjet na setkání s blogerkama.

Pravda je, že na cestování a vycházku po Praze, bych si dala radši počasí minulého víkendu, ale co naděláme.


Užila jsem si opět moc prima odpoledne a za ty roky co se s holkama vídáme, už ta naše setkání nabrala jiný směr než jen povídání si o blogerských zkušenostech, staly se z nás kamarádky a já se na všechny vždycky moc těším.



Iri, Simona, @radana_blahova, @sandyssundays,@martina_bellarose_nordicday  a já



A být to kolem Vánoc, tak bych si i tu cestu po dálnici ve vánici užila :-).

V neděli jsem si po líném probuzení posbírala všechny děti a hurá domů.
Venku mrzne až praští a tak se mi moc nechce vystrkovat paty z domu.
Ale , protože náš taťka zůstal doma a konečně došlo na namontování hadice pod dřez, odkud nám poteče pitná voda přímo do skleničky (jupííííí!), napadlo mě zabavit děti pečením koláče.
Jednak jsme mohli odzkoušet zástěrky v praxi a pak jsem si naivně myslela, že děcka bude zajímat mouka a vejce a taťka zatím v klidu zapojí pod dřez vše potřebné.


Střih zástěrky chci ještě trochu upravit a pak , pokud by byl zájem ho dám ráda k dispozici.

Jojo, trochu si ujíždím na proužky :-)))

Jenže jen se nahoře objevil taťka s nářadím a hadicemi, pečení už prcky vůbec nezajímalo.
Ono totiž pomáhat tátovi je mnohem větší zábava:-).








No a tatínek to mohl pojmout jako dobrou posilovnu, protože zkuste si lehnout lopatkami do skříně a nechat po sobě rajtovat tak 20 kilo :-).

Voda teče, tatínek přežil, co vít si přát !

Mějte fajn večer a zítra pěkný start nového týdne!


P.S. Dnes do půlnoci můžete zkusit soutěžit o můj obrázek TADY.

Komentáře

Plihalova píše…
Krasne... Poprosila bych o strih na obe zasterky :-) .
Dekuji. Mejte se sedmikrasne.
Ps.Ja bych Vam je klidne pohlidala vsechny tri.JP
Made in Kolouch píše…
Ta zástěrka je nádherná ♥
The VeTy's world píše…
Krásné čtení, jako vždy ❤️ ;-)
Anonymní píše…
Je ja bych take moc rada hlidala,jen mi je musite dovezt az do Děčína...zastěrka krasna,děti roztomilé,moc se mi u Vás líbí,dae
morkusovic píše…
Ahoj Luci,
tak jí tyto zástěrky i sobě šila před 7lety, můžeš mrknout tu, mám tam i podrobný návod https://morkusovic.blogspot.cz/2011/09/oboustarnna-zasterka-pro-vanessku.html
Mějte se všichni krásně Zmorkusovic
Anonymní píše…
Luci moc Vám to sluší na kafíčku,dae

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...