Svetrová sezona

 Krásný den přeji!


Jednou z věcí, který na podzimu miluju, jsou svetry.
Miluju ty v zemitých neutrálních barvách. Ty které lákají k zachumlání.
 Tak se s vámi podělím o pár obrázků z pinterestu , brala bych je všechny:-).







fotky výše zdroj: Pinterest 


No a až tedy budu hledat jaký svetr si koupit a kde, tak jistě nevynechám nedávno objevený obchod s udržitelnou módou.

Já bych si tam vybrala tenhle...

foto zdroj: e-Shop Les Goodies

...a tohle není placená reklama, jen se mi líbí produkty, styl a cesta.

Ono totiž najít kvalitní ručně pletené svetry není jen tak, pokud máte vy tip kam kouknout, dejte mi vědět v komentáři a nebo mi napiště jestli jste svetroví a nebo dáte přednost saku, kabátku, mikině? 


A teď už usedám ve svém svetru s hrnkem čaje k malování a jako kulisu si pustím některý z filmů na které jste mi daly tipy nedávno. 


Komentáře

Anonymní píše…
Já bych brala ten třetí. Svetry mám ráda, ale letos se začaly rozšiřovat rukávy a to mně přijde nepraktické. Hana
Renata píše…
Mám výhodu že pletu. A díky tvé inspiraci si upletu ten poslední.
Lucko, dycky svetr. Eventuelně tenší svetřík, kardigan, rolák. Na mikiny ani saka mě neužije. Už jsem letos jeden krásně hnědý koupila a díky za inspiraci, hezky jsi to vybrala.
Hodně zdraví ti přeju. Jitka
wacklodge píše…
Tyjo, teda super a díky moc za inspiraci, určitě si nějaký z těch, které jsi zde doporučila koupím. Jediné co, tak doufám, že je budou mít i na mém oblíbeném online sekáči , protože nemám tolik peněz na to si koupit nový :(
Bobinka123 píše…
To je krása, svetry jsou jediná pozitivní věc na podzimu, podle mě! Mám jich hroznou zásobu, nejradši mám hnědé a béžové. Tyhle barvy vypadají skvěle na podzim! :-) Letos jsem si k nim koupila žlutou peněženku, ale bohužel jsem to kvůli covidu nestihla vytáhnout...
Ruth Walls píše…
Szüksége van 2% fix kamatozású hitelre? Ha igen, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben: (inforamzanloan@gmail.com) a további eljárásokért.
Sürgős hitelajánlat
Carla píše…
Wunderschöne Bilder mal wieder von dir, echt ganz große Klasse!Freue mich immer wenn ich sehe das es bei dir auf dem Blog wieder etwas Neues gibt.Wann kommt dein Artikel zum Urlaub Kenia ?Grüße Carla
Valounek píše…
Vlněné svetry to jsou klasika. Skoro je mi líto, že je zima definitivně u konce a já je vytáhnu zase až na podzim. Tak alespoň tenhle víkend pod pergolou, kdy ještě trochu pofukuje, tak jsem seděla včera a dneska po obědě u kafíčka ve svetru a nahřívala se na sluníčku jak líná kočka. :-) Takže sbohem, vlněné svetry a nashledanou na podzim! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023