IKEA PS kolekce 2012...

... tak na představení této kolekce v obchodním domě IKEA , jsem nedávno dostala pozvánku do mailu, jako mnoho dalších blogerů :-)




Samozřejmě jsem se hned zaregistrovala a měla jsem štěstí být mezi 20ti prvními !




Takže...červené  plastové skládací mísy...se staly na několik dní  mým broukem v hlavě :-)




Jak je co nejlépe, zajímavě  a originálně zakomponovat do našeho bydlení...
...nemáte nápad?



Takže milí návštěvníci a hlavně moje milé blogerky...už se těším , že některé z vás v IKEA  3.5.2012 potkám!








Tady malá ochutnávka...



...zatím spíš z exterieru...ale kdo by se zdržoval v interieru...při dnešním počasí :-)


P.S.: Dnes nám paní doktorka potvrdila, že Adík je již zdráv !



Tak mějte krásný večer a parádní pátek!








Komentáře

Monika píše…
Ahoj Lucko, to je dobre, ze Adik je zdrav a pekne si uziva slunicka a cerstveho vzduchu :)
Kolekce vypada zajimave, u nas na ostrove Ikea neni a tak se vzdy tesim az vyrazime do Vancouveru. Misy vypadaji prakticky a urcite rozveseli kazdy interier, Monika
Denisa píše…
Lucko ... jsem ráda že Adík už je zdráv ... venku je teď tak krásně ... co by dělal doma ... máš moc krásné fotečky ... koukni ke mě na blog máš tam ocenění ...

... příjemný víkendík ... Denisa
Unknown píše…
Oooo, Luci těšíme se na reportík z Ikey! :))) A opět chválím pohodové fotečky... :) to je atmoška!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023