Papírové ozdoby ...

 ...návod.


Krásný den všem.

Start Adventu se nám kvapem blíží a tak krom klasických věnců a svícnů se 4mi svíčkami, které v dnešní době fungují jako odpočítávání, se začíná dekorovat i tu a tam po celém domově.

Větve z lesa mi letos zdobí papírové koule z balícího papíru.



Protože na instagramu si více jak 96% z vás přálo návod tak tady je.

Nakonec i mě se bude hodit, protože už občas recykluji DIY tvoření,  které jsem dělala kdysi   s Adamem :-).

Přiznám se, že jsem tyhle ozdoby chtěla už dlouho zkusit, ale nějak jsem měla pocit , že je bude složité na výrobu.

Tak není!


Potřebujete 16 vystřižených koleček. Takže ideálně neco s kruhovou základnou podle které si je obkreslíte . Papír ze kterého budete tvořit, může být i barevný a nebo třeba staré noviny a časopisy.

Lepidlo, šňůrku a pak záleží jestli si ozdoby ještě nějak poladíte korálky nebo střapečky jako já.

Trpělivost a nebo to pojmout jako já  - místo meditace :-), ale návod jsem dělala dopoledne tak k tomu mám kafe, večer bych měla čaj a nebo vínko.


Kolečka jsem nakonec stříhala kulatýma nůžkama na nehty , jde tolíp :-).

Kolečka si přehnu napůl a v polovině slepím - snad je na fotce vidět značka tužkou. Pak slepuji již slepené poloviny a ty pro změnu v horní a dolní čtvrtině - opět na fotce je naznačeno. Nechám trochu zaschnout a před kompletním slepením si ještě postupně projedu ty půlkolečka zda drží kde držet mají a naopak s tímhle lepidlem občas drží i tam kde nemají :-), tak si to celé připravím na rozevření, případně poopravím. Poslední slepení je nejen v horní a dolní čtvrtině ale i hřbet, kam vlepím o šňůrku.



Polední slep si podržím aby mi to pěkně drželo a už jen doladit.

Navrch korálek. Tam si pomůžu drátkem. 



A dolů si udělám střapeček z vlny .


Ten nakonec zastřihnu a můžeme zdobit.


 To už mi pomáhal marod.

A mám radost, je to snadný, rychlý a vypadá to moc pěkně.




Moc děkuji za návštěvy. Ani nebudu psýt kdy se zase objevím, protože nápadů mám mnoho s časem už je to horší. Ale to klasika :-)

Užívejte dny.


Komentáře

Anonymní píše…
Tohle mi chybělo, nápady, inspirace, vkusné, a přesto jednoduché a levné. Krásný a klidný adventní čas přeji 🥰
Anonymní píše…
moc krásné to máte...mějte se jak nejlíp to jde ...
bavi-mne-to píše…
Moc děkuji za návod. Zcela určitě si pár takových ozdobiček vyrobím- budou se mi hodit.
Hezkou první adventní neděli a příjemný celý čas adventu.
Hanka
Anonymní píše…
Vzdy me potesi, kdyz tu najdu novy prispevek. Moc Vam preju co nejvic pohodovych dnu, klid na dusi a at se ty stare rany hoji a ozyvaji mene a mene. Z Vasich fotek na me vzdy dychne takovy spirit…

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...