Fosílie...

... ano, čtete správně :-)))

Tak, jako je na většině stránek, je téma dnešních dnů...zdobení vajíček, jarní dekorace, jarní zahrada, velikonoční zvyky ...atd... 

...u nás jsme nezaháleli a tvořili...



...ano tvořili jsme zkameněliny, jsme totiž u babičky  a dědy a teta tady po dětech nechala hru "svět zkamenělin"... a tak jsme se pustili do odlévání sádrových zkamenělin...musím uznat, že až na ten nepořádek je to docela zábava... zkameněliny jsou jako "živé" :-)))

Určitě se příště pustíme i do odlévání stop, které najdeme...asi na zahradě :-)



Přeji krásný prostředek týdne blogerky!




Děkuji za mailíky a komentíky a jsem ráda , že se moje jarní a letní výbava obuvi líbí...a že nejsem sama se svou úchylkou sladění bot a kabelky...ještě musím dodat, že řeším i barvu pásku :-)




Adík si týden u babičky a dědečka užívá náramně a maminka taky, protože se alespoň párkrát pořádně vyspím...vstávám třeba až v 6:30 místo 5:00 a dříve...no uznejte není to luxus :-)  !!!


Oproti našemu domu je to tu dost malinké...









...ale útulné :-)



A ještě jsem si stihla udělat radost...







...lososovou rtěnkou a lakem na nehty :-)


Je to odměna, za to, že chodím pravidelně cvičit!



Mějte krásný zbytek týdne !



Komentáře

Amelie píše…
Člověk si musí občas udělat radost. Fosilie jsou super!
Věra píše…
Zdravím Luci:-)
závidím pravidelné cvičení,já nemám vůbec pevnou vůli,ale už jsem vytáhla kolečkové brusle:-)
Krásné velikonoční svátky:-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...