Nedělní pohoda...

...u nás!

Zdravím blogerky, ani nevím jestli se tohle počasí dá popsat slovy....no je pravda, že kdyby takhle bylo týden v kuse...budeme všichni nadávat na to děsný vedro...ale tuhle neděli, jsme si to vedro užili !

I když se u nás stále pracuje na zahradě, po obědě jsme si v podstatě tak nějak užívali.

Jsem ráda , že se nám podařilo dát terasu do stavu, že když se pracuje na zahradě...stále máme trochu místa kde pobývat... grilovat ... hrát si.... žehlit...

Tady je pár obrázků naší dnešní nědělní idylky...



...ještě to není dokonalé, ale časem to doladíme:-)...


...tady jsem byla umýt v potoce Adíkovi holiny a Adiny klec, kterou si holka zaneřádila :-)


Tady pár obrázků...


... místa , odkud právě píšu...



...a tohle je můj výhled ! 

Časem se taky vylepší :-)...až na tom zapracujme:-)

Tady ještě budulínek, trochu naštvaný...



...protože musel být taky chvíli doma ...a ne jen venku na sluníčku:-)




Tak a teď už musím končit a jít grilovat masíčko a zeleninku a pít dobré víno a  užít si zbytek víkendu!




P.S.: nezapomeňte soutěžit v GIVE AWAY !


Přeji  všem pohodový večer !

Komentáře

Ilona Ř. píše…
Lucko,
hodně práce to ještě bude ,ale potom ten výhled do přírody , ten nebude mít chybu !
Mě se líbí už teď :-)
Jana píše…
Ahoj Lucko, máš u mě ocenění, tak si jej vyzvedni.

Máš moc pěkný blog, líbí se mi Tvůj dům i okolí, také malý Adík.
Lucie Konečná píše…
Pořád se nemůžu vynadívat na okolí vašeho domu, vypadá to strašně veliké. Nemáte v nějakém starším příspěvku i jiné fotky, moc ráda bych se podívala. Paráda! V dobrém závidím.
Rozat píše…
Nádherný domeček a moc pěkně zařízený. Škoda ,že mě toto prostě nejde a hlavně ,bych musela všechno co je doma asi vyházet a začít od znova.
Pěkný den,Eva.
Věra píše…
Super fotky!Krásné okolí!pěkné dny přeje Věra
Lezarts píše…
Přímo romantická, trampská pohoda!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...