Lepší sobota!

Zdravím blogerky!

Zdá se , že Adíkovi antibiotika zabrala...a teplota se drží v normálu...až na mírné zvýšení k večeru!

To se mi opravdu ulevilo, že už mu nestoupá horečka ke 40 stupňům, moc děkujeme všem za přání brzkého uzdravení!

To se samozřejmě projevuje na Adíkově aktivitě...takže už rozhodně pěkně neleží...








...tady jsem si musela vyfotit kuchyň i s částí , kde bude "brzo (hihi) " ložnice a kuchyň tedy bude mít strop..


...maminka (i Adinka) v akci...







...a protože jsem už dlouho nebyla venku, když Adík po obědě usnul, prošla jsem se kolem domu...
v koláži je pohled na dům "od lesa"ten se bude ještě hodně měnit :-) ... krásná jarní atmosféra, všechno se začíná zelenat, sluníčko hřálo...je tu nádherně!

Mimochodem Zuzí, ta jáma za domem...bude jednou ...rybník...obnovený...ale to je ještě daleká budoucnost :-)


No a níže už celkem blízká budoucnost...




...uplynulý týden jsem jen prala, prala,prala a prala...a teď už opravdu musím žehlit...nebo nás to prádlo z našeho krásného domu vystěhuje :-)



Užívejte víkend blogerky !


Komentáře

Amelie píše…
krásný příspěvek. jsem ráda, že už je malému líp a panáčkující pejsci se mi líbí. Žehlení nemám ráda, ale taky to za mě nikdo neudělá.
Susie píše…
Luci, Adíkovi 3x hurá :-)) Prádlo nezávidím,vlastně ani sobě, neb jsem na tom stejně hihi.. dostal mě záběr s lustrem a otevřeným stropem - kde bude v budoucnu ložnice. To je paráda! Jak ze zahraničního katalogu*** Vaše okno pro sezení i ležení.. mě stále fascinuje :-) a budoucímu rybníku přeji spoustu živočichů... jak bych měla správně napsat..velkou biodiverzitou... Taky máme v plánu zrenovovat rybník, jen náme pod strání v řece vydru.. tak jak to bude s naší biodiverzitou - je ve hvězdách hihihi Krásnou neděli:-)
Unknown píše…
Ahoj Luci, no musím uznat, máte to tam fakt nádherné. Ale té práce kolem, to vám nezávidím. I když zase, zvelebování svého okolí, to je bomba.To posezení v okně je luxus! Mno, to žehlení, to ti teda nezávidím vůůůůůůbec. :D Mě to sice taky čeká, ale zavírám před tím oči. A Adík je šikulka. Když jsem viděla ty jeho lesklé očička, bylo mi ho líto. Krásnou neděli, Binn
BOHDA píše…
LUCI, TO JE PRÍMA, ŽE JE ADÍKOVI LÉPE.
FOTEČKY JSOU MOC POVEDENÉ. JE U VÁS HEZKY.
O ŽEHLENÍ ANI NEMLUV.
MÁ NEOBLÍBENÁ PRÁCE, KTEROU VŽDY MINIMALIZUJI.
UŽIJ SI PĚKNĚ NOVÝ TÝDEN.
BOHDA
Lucie Konečná píše…
Kuchyň prozastím bez ložnice je úžasná, máme takový obývák, na kovových tyčích (které máte taky) se houpeme :-)
Andreya píše…
Luci, Adíkovi brzké zotavení. Bydlení je úžasné a na koše s prádlem radím sušičku.U nás se tedy žehlička už druhý měsíc válí ve skříni.:-) To je pohoda.

Krásný den
Andrea

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023