Halloweenská párty

Pěkné dny!

Rozhodla jsem se uložit si na blog pár okamžiků z naší povedené strašidelné oslavy.


Jedna z věcí,která tak nějak zůstala u nás tradicí, je oslava Haloweenu, která sice není tradicí českou a vlastně asi ani moc ne holandskou, ale tak nějak nás příznivce kostýmů a možnosti vyblbnout se  nadchla a tak, když se sejde ta správná společnost není co řešit.



No vlastně je co řešit.
O jídlo se postará kamarád , který rád vaří. To vždy vítám, protože mě prostě mnohem víc baví  ty dekorace a jídlo, které je spíš na efekt než na zaplnění žaludku :-).




Na černé netopýry jsem si udělala šablonu z papíru a behem večerních meditací jsem si stříhala a stříhala a stříhala :-). měla jsem doma skicák černých papíru už hodně dlouho a nikdy jsem je na nic nevyužila, tak teď přišla jejich chvíle. 


Na zdi a na osvětlení jsem je lepila oboustranou lepící páskou.  6 kousků pořádných pavouků jsem koupila ve slevě v Bille, mají trochu odřené chlupy , ale to jim na kráse neubírá. A teda upřímně před pár lety bych si se svou arachnofobií dobrovolně nic takovýho do bytu nepustila :-).




Tady se opět hodila dřevěná větev a pavouci měli o domov postaráno.

Na přání dětí jsem ještě z lepící pásky udělala do okna pavučinu a ze čtvrtky opět milé osminohé stvoření. To byl moc fajn efek potom v noci, když jelo na silnici v dálce auto ta obrovská pavučina se nám sunula po zdi v obýváku i s tím pavoukem :-).

Na první fotce je ještě k vidění duch z nafouknutého balonku, konec je zavázaný delší nití, přelepený izolepou aby neměl čupřinu a jehlou protažený skrz bílý čtverec látky , nakonec z černé izolepy nalepené oči .


Jako rychlé občerstvení posloužily párečkové prstíky v rohlíku.


Ruka stažená z kůže byla vytvořená z lučiny a prošuta a ta byla tedy na efek hodně dobrá :-).



Další ruce se koupaly v krvi  v  příšerně sladké šťávě pro děti :-). Tady jsem plnila gumové rukavice a barvila šťávou a doporučila bych barvit jen potr. barvou nesladkou, protože tím jak byla ta tekutina sladká tak to zmrazení nebylo úplně dokonalé, ruce jen z vody vydržely víc. 


A nakonec jen tak narychlo koupených pár tubiček gelové potravinářské barvy nám posloužilo jednak na obličeji, takže z nás všech teklo krve opravdu hodně  a taky na skleničkách, na svíčkách...
...no a objevila se i tam kde jsme ji primárně nechtěli,  na všemožném oblečení, na zdi, na podlaze , na gauči.
Vyprat šla dobře :-).


A naše Andulka byla královna převleků, protože během jednoho večera zvládla změnit komplet namalování obličeje asi 4x , včetně jednoho komplet koupání .

O klasické Dušičky děti nepřichazí, vždy v tomto čase zajedeme na hřbitov zapálit svíčky a zavzpomínat na ty co tu už nejsou s námi. A i tuhle trochu smutnou část, mají děti rádi a mě moc těší, že si na cestu na hřbitov s námi udělá čas i Adam , který už si tak nějak žije ve svém světě.

Tak a já jsem teď moc ráda , že se mi povedlo sestavit další článek na blog a doufám, že potěší i někoho z vás .

Krásný podzim!









Komentáře

Anonymní píše…
Jsem nadšená. Nádhera.
Jana - mercedeska7 píše…
Luci paráda a je fajn, že došel i Adam. Jste báječná máma a děti budou na vše rády vzpomínat. Já byla na Halloween v zemi, kde vznikl. v Irsku za vnoučaty. Bylo to super a děti si to užily. Jana
Anonymní píše…
Luci, paráda
Anonymní píše…
Nádhera. Vždycky jsem měla váš blog ráda. Je plný nápadů a inspirace. Jste úžasná a ač vás osobně neznám, mám pocit, jako bychom byly dávné přítelkyně. Ať se vám Lucko daří.
bavi-mne-to píše…
Moc hezký příspěvek! Děti budou mít na co vzpomínat.
Hezkou neděli a klidné i další dny!
Hanka
Anonymní píše…
Děkuji.Moc.Jitka.
Trvalka Dahlia píše…
Lucie, moc pěkně jste to provedla, ale já bych s těmi pavouky nemohla být pohromadě. Hady a pavouky nesnáším. Moc zdravím a přeji pěkné dny. Jiřina z N.
Anonymní píše…
Úžasné!!! vyšperkované do detailu, spousta nápadů fakt super, zdraví Marcela

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023