44

 Tak nikdy jsem se moc netěšila na narozky číslo 44, to číslo mi přišlo takový extra hranatý, ale jak on mi to uměl život zařídit, že nakonec jsem ještě moc ráda , že je slavit můžu :-).





Když mi byly 4 roky tak mojí mámě bylo 44 a takhle nějak si ji pamatuju. Na téhle fotce dokonce vypadám sama nejen jako ona , ale  jako z té doby :-).




Věk je jen číslo, trochu bych řekla, že po prožití kusu života si budu připadat na svůj věk, ale zas ne! Například pokud někdo mluví o někom, třeba v tv, o ženě, které je 42...mě hlavou probíhá...aha tak to je paní o něco starší než já...aha...ne..stejně...ne vlastně mladší ...:-). Taky to tak někdo máte ? Nebo se vnitřně na svůj věk cítíte?

Mám teď moc fajn období, starostí kolem života spoustu, ale uvnitř je mi tak nějak dobře. Moc děkuji za milá slova a návštěvy blogu.




Komentáře

Ivet Pokorna píše…
Som šťastná, že ste naspäť❤️ Prestastna. Zase sa budem tesit na vaše príspevky, tak ako roky dozadu. Všetko dobre, Lucka😘
Ak toto želanie bude publikované dvakrát, tak som mimoriadne šikovná 😂😂
Unknown píše…
Jsi nádherná. Přeji samé štěstí. ♥️
Unknown píše…
Někdy se cítím na 20 a jindy na 100 🤣
Jaroslava píše…
Jo jo, přesně tak to s odhadováním svého věku mám i já 😂😂😂
Všechno nejlepší a hodně zdraví.
Jaru
Soňa Malinová píše…
Za dva roky mi bude padesát a přijde mi to jako nějaký omyl.
Anonymní píše…
Luci,všechno jenom to nejlepší.Jste krásná,statečná žena!Marťa.
Krumlenka píše…
krásné čtení, jsem ráda, že se máte ...moc vám to sluší...já se někde zasekla na 28, ale už je to nějaký pátek:)...Krumlenka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023