TERASA

 Taky jste tak rádi, že konečně můžeme trávit nejen dny, ale i večery venku, jen tak. Bez svetru, bez bundy. Pro mě je to balzám. A konečně si užívám i terásku, snídani, holčičí pokec a klidný večery. Zabydluji, dolaďuji podle možností a baví mě to. 



V bydlení si teď střihnu zase jednu malou změnu, ale jen nepatrný detail, pokud vydržím u blogování a vy u návštěv tak si jistě všimnete :-). 



Sedávám teď večer na terase a přemýšlím o tom jak vše zvládnout , jak se uživit, jak vychovat z dětí zdravé sebevědomé lidi, jak zvládnout traumata uplynulých let, jak si zajistit dost energie a radosti. Hmmm, zajímavý je, že starosti a žrouti energie jsou vždy připraveni k nástupu a chodí i když je nikdo nezve :-).



Ale je mi teď dobře, snad se mi podaří psát zase s lehkostí a nadhledem. Ráda bych aby můj blog zůstal příjemným místem i přes starosti všedních dní, které tedy za poslední dva roky nabraly v mém životě grády trochu tragikomické. 







Mám prosbu, napište mi o čem si rádi přečtete a pokud máte ještě v téhle době nějaký oblíbený blog, budu ráda za tip. Užívejte léta!


Komentáře

Anonymní píše…
Blogu uz je malo, ctu lucii konecnou a blog zrzky, vas ctu uz asi 8 let. mame podobne deti takze ctu vylety, recepty, tipy na hry, knihy, hračky, dovolena,...rada se divam na fotky, hlavne kvetin, dekuji a navrat k blogu vitam.
Vlasta píše…
Taky si užíváme terasu a zahradu co to jde když už se konečně dá posedět venku. No a pravda, blogů ubývá, já se snažím ten svůj držet při životě, ale tolik příspěvků co dříve už taky nezvládám. Takže vydržme. Přeji pohodový nedělní podvečer 😊
Coolinářka píše…
Luci, je dobře, že ses k blogování vrátila... taky bych si klidne precetla o tipech na knizky, hračky nebo aktivity pro děti. Taky mě vždycky u Tebe bavilo bydlení... ❤měj se krásně!
Unknown píše…
Mila Lucie,jsem.moc ráda,že jste se vrátila na blog. Já jsem si založila Instagram jen proto,abych mohla sledovat blogařky,které přesídlily na sociální sítě.Ale mě blogy baví víc.Větší pohoda a není to uspěchané.U Vás čtu ráda všechno.Takže jsem vždy ráda,když u Vás objevím nový příspěvek.Vydržte s blogem.Mějte se hezky a užívejte dny jak Vy si přejete.Jitka
Unknown píše…
Milá Lucie, byla jste první blogerka, kterou čtu, objevila jsem vás v jednom časopise o bydlení. To je let, Max byl ještě miminko. Miluju u vás příspěvky o bydlení a cestování a příspěvky o ubytování na cestách byly vždy top. Dětské nar. oslavy ... toho je. Pamatuji si vaše začátky s malováním, bylo úžasné sledovat Vaše nadání. Po tom se mi stýská - po procesu malování. Přeju vám vše nej a budu moc ráda, když u blogu zůstanete a když to nebude hned, rádi si na Vás počkáme. S pozdravem Drahomira
Magda píše…
Milá Lucie, Vy to zvládnete. Kousíček po kousíčku, nic se nemá "lámat přes koleno". Do Vašich dětí jste zasila semínko, které už roste :-) Mám praneteř, které jsou 3 roky a často se u Vás inspiruji, co s dětmi podnikáte. Vaše kreativita je velkou inspirací, už jen když se člověk podívá, jak dokážete prostřít stůl a upravit jídlo na talíři. Dávejte nám na sebe pozor!
Plihalova píše…
Milá Lucie, ráda jsem k Vám chodila na návštěvy. Kouknout na výzdobu bytu, zahrady, návod na tvoření. I Vaše názory... Jsem ráda, že píšete. Hezký den. JP
Anonymní píše…
Ráda si přečtu a hlavně podívám na fotky z domova, co vaříte ( viz foto jídla z terasy), co nového na sebe jste si koupila , fotky z procházek a výletů, prostě to co bylo u vás na blogu vždycky! Díky, Zdeňka
Anonymní píše…
Milá Lucie, jsem ráda že jste se vrátila ke psaní... čtu a sledují vás už pár let.a je super jak dokážete mluvit o sobě, své nemoci ale i o dětech, rodině, přírodě.a vaše obrázky jsou krásné.a fotky z procházek také.doufam že v tom budete nadále pokračovat.preji hodně sil.��
Anonymní píše…
Lucko,moc ráda chodím k vám na blog.Ráda koukám na vaše krásné bydlení,přečtu si o vašich dětech,recepty mě zajímají,ráda se podívám na vaše fotky,kde všude jste byla s dětmi,co jste namalovala.Je toho mnoho,jsem ráda,že jste s blogováním neskončila a píšete dál.Doufám,že budete pokračovat dál,těším se vaše příspěvky a přeji vše dobré.Marťa.
Saxana píše…
Milá Lucie, váš blog mám moc ráda, sleduji ho již mnoho let a jsem nadšená, že se k psaní vracíte. Tenkrát na začátku jsme vás s kamarádkou "potkaly" v Ikea a ona řekla: Dívej, to je Lucie Living, ta co má ty židle Vitra, četla jsem o nich na jejím blogu... a tak jsem začala číst i já :-)
Moc vám fandím a držím palce. Ivana
P.S. Nakonec se mi blog zobrazil a čekaly na mne hned tři příspěvky :-)))
bavi-mne-to píše…
Jsem moc ráda, že jsi se rozhodla v blogování pokračovat. Tvůj blog je inspirativní, prostě bezvadný.
Hanka
Barbora píše…
Luci já jsem tady vždycky moc ráda četla klidně i jen ,,obyčejné´´ dny od Vás. Ani nemuseli být na něco konkrétního. :-) Moc mě bavil Váš život ve mlýně, i budování nového bydlení po stěhování... Mám ráda i Vaše děti, ikdyž sama ještě žádné nemám. Vždycky s nadšením zavítám, ať tu bude článěk z jakéhokoli odvětví :) Držím palce a přeji krásné slunečné dny ♥
Barbora píše…
Mimochodem myslím, že nemusí být příspěvky vždy jen pozitivní. Vytvořila jsi tu úžasné místo, kam se všichni moc rádi vrací jak tak koukám a i ty starosti a pochmurné dny k životu patří. Já věřím, že každý je občas prožívá. Možná je to vlastně taková terapie sdílením, když si člověk přečte a uvědomí si, že v tom není sám a že u každého mrak občas přijde. Možná proto, abychom si více vážili až zase vysvitne slunce. A ono vždycky jednou zase vysvitne. ♥
Mery13 píše…
Krásny deň prajem Lucko. Som nesmierne rada keď som dnes s malou dušičkou otvorila tvoj blog s myšlienkou ...snaď to lucka nezabalila...a hneď tu na mňa vyskočilo zopár nových príspevkov, juuuuj či ma to potešilo a o čo viac že boli nádherne pozitívne. Na teraske s pohárikom vínka ako u teba...som si prečítala nové príspevky a už sa tešiiim na ďalšie. Sledujem ťa už hádam od začiatku tvojho blogu a mam pocit že ťa už poznám ako svoju susedu, cez plot :-) Stále uvažujem a tipujem čo sa mohlo stať, že si odišla z mlýna ale nevadí, je to tvoje súkromie...ale ostatné veci už viem ako pokračuješ, čítam ťa moooc rada obdivujem koľko je v tebe sily, výdrže a to ma tak motivuje potom zvládať aj svoje ťažké starosti s pocitom že niesom na svete v tom sama... Motivuj a motivuj nás aj naďalej, určite to tak cíti tu veľa blogérov ktorí ťa sledujú. Držím palce Lucko a nech ti je vždy lepšie a lepšie...
Bobinka123 píše…
Teda, to vypadá opravdu moc krásně! My se teď přestěhovali do domečku, který manžel zdědil po jeho dědečkovi, takže si užíváme první měsíce na terásce, kterou jsme nikdy dříve neměli. Ale máme s ním ještě dost práce, než vše předěláme a zrekonstruujeme. Už se moc těším, až budeme mít hotovo a budeme si náš domeček jen užívat!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023