Letošní první...

...sníh!

A Halloweenská párty vypadala spíš jako mikulášská :-)))!


Dnes kolem poledne přešlo plynule pršení a do sněžení...
...Adík z toho měl velkou radost...
...a já trochu starost...
...neb zimní obutí pro můj vůz , jsem měla naplánované na úterý...
...příští!






Podle toho , že na stromech je ještě stále plno listí....
...a to i na ořechu...
...s touhle nadílkou, nepočítala ani příroda...
...a dokonce máme ještě maliny...
...teď už mražené:-)...





... i přes to, že mi sníh dělá trochu starost...
...krásně nám pokryl naše rozbahněné okolí...
...a tak to u nás v údolí vypadá mnohem pozitivněji...





... sice se odtud asi autem nedostaneme  :-) (to je vtip...doufám)...
...ale alespoň to tu máme hezčí :-)))



...bububu...
...můj duch, připravený na párty...



..měl sice masku s prostřiženýma očima...
...ale miluje kreslení po obličeji :-))) !

No a ještě současný stav sněhové pokrývky...



...na stole celých 7cm ...
...to je na naší nížinu slušný výkon...
...a k tomu v říjnu!

Doufám, že vás sníh moc nepotrápil a přeji krásnou dlouhou noc!

P.S: můj odvážný muž  je právě naložen venku ve vířivce...máme tu 0°C...brrr! (no v ní je asi 40°C, ale až vyleze...jestli teda vůbec vyleze...já bych nevylézala :-)))) )!

A krásnou neděli!

Komentáře

Unknown píše…
krásné zasněžené fotky! a u nás prší celý den a je 12 stupňů... snad se taky dočkáme.
Lezarts píše…
S tím přezutím nás asi bude více, co bude ještě jezdit v "letních pantoflích":-(U vás mražené maliny, u nás jahody:-D
Bára píše…
Krásné fotky :-)
Taky máme mražené maliny. A k tomu ještě divoká rajčátka :-)
Dnes jsem navíc zjistila, že syn bude po mě. Poté, co mu na obličej zavály první vločky sněhu, zahlásil: "Fůj, zima!" :-) Doufám, že se to zlomí a aspoň v tom sněhu najde zálibu :-)
Unknown píše…
Nádherné sněhové fotečky Luci a doma máte krásné strašidélko:-)
Lucie Living píše…
Zdravím Sonjo, tak u nás už to dnes vypadá taky jak po velikém dešti...tak uvidíme , jak se potom zima výtáhne :-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Lezarts, jojo to přezouvání :-)...a ty jahody na záhoně nebo v magnetofonu ? Krásné dny!
Lucie Living píše…
Díky Báro, no tak to mě sníh vždycky uvnitř nadchne...i když čím jsem starší, tím vidím i víc těch tarosní a nesnází s ním spojených :-). Přeju malýmu aby tu zálibu našel! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Zdravím Míšo a díky, jo jstrašidélko už by dnes mělo být v posteli , ale ještě tu straší :-) Krásné dny!
M.A.R.K.I píše…
Luci, ty bedýnky jsou fakt "poklad", zvláště když jsem si prohlédla tu hromadu inspirací pod nimi. Kamarádka měla před časem u sebe doma tým z Bydlení je hra a z těhle bedniček jí udělali pokojíček pro malé farmářky. Moc se mi líbí. ............Marki
Veronika píše…
První velice nečekaný sníh toho podzimu!!! Ano, náš velký (svatební:))) den!! Myslím, že na něj hosté dlouho nezapomenou (a nejen díky sněhu...)!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...