Díky slunce !

Po dlouhé době je tady, už mi moc chybělo. Energie, život, radost. Po nástupu do ráce jsem si dost vytřískala baterky. Částečně díky práci, částečně díky lockdownu, domácí škole. Všechny moje dobré návyky tvrdě získané , vzaly mrknutím oka za své. Příliš práce, příliš stresu, příliš kafe a ve stresu. Tělo si řeklo velmi záhy dost , takhle ne. A tak jsem se musela zastavit a zamyslet a hlavně někde ubrat.










Pozastavila jsem obchod, pokud mě čte někdo komu něco dlužím prosím napište mi na mail lucieliving@seznam.cz a určitě se nějak domluvíme. Ubrala jsem na sociálních sítích. Přidala jsem setkávání "naživo". Plánuju návštěvy a výlety na které se moc těším. Ale asi síla zvyku, nějaké to virtuální spojení mi chybí. A tak jsem se rozhodla zkusit se vrátit k blogu. Nic neslibuju. Nevím jestli můj dnešní článek není jen záchvěv dobré nálady :-)








Hledám zdroje energie,  potřebuji se vrátit k malování,  ale k tomu, které mě maximálně nabíjí, což znamená bez přemýšléní o tom jestli se to někomu to co maluji bude líbit nebo ne. Hledám cestu jak skloubit povinnosti všedních dní s radostmi i starostmi.  Jak se nesesypat před každou kontrolou u lékaře, kterých ještě bude mnoho. 







Před létem musím zajistit spoustu obyčejných věcí a fakt mám někdy pocit, že toho je moc.  Hledám jak zpomalit a přitom všechno stihnout , ale to asi my všichni. Tak teď jen houšť takhle krásných dnů.




Komentáře

Anonymní píše…
Tak ať se to podaří, krásné léto.
Marie
Anonymní píše…
Díky za návrat na blog! Ale hlavně se z toho nezbláznit. Pomalonku, zlehka, my si počkáme....a rády...a klidně bez obchůdku, kterých je dnes u blogerek přehršel...bohužel...pa Vokopka
Alena píše…
Po krôčikoch, malilinkých, s nádychom, do pokoja, kľudu....držte sa!
Jana - mercedeska7 píše…
Lucinko, první na řadě jistý vy, vy, vy a pak ti ostatní. Já si už delší dobu říkám, že odejdu na blog, který už mám hodně zaprášený a nějak se nemůžu rozhoupat. Na IG se cítím trochu lépe než na na FB. Na FB je poslední rok šíleně špatná energie. Připomíná mi to dobu, kdy jsem vykonávala přísedícího soudce na trestním a mé dny byly většinou ve vazební dny. Bylo to šíleně vyčerpávající a únavné, jak byl v ty dny soud plný negativní energie. Ukončila jsem to po 20 letech a hodně se mi ulevilo. Odešla jsem i předčasné do důchodu. Bydlíme 9 rokem na konci vsi a je to balzám. Stále se učím se vyhýbat tomu, co mi bere energii a dopřávat toho, co mě nabíjí. Přeji vám krásné dny, plné nabíjení. Někdy stačí jen tak být a nic nedělat.
Jana píše…
Luci, držím palce a ať je těch záchvěvů dobré nálady u Vás víc a víc!
Plihalova píše…
Milá Lucie, ať se Vám daří. Děkuji za čtení. Hezký den ve zdraví.
Anonymní píše…
Díky za příspěvek. Hezké dny a držte se!
Daniela Vítová píše…
Luci Váš blog mě moc chyběl. Přeji Vám , aby jste zase našla svůj elán , klid a radost ze života .
Jana Vokurková píše…
Přesně tak zpomalit ,nadechnou zvednout hlavu a pomalinku vykročit. Venku začíná být krásně a to je velký náboj . Máte krásné fotky a moc vám to sluší. Mějte krásné dny a hezky na pohodu. Jana
Unknown píše…
Lucie mám tě moc ráda.Klobouk dolu před tebou.Alibabka
Barbora píše…
Luci to bych byla šťastná, kdyby ses vrátila k blogu ♥
Miluju to tady a čtu poctivě všechny příspěvky už mnoho let. Byla doba, kdy to byla moje každodenní ,,rutina´´ než jsem začala pracovat. Dát si ráno kávičku a mrknout k Tobě na blog, co je u Vás nového :-) Moc Ti fandím, držím palce a přeji jen ty nejlepší dny, protože ty si to opravdu zasloužíš! ♥ Budu se těšit na další článek! Slunce v duši a krásný víkend :)
Ali píše…
Lucie, budu moc ráda, když se vrátíš k blogování. Sleduji tě sice na IG, ale blog je pro mě mnohem příjemnější platforma. Ať tam nebo tam, přeju hodně energie a krásné dny!
Trvalka Dahlia píše…
Lucie, držím palce, aby vše šlo jak si přeješ, abys byla zdravá a plná energie.Víme obě, jak snadné je být v ohrožení. A jak těžké se z toho vymotat.
Posílám pozdrav a těším se, tvému blogu jsem věrná spoustu let. Jiřina z N.
Bobinka123 píše…
Jé, Vám to opravdu moc sluší! Krásně se na Vás kouká! Nedávno jsem si pořídila podobné šaty, ale ještě jsem je neměla na sobě, tak doufám, že mi budou slušet alespoň podobně, jako Vám. Sehnala jsem je v super eshop second handu, který funguje i jako tržiště s oblečením.
viv píše…
Moc Vám to sluší lucie. Jste jako taková luční víla. Celý ten styl se mi moc líbí i ta natrhaná tráva. Odkud máte tu kabelku nebo je to cestovní taška? Úplně to z té fotografie nerozeznám. A kde to vůbec je takovéhle romantické místo? Mám za to, že by to mohla být nějaká Vysočina nebo Šumava?

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023