Dětský pokoj

 Krásný den přeji!


Nejprve moc děkuji za tipy na filmy pro podzimní večery u minulého příspěvku.

Mám co dělat :-).


Dnes vám ukážu pokojík Maxe a Andulky. 



Místa moc není a tak jsem musela zrušit dvě samostatné postele a pořídít dvoupatrovou.




Pokoj má východ na terásku a zahrádku, což prťata hojně využívají.

A další výhodou je, že v naší ulici, která je zavřená bránou, bydlí dohromady asi deset dětí ve věku Maxe a Anny a tak si často hrají na ulici, jezdí na kolech, kreslí si křídama na silnici a nebo je u nás pár dětí a nebo naopak hledám já před kterým vchodem leží nejvíc kol, tam si můžu jít děti vyzvednout na véču :-).




Na jedné straně pokoje má stolek Andulka, zatím nízký a nábytek je vše IKEA.


Nad stolkem má natažený provázek na obrázky, fotky a vzpomínky.

Na druhé straně je stůl Maxe. Má můj DIY pracovní stůl.




Jsou to šuplíky z IKEA a deska z OBI, není to nijak sešroubované ani slepené a drží to dobře.
Po levé starně má Max knížky a oblečení a šuplíky ke stolu a po pravé straně má tu samou sestavu Anna.




A v rohu za dveřmi je šatna. 
Ovšem ne na normální oblečení, ale na masky:-). Možná si brzy otevřu půjčovnu.


Tolik z uklizeného pokojíku, protože když se po týdnu vrátí děti, přizpůsobí si svůj prostor svému naturelu:-)



Koberec je z Bellarose , nevím jestli ho ještě mají, ale určitě mají plno jiných krásných kousků :-).





No a já si teď pohrávám s myšlenkou trochu dětem vylepšit stěny, ale o tom zase příště.


Já jsem včera ukončila ozařování a přestože jsem ho zvládala celkem v pohodě, tak únava je znát. 

Teď si uvařím  kýbl čaje, zapálím svíčky, pustím si nějakou fajn podzimní kulisu, objednám k večeři pizzu a budu balit plecháčky a obrázky, které musím odeslat. 

Přeji pohodové dny!

Komentáře

M.A.R.K.I píše…
Luci, prťata mají moc krásný pokojíček, držím pěsti, ať je ti zase brzy líp !!!! Marki
Lucie píše…
Luci, i přes malý prostor to vypadá náramně svěže, světle a utulně. Krásný podzim a hlavně zdraví! 🙏
Anonymní píše…
Nádhera! Jste strašně šikovná! Myslím na Vás a držte se! Jste můj VELKÝ VZOR! Hana
Anonymní píše…
Umíte to tak krásně zařídit? ����
VěraŠ. píše…
Dětem moc přeji, že mají v okolí kamarády. To je pro budoucí život moc důležité. Já si v dětství moc přála bydlet na sídlišti. Měli jsme domek, zahradu, milující rodiče i prarodiče, ale chyběly nám děti.
Plihalova píše…
Milá Lucie držte se. Krásné dny ve zdraví všem, teda hlavně Vám. JP
Unknown píše…
Opravdu krásný pokojík :-)
Kolibrik píše…
Máte moc pěkný byt! Zmiňujete na blogu, že je malý a je to i vidět, přesto pocitově působí prostorně a vzdušně, proto jsem se Vás chtěla zeptat na jeho velikost, myšleno metry čtvereční a dispozici (3+kk ?). Byl nějaký limit pod který by jste s třemi dětmi nešla? Děkuji. Jana
Marta píše…
Domů do dětského pokojíčku se teď pořizoval stůl z pryskyřice. Nechtěli jsme totiž naší malé Žofínce kupovat nic v tom švédském obrovském obchodě. Tam totiž nikdy nakupovat nebudeme. Chceme pro dítě to nejlepší a ručně vyráběný stůl je základ. Snad si ho bude vážit.
Marta píše…
Manžel se chtěl jako řemeslník před nějakým časem dát na malířství , ale já jsem mu říkala, aby se radši naučil pracovat se dřevem. Protože vzít váleček do ruky, to umí každý, ale ne každý už vám potom dokáže třeba z posekaného stromu vyrobit vlastnoručně stůl do jídelního pokoje. A tak je z něj truhlář.
Tynka_125 píše…
Moc pěkný pokojíček :-) . takový by se mi pro našeho syna také líbil. Je mu teprve 5 měsíců, tak má postýlku u nás v ložnici a já mu pomalu pokojíček zařizuju :-) . Má tam zatím jen skříň na oblečení, které jsem mu objednala z https://www.tamaiti.cz/ a regál na hračky a jinak nic. Nějak nevím, jak to všechno zkombinovat, aby to bylo pěkné.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023