Duhová oslava

 Krásný den.

O víkendu jsme oslavili už 7. narozeniny naší Andulky.


Andulka si oslavu moc přála a chtěla překvapení. Tak jsem koukla do šuplíků se zásobami, taky na účet a vyšlo mi, že oslava bude duhová.

Po tom co jsem sundala posledního netopýra , jsem si bílé stěny ani nestihla užít :-).



Stěny zdobily papírové mraky s duhou z krepáku. Velmi rychlá dekorace. Nalepeno oboustranou páskou. 




Andulku hlídala moje ségra a na zdobení se podílel Max. Musím uznat , že mi moc pomohl, protože nafouknul všechny balonky sám. přiznám se, že já bych to nedala, takže pomoc veliká.


Pak jsem někde zahlédla plstěné  kuličky a když jsem je kupovala , tak jsem ještě nevěděla přesně na co je použiju.



Po halloweenské oslavě mi tu zbyly ve váze klacky na kterých byly netopýři a tak jsem jen změnila osazenstvo.




Plán byl přidělat je tavnou pistolí. Ta vypověděla službu. Takže jsem zkusila vteřiňák, ten zničil kuličky a na klacek je nepřichytil, tekutý herkules - nic, oboustraná páska taky na kuličkách nedržela, ale znáte to , když se chce - tak to jde. Nakonec jsem je lepila takovým tím tuhým lepidlem , vysouvacím  - určitě znáte, dětem ho dáváme do školy :-) a hurá! Kuličky drží stále.


Občerstvení jsem se snažila taky zachovat v duhovém stylu. Ale co čert nechtěl, neměli zelené hroznové víno a kiwi , které jsem koupila bylo žluté :-))). Takže do ovocné duhy se zatoulala okurka ...
...poctivě na talíři zbyla bez povšimnutí :-). Zato bonbonky všech barev mizely raz dva.





Ovšem co mi bylo jasný, že nemůžu nechat celou dobu téhle bandě volnou zábavu, neb bych ten náš byt už asi nedala dohromady.


A tak jsem sáhla do zásob s barevnými papíry a tvořením.



Výroba duhy, lepením papírových kostiček na nějakou dobu děti  zabavila a to dokonce i kluky .



Taky jsem malovala dětem duhu na obličej  pak i děti sobě navzájem a pak už nejen na obličej a nakonec i mě na obličej :-)




Dort mi pekla kamarádka a byl jak jinak než duhový , ale hlavně výborný.






Byl to šrumec a i když jsem večer padla vyčerpáním, byla jsem ráda , že byla Andulka spokojená. Výzdobu jsme si nechali do pondělí a teď jsem ji jen přesunula do dětského pokoje , kde ještě chvíli bude dělat radost a já si pár dní užiju pokoj jen tak "na holo" než se zase pustíme do vánoční výzdoby.

Mějte se moc krásně a moc děkuji za návštěvy .


Komentáře

Anonymní píše…
Krásné jako vždy. Hezké dny všem.
Majuška píše…
Veselé, detské, hravé 👍 Ste inšpiráciou, nie vždy je všetko o peniazoch, treba zapojiť aj fantáziu a zdravý rozum 😉 Pozdravujem a prajem všetko dobré 🙋
Anonymní píše…
Moc pěkné!
Anonymní píše…
Lucie, jste velmi napaditá. Moc vám fandím. Přeji hezké dny. Eva
Anonymní píše…
Krásné, nápadité, Andulka měla určitě radost 😊. Přeji vám MOC MOC štěstí, aby zase bylo líp 🍀!
bavi-mne-to píše…
Moc krásnou oslavu měla Andulka. Vůbec se mi nechce věřit, že to byly její už sedmé narozeniny.
Už je to ,,velká holka".
Poklidné dny u vás!
Hanka
Anonymní píše…
Připadá mi to, jako včera, když jste "háčkovala" v Podolské porodnici :-) Jste úžasná máma! Krásné podzimní dny Vám přeje Magda.
Trvalka Dahlia píše…
Letí to přímo tryskem, z toho malého děvčátka slečna. Jiřina z N.
Lucie Living píše…
Moc všem děkuji za přání a milé komentáře . Moc ráda tu vidím tebe Jiřinko.
Buroška píše…
Lucko, jste úžasně kreativní, moc krásná oslava, ukládám pro inspiraci ☺️
Marta píše…
Po takové oslavě vím že já bych měla všechny koše na prádlo plné, protože by se holky určitě hodně vyřádily. Takové velké oslavy já ani nemohu plánovat, natož nad nimi přemýšlet. Jsem hodně zkušená maminka, ale tohle bych si fakt nedovolila.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

můj malý byznys v roce 2023

novinky...